hahahaha, en ik durfde m niet groot te zetten omdat ik dacht dat ie fout was...quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
tombolafan +1
en ik ga nu boodschappen doen
Hier vlakbij.......bij de C1000/AH/Super De Boer/ Lidl/Aldi/Coop/Bas van der Heijden doorhalen wat niet van toepassing isquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha, en ik durfde m niet groot te zetten omdat ik dacht dat ie fout was...
(en ik ga ook zo boodschappen doen, was net niet gegaan door dat gekl*** met die user icon...waar ga jij?
)
oeh, ik ook!!! tot zo dan!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier vlakbij.......bij de C1000/AH/Super De Boer/ Lidl/Aldi/Coop/Bas van der Heijden doorhalen wat niet van toepassing is
Jij moet eerst een vraag stellen anders worden Patch en Intre boos!quote:
Patch +1quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:35 schreef Patch het volgende:
eitje
Man on the Moon
The Truman Show
Ace Ventura: Pet Detective
Ace Ventura: Pet Detective: When Nature Calls
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Me Myself and Irene
The Mask
Liar Liar
Yes Man
Earthgirls are Easy
The Cable Guy
Number 23
Horton hears a Who
The Grinch
Bruce Almighty
SamuelofSEK + 1quote:
mr_anonimous + 1quote:
Helaas in het echt... De man is een groot fan van Dennis Hopper vandaar ......quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef Patch het volgende:
geen idee
in het echt?
Of als in een film-karakter?
Yep een van mijn favorieten... Ik zou ook een Sean Penn Award willen zien voor de user die eigenlijk stopte en toen pas gewaardeerd werd.quote:
SamuelofSEK + 1quote:
Indiana jones and the lost ark (oid)?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Watchmen is niet goed. Nog wat meer woordjes:
Hit By Truck
Anti Heroine
Scientist
Cat
Kicked In The Face
Storm Drain
Exploding Body
Impalement
Critically Bashed
Shot In The Chest
About Last Nightquote:Op vrijdag 24 juli 2009 04:28 schreef California het volgende:
[ afbeelding ]
Titel en drie namen (voor, achter of naast de schermen)
InTrePidIvity + 1quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Star Wars: Episode IV - A New Hope
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
Raiders of the Lost Ark
Indiana Jones & The Last Crusade
Indiana Jones & The Temple of Doom
Indiana Jones & The Kingdom of the Crystal Skull
Firewall
Air Force One
The Fugitive
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tom Hanks is de meest succesvolle acteur als het gaat om box office inkomsten. Graag zijn totale opbrengsten (met een marge van 30 miljoen), het aantal films waarin hij dat bereikt heeft (marge van 3), de titel van de film met de hoogste opbrengst en de opbrengst daarvan (marge van 10 miljoen).
* Gelieve alles in één post te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |