dus dan bedoel je alle dagen? eeeeeeh, 210?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
De tv optredens tellen niet meer hoor puur film.
8 maal idd. Hij had ook een guestappearance in de Simpson maar die telde ook niet en in de 44 optredens in Freddy's nightmares tellen ook nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:55 schreef Patch het volgende:
oeh leuk...
Op filmgebied neem ik aan?
Niet de tv-serie enzo mee tellende...
dus de films, plus waarschijnlijk wat cameos
8?
210/8 = 26,25...quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
8 maal idd. Hij had ook een guestappearance in de Simpson maar die telde ook niet en in de 44 optredens in Freddy's nightmares tellen ook niet
Patch +1
die wist ik ook!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Pryor en Wilder in See no evil hear no evil.
mr_anonimous + 1quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Pryor en Wilder in See no evil hear no evil.
sowieso vroeg je of de titel...quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:06 schreef Patch het volgende:
[..]
mr_anonimous + 1
Eigenlijk wou ik de voornamen ook, maar ik blijk snel tevreden te zijn
Je wil die award wel erg graag......quote:
owh ja...quote:
tja... heb ik ook een keer wat...quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je wil die award wel erg graag......
In welke tv-serie had Russell Crowe een Programma getiteld Fighting around the world?
Je hebt nu 2 mannen die achter je aan zitten...quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja... heb ik ook een keer wat...
geen ideequote:Op donderdag 23 juli 2009 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je wil die award wel erg graag......
In welke tv-serie had Russell Crowe een Programma getiteld Fighting around the world?
The Office?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt nu 2 mannen die achter je aan zitten...
Bekende serie hoor... satirische programma.....
Er is ook een film van die serie en de makers hebben wel vaker spoofs gemaakt.....quote:
south park?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is ook een film van die serie en de makers hebben wel vaker spoofs gemaakt.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |