Ik heb TopSpin 3 liggen hier en het is best een aardige game maar ook weer niet verslavend.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:24 schreef Lyzio het volgende:
Heeft iemand Tony Hawk Project 8 en/of Top Spin 2 gespeeld? Wat zijn jullie ervaringen met deze game(s)?
Ik heb het eerste deel grijs gespeeld op de oude X-Box. Was echt een geweldige game, maar ik heb geen idee over deel 2quote:Op zondag 26 juli 2009 00:26 schreef SkyChat het volgende:
Ik heb TopSpin 3 liggen hier en het is best een aardige game maar ook weer niet verslavend.
Top Spin 2 heb ik nooit gespeeld dus ik ken het verschil niet met 2 en ook niet of 3 dan een verbetering is
Absoluut.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:02 schreef Lyzio het volgende:
Ah, bummer. Verdiend de game inderdaad wel! Heb echt uren en uren de multiplayer met vrienden gespeeld die totaal niks met tennis hebbenHet was zo snel te leren, maar tegelijkertijd -zeker in multiplayer- zo moeilijk. Heerlijke game.
quote:Is goed, ben nu nog wat spelen voor het toernooi van vandaag
Heb helaas alleen een blessure aan mijn hand echt kut
Topspin is toch niet compatible met de Xbox 360quote:Op zondag 26 juli 2009 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Opgeslagen in m'n library. Zo als de titel dat verdient.
Waarom zou Topspin niet compatible zijn?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Topspin is toch niet compatible met de Xbox 360
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |