abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:47:15 #1
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_71227817
...........om maar een paar dingen te noemen. De burgemeester van Utrecht, Aleid Wolfsen is de overlast veroorzakende Marrokkanen in de wijk Zuilen - Oost goed zat.

Hij heeft een zero tolerancebeleid ingesteld om de wijk weer leefbaar te maken.Meer camera en meer poltie houden de zaak in de gaten.

Read all about it.
http://www.netwerk.tv/uit(...)aleid-wolfsen-zuilen
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  Redactie Frontpage woensdag 22 juli 2009 @ 20:48:57 #2
145738 superworm
is erbij
pi_71227884
Aleid "Trek die publicatie eens gauw in" Wolfsen?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_71227918
quote:
Ze stelen, roven, intimideren en pesten mensen weg!
dit topic kon gewoon alleen ook maar over buitenlanders gaan
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:49:57 #4
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71227926
ze zijn het lustobject voor elke man
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71228068
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:49 schreef Rosbief het volgende:
ze zijn het lustobject voor elke man
Ik weet niet wat jij Rosbief, maar ik krijg geen dikke jodokus van een stel stelende, rovende, intimiderende en mensen wegjagende groep geitenneukers

ps: is geitenneukers eik geiteneukers of geitenneukers?
Bestaat die regel met als het er meer zijn dan een n ertussen nog? En hoe zit het dan met iemand die maar 1 geit neukt? Dat is dan toch wel een geiteneuker ipv een geitenneuker toch?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:55:15 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71228140
Gaat dit over Klink en Balkenende?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:01:57 #7
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_71228375
Alleen die naam al; 'Aleid'
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_71228513
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gaat dit over Klink en Balkenende?
Nee, de Eeuwig Grote Geliefde Leider van Utrecht.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_71228550
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef superworm het volgende:
Aleid "Trek die publicatie eens gauw in" Wolfsen?
yup, de 'de huur van mijn appartement' en '¤ 17.000 ten onrechte ontvangen pensionkostenvergoeding' en 'de declaraties van bestuurders, incluis de mijne' zijn oninteressant nieuws Wolfsen
pleased to meet you
pi_71228680
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Fockker het volgende:
...........om maar een paar dingen te noemen. De burgemeester van Utrecht, Aleid Wolfsen is de overlast veroorzakende Marrokkanen in de wijk Zuilen - Oost goed zat.

Hij heeft een zero tolerancebeleid ingesteld om de wijk weer leefbaar te maken.Meer camera en meer poltie houden de zaak in de gaten.

Read all about it.
Wolfsen, partij Voor Dikke Aambeien? (Aambeien worden veroorzaakt door hardnekkig pluchekleving.)
to the point!
pi_71228682
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:06 schreef moussie het volgende:

[..]

yup, de 'de huur van mijn appartement' en '¤ 17.000 ten onrechte ontvangen pensionkostenvergoeding' en 'de declaraties van bestuurders, incluis de mijne' zijn oninteressant nieuws Wolfsen
Een modaal Utrechts rotjochie uit Zuilen, Lombok of Kanaaleiland krijgt het niet voor elkaar om de staatsruif zo leeg te stelen.

Volgens mij kunnen ze die camera's beter zo rond de Stadhuisbrug op gaan hangen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_71229763
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:09 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Een modaal Utrechts rotjochie uit Zuilen, Lombok of Kanaaleiland krijgt het niet voor elkaar om de staatsruif zo leeg te stelen.

Volgens mij kunnen ze die camera's beter zo rond de Stadhuisbrug op gaan hangen.
Of als webcam voor Wolfsen en het vakantievierende straattuig in het rifgebergte gebruken.
to the point!
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:24:21 #13
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71234073
Je vraagt je af of iemand die Aleid heet zich staande kan houden in Utrecht. De stad die je gerust een jungle kunt noemen. Niewetijdskind of niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:30:41 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71234342
Een hoop geblaat, er worden misschien wat camera's opgehangen en verder verandert er niets. Sterker nog, het zal allemaal nog veel erger worden.
The End Times are wild
pi_71237737
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:30 schreef LXIV het volgende:
Een hoop geblaat, er worden misschien wat camera's opgehangen en verder verandert er niets. Sterker nog, het zal allemaal nog veel erger worden.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71238191
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:49 schreef vosss het volgende:

[..]

dit topic kon gewoon alleen ook maar over buitenlanders gaan
Daarom klikte ik ook
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71238194
Teleurstelling by the way!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71238606
wij hadddn vroeger eenees een buurhuis mssr hsslden geen rottighrif uit.one ouders hielden een oogj eeoog in het zeil, heel doletfwend.en wij waren nog abngvoor de politie.
pi_71238778
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Fockker het volgende:

Read all about it.
Burgemeesters zijn goed in 'fors' taalgebruik.

We hebben er schoon genoeg van! Dat kán zo niet! We accepteren het niet langer! We hebben er de buik van vol! We zijn het goed zat! Foei!

pi_71239159
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 02:36 schreef Suko het volgende:
wij hadddn vroeger eenees een buurhuis mssr hsslden geen rottighrif uit.one ouders hielden een oogj eeoog in het zeil, heel doletfwend.en wij waren nog abngvoor de politie.
Typen.

Doe het niet zo snel.
Moeder, waar is mijn pils?
  donderdag 23 juli 2009 @ 06:23:54 #21
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_71239269
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 02:36 schreef Suko het volgende:
Proost!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_71239275
Ik lees de alleen de TT en heb meteen weer een vooroordeel.
Maar had het wel goed het gaat (helaas) weer over Marokkanen.

Blijkbaar discrimineer ik niet maar het is gewoon (meestal) zo in de praktijk.
............................
  donderdag 23 juli 2009 @ 07:50:46 #23
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:31:46 #24
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71239980
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 06:27 schreef sander89 het volgende:
Ik lees de alleen de TT en heb meteen weer een vooroordeel.
Maar had het wel goed het gaat (helaas) weer over Marokkanen.

Blijkbaar discrimineer ik niet maar het is gewoon (meestal) zo in de praktijk.
Je discrimineert niet, je generaliseert en ziet zelfs in een verzonnen TT de bevestiging van jouw wereldbeeld. Aardig droevig, niet?
Géén kloon van tvlxd!
pi_71247168
Opmerkelijk is dat het een PvdA-man is die dit signaleert.
Het ontkennen en bagatelliseren van dit probleem kan blijkbaar zelfs voor de PvdA niet meer.
Na de reportages op de TV begreep zelfs de PvdA dat dat niet meer kon.

Enige oplossing, als je daar woont: verhuizen.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')