quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verder zijn er nog wat klassiekers als Crackdown, Kameo en Dead Rising
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 35quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lost Odyssey, Crackdown, en Dead Rising
kopen![]()
Rossdale heeft je gebanned.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:48 schreef Simsfan88 het volgende:
Dames, wie weet waarom mijn gamercard via mygamercard.net sinds een paar dagen mijn avatar niet meer laat zien?
[ afbeelding ]
Beetje slowchat geen probleem mee, maar als het teveel wordt dan grijpen we als mods in.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:38 schreef PP. het volgende:
Gaat er in dit topic wel nuttige info gepost worden? of alleen meer van die slowchat?
Waarom flikker jij niet naar het SC topic op ofzo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga dan een nieuwssite checken ofzo
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beetje slowchat geen probleem mee, maar als het teveel wordt dan grijpen we als mods in.
Graag dus veel nieuwtjes, screenshots, info, etc.
quote:Rockstar today announced that The Ballad of Gay Tony, the next episodic content release for Grand Theft Auto IV, will launch worldwide on October 29 according to developer Rockstar.
The downloadable content will sell for $20. A retail disc that compiles both episodes, dubbed "Grand Theft Auto: Liberty City Episodes," will sell for $40, and will not require the original Grand Theft Auto IV to play.
Misschien dat ik die disc met de 2 DLC's ga kopenquote:
quote:
quote:and will not require the original Grand Theft Auto IV to play.
Ik ook!quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien dat ik die disc met de 2 DLC's ga kopen
Sowieso op een console moeilijk te doen, een disc verplichten om een andere disc te spelenquote:Op donderdag 23 juli 2009 03:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
toch wel raar , maar opzich verkoop het zo wel beter
Waarom die discs en niet de DLC? Zelfde prijs toch? Discs maken alleen maar herriequote:Op donderdag 23 juli 2009 01:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien dat ik die disc met de 2 DLC's ga kopen
wtf?quote:
Tastbare producten ftwquote:Op donderdag 23 juli 2009 05:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Waarom die discs en niet de DLC? Zelfde prijs toch? Discs maken alleen maar herrie
En het kan kapot, en het maakt wel herrie omdat je het nog moet installerenquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tastbare producten ftwje kan het uitlenen, verkopen, installeren en dan heb je ook geen herrie. Je houdt schijfruimte over, je hebt een tastbare game collectie, je kan het met een andere gamertag spelen en veel meer het gevoel dat je iets hebt gekocht en iets voor geld krijgt
QFTWquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tastbare producten ftwje kan het uitlenen, verkopen, installeren en dan heb je ook geen herrie. Je houdt schijfruimte over, je hebt een tastbare game collectie, je kan het met een andere gamertag spelen en veel meer het gevoel dat je iets hebt gekocht en iets voor geld krijgt
Is in mijn leven nog nooit een cd of dvd kapot gegaan (wel een harde schijf), behalve toen ik gefrustreerd was en een windows XP cd tegen de muur smeetquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En het kan kapot, en het maakt wel herrie omdat je het nog moet installeren
Jammer dat ik 50mbit hebquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Is in mijn leven nog nooit een cd of dvd kapot gegaan, behalve toen ik gefrustreerd was en een windows XP cd tegen de muur smeet
Maar het kost je wel weer bandbreedte en als je een datalimiet hebt is dat helemaal vervelend! En wat nou als je een inbel-modem gebruikt? DAT maakt pas lawaai
Uitbreidingen vind ik goed te doen als DLC, maar complete games wil ik eigenlijk altijd als disc, en in een doosje! Collectie ftw!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jammer dat ik 50mbit hebDus dat is volgens mij bijna sneller dan installeren... Oh en bij mij is PGR4 kapot gegaan
Omdat je de disc weer kan doorverkopen als je er klaar mee bent.quote:Op donderdag 23 juli 2009 05:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Waarom die discs en niet de DLC? Zelfde prijs toch? Discs maken alleen maar herrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |