Ah oke, dank je wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:23 schreef Syr het volgende:
Ja je krijgt echt superveel belangrijke info op het eerste college. Heel veel uitleg over de gang van zaken en handouts met nuttige dingen. Misschien dat ik zelfs nog even langskomVolgens mij is er ook een soort van aanwezigheidsplicht, al weet ik niet hoe ze dat controleren. Ik neem trouwens aan dat je studievereniging daar rekening mee houdt, zou anders een beetje raar zijn. Waarschijnlijk kun je die boeken gewoon vooraf en achteraf ophalen. Komt goed!
Bij Kamernet niet, bij ASVA wel!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:19 schreef Sinceria het volgende:
Leuk man. Ook via Kamernet geen succes?
Heb je eerst die tool gedaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:37 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik moet een UvA-kaart aanmaken (http://www.student.uva.nl/fnwi/uva-kaart/object.cfm/BA5593F0-1321-B0BE-A4002B3A87A0B813), maar m'n pasfoto is te klein, wtf.
Is allebei rond, heb ik ook bericht van van Studielink. Dat is ook nog een heel gedoe, maar ik zie die collegekaart wel een keer tegemoet. Ik heb ook nog nooit een foto in hoeven leveren btw.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef TiMPiN het volgende:
Als je betaling rond is en als ze je P gecheckt hebben krijg je volgens mij je collegekaart.
Ja, kunnen ze daar niet eens wat beters voor verzinnen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:27 schreef Hanneke12345 het volgende:
Het is een zelfbouwpasje.
Als het goed is krijg je het gewoon thuis met de post.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar krijg je daar een keer bericht van dat je die moet maken ofzo?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:48 schreef TedBundy het volgende:
Overigens, wie overnacht er nog meer in die sportzaal komende intreeweek? Klopt het dat je daar slechts één tas kwijt mag? Hoe moeten kleren, handdoeken, kussens, slaapzakken en slaapmatjes in één tas passen? Ik snap dat niet.
Doe ik dat wel idd. Bedankt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Misschien kan je een kennismakingsgesprek aanvragen? Daar werd me evenveel verteld als wat ik maandag op de introdag te horen kreeg.
Doordat ik twee studies doe, heb ik de rechten-introductie ook gemist. Ik moest naar de introdag van mijn 1e studie. Overigens mis je niet zoveel volgens mij, alle praktische informatie is op de uva site te vinden. Ik ben gewoon van plan om de colleges te volgen, de boel bij te houden, en mij voor de tentamens in te scrijven. Dan zie ik wel waar het schip strandt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:09 schreef BigKahuna het volgende:
Misschien weet iemand het hier: Ik heb me ingeschreven voor (eerstejaars) Rechten aan de UvA, maar door een fout tussen de uva en Studielink.nl is die inschrijving pas afgelopen dinsdag binnengekomen en geregistreerd. Hierdoor heb ik de introductiedagen op afgelopen maandag en dinsdag dus gemist. Van bekenden hoorde ik dat hier wel veel belangrijke informatie en boekjes zijn gegeven. Onder anderen werd de invulling van het eerste jaar, werkgroepen etc. toegelicht.
Als ik nu gewoon morgen naar de faculteit ga, kunnen ze me daar dan alsnog een beetje wegwijs maken? Ik neem aan van wel toch?
Mee eens. Ik was zo slim om bijna vooraan in te voegen, maar dat barbecuen zelf vond ik juist geniaal. Ik hoorde dat het eerst zo was dat je dus in de rij moest gaan staan voor eten.. Dus stond je gewoon half uur in de rij voor een worstjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:32 schreef Sinceria het volgende:
Intreeweek is best geslaagd tot nu toe, vind ik.
Minpuntje is alleen de organisatie van sommige dingen. Er was vandaag een festival waarbij we eerst een half uur in de rij moesten staan. Daarna zou elk groepje een barbecuepakket krijgen om zelf te knoeien op de BBQ. Jammer genoeg was al het vlees al op toen we om half 7 eindelijk binnen waren.En 6 wc's voor ongeveer 3 duizend mensen is een beetje weinig...
Gelukkig is de sfeer wel heel goed en gezellig en er zijn ook leuke activiteiten gepland.
Ik heb aan veel dingen uiteindelijk ook niet meegedaan, had ook nog andere dingen te doen. Feestjes waren wel oke.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mee eens. Ik was zo slim om bijna vooraan in te voegen, maar dat barbecuen zelf vond ik juist geniaal. Ik hoorde dat het eerst zo was dat je dus in de rij moest gaan staan voor eten.. Dus stond je gewoon half uur in de rij voor een worstje
Verder vond ik eigenlijk alleen de feesten vet. Maandag was wel leuk in Carré even, maar Amsterdam Wereldstad vond ik niet zo denderend en de workshops niet voor ingeschreven.. VondeLounge was wel chill op zich
Welk groepje had je en welke studie doe je?
Hoe lever je dan iets in via Blackboard?quote:Deze groepsversie moet op de dag van het gastcollege, dit is woensdag,
voor middernacht, via Blackboard worden ingeleverd.
Via de digital drop boxquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe lever je dan iets in via Blackboard?
Ok, het was even zoeken, maar heb hem gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |