dit topic kon gewoon alleen ook maar over buitenlanders gaanquote:Ze stelen, roven, intimideren en pesten mensen weg!
Ik weet niet wat jij Rosbief, maar ik krijg geen dikke jodokus van een stel stelende, rovende, intimiderende en mensen wegjagende groep geitenneukersquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:49 schreef Rosbief het volgende:
ze zijn het lustobject voor elke man
Nee, de Eeuwig Grote Geliefde Leider van Utrecht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gaat dit over Klink en Balkenende?
yup, de 'de huur van mijn appartement' en '¤ 17.000 ten onrechte ontvangen pensionkostenvergoeding' en 'de declaraties van bestuurders, incluis de mijne' zijn oninteressant nieuws Wolfsenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:48 schreef superworm het volgende:
Aleid "Trek die publicatie eens gauw in" Wolfsen?
Wolfsen, partij Voor Dikke Aambeien? (Aambeien worden veroorzaakt door hardnekkig pluchekleving.)quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Fockker het volgende:
...........om maar een paar dingen te noemen. De burgemeester van Utrecht, Aleid Wolfsen is de overlast veroorzakende Marrokkanen in de wijk Zuilen - Oost goed zat.
Hij heeft een zero tolerancebeleid ingesteld om de wijk weer leefbaar te maken.Meer camera en meer poltie houden de zaak in de gaten.
Read all about it.
http://www.netwerk.tv/uit(...)aleid-wolfsen-zuilen
Een modaal Utrechts rotjochie uit Zuilen, Lombok of Kanaaleiland krijgt het niet voor elkaar om de staatsruif zo leeg te stelen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:06 schreef moussie het volgende:
[..]
yup, de 'de huur van mijn appartement' en '¤ 17.000 ten onrechte ontvangen pensionkostenvergoeding' en 'de declaraties van bestuurders, incluis de mijne' zijn oninteressant nieuws Wolfsen
Of als webcam voor Wolfsen en het vakantievierende straattuig in het rifgebergte gebruken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een modaal Utrechts rotjochie uit Zuilen, Lombok of Kanaaleiland krijgt het niet voor elkaar om de staatsruif zo leeg te stelen.
Volgens mij kunnen ze die camera's beter zo rond de Stadhuisbrug op gaan hangen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:30 schreef LXIV het volgende:
Een hoop geblaat, er worden misschien wat camera's opgehangen en verder verandert er niets. Sterker nog, het zal allemaal nog veel erger worden.
Daarom klikte ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:49 schreef vosss het volgende:
[..]
dit topic kon gewoon alleen ook maar over buitenlanders gaan
Burgemeesters zijn goed in 'fors' taalgebruik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:47 schreef Fockker het volgende:
...........om maar een paar dingen te noemen. De burgemeester van Utrecht, Aleid Wolfsen is de overlast veroorzakende Marrokkanen in de wijk Zuilen - Oost goed zat.
Hij heeft een zero tolerancebeleid ingesteld om de wijk weer leefbaar te maken.Meer camera en meer poltie houden de zaak in de gaten.
Read all about it.
http://www.netwerk.tv/uit(...)aleid-wolfsen-zuilen
Typen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:36 schreef Suko het volgende:
wij hadddn vroeger eenees een buurhuis mssr hsslden geen rottighrif uit.one ouders hielden een oogj eeoog in het zeil, heel doletfwend.en wij waren nog abngvoor de politie.
Proost!quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:36 schreef Suko het volgende:
wij hadddn vroeger eenees een buurhuis mssr hsslden geen rottighrif uit.one ouders hielden een oogj eeoog in het zeil, heel doletfwend.en wij waren nog abngvoor de politie.
Je discrimineert niet, je generaliseert en ziet zelfs in een verzonnen TT de bevestiging van jouw wereldbeeld. Aardig droevig, niet?quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:27 schreef sander89 het volgende:
Ik lees de alleen de TT en heb meteen weer een vooroordeel.![]()
Maar had het wel goed het gaat (helaas) weer over Marokkanen.![]()
Blijkbaar discrimineer ik niet maar het is gewoon (meestal) zo in de praktijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |