Ah oke, dank je wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:23 schreef Syr het volgende:
Ja je krijgt echt superveel belangrijke info op het eerste college. Heel veel uitleg over de gang van zaken en handouts met nuttige dingen. Misschien dat ik zelfs nog even langskomVolgens mij is er ook een soort van aanwezigheidsplicht, al weet ik niet hoe ze dat controleren. Ik neem trouwens aan dat je studievereniging daar rekening mee houdt, zou anders een beetje raar zijn. Waarschijnlijk kun je die boeken gewoon vooraf en achteraf ophalen. Komt goed!
Bij Kamernet niet, bij ASVA wel!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:19 schreef Sinceria het volgende:
Leuk man. Ook via Kamernet geen succes?
Heb je eerst die tool gedaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:37 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik moet een UvA-kaart aanmaken (http://www.student.uva.nl/fnwi/uva-kaart/object.cfm/BA5593F0-1321-B0BE-A4002B3A87A0B813), maar m'n pasfoto is te klein, wtf.
Is allebei rond, heb ik ook bericht van van Studielink. Dat is ook nog een heel gedoe, maar ik zie die collegekaart wel een keer tegemoet. Ik heb ook nog nooit een foto in hoeven leveren btw.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef TiMPiN het volgende:
Als je betaling rond is en als ze je P gecheckt hebben krijg je volgens mij je collegekaart.
Ja, kunnen ze daar niet eens wat beters voor verzinnen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:27 schreef Hanneke12345 het volgende:
Het is een zelfbouwpasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |