Leuke foto's ik vertrek komende zondag voor 3 weken naar indonesie. (java bali en lombok)quote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef SeLang het volgende:
Zo, ik ben weer thuis van 2 maandjes rondtrekken in Indonesie. Het was tof!
Zo te zien heb ik trouwens weinig gemist kwa beurs.
En ik heb het koud, dus ik ga alvast m'n volgende reis plannen
*kuch*quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh .. en degene die vorige keer niet konden?
dou job? Ben je in verwachting van een tweeling? Gefeliciteerd met 1 of 2 dan.quote:Op maandag 2 november 2009 09:14 schreef simmu het volgende:
[..]
*kuch*
ligt eraan wanneer in de lente, deze dame is eind april uitgerekend (al wordt het wrs eerder ivm de duo-job) dus voor mij wordt het hem niet in de lente....
Hey, gefeliciteerd, dame!quote:Op maandag 2 november 2009 09:14 schreef simmu het volgende:
[..]
*kuch*
ligt eraan wanneer in de lente, deze dame is eind april uitgerekend (al wordt het wrs eerder ivm de duo-job) dus voor mij wordt het hem niet in de lente....
Tof! Leuk die foto's man!quote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef SeLang het volgende:
Zo, ik ben weer thuis van 2 maandjes rondtrekken in Indonesie. Het was tof!
[...]
Zo te zien heb ik trouwens weinig gemist kwa beurs.
En ik heb het koud, dus ik ga alvast m'n volgende reis plannen
Nu wel!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Heeft iedereen de AEX-prijsvraag gezien?
Dankzij dit topic ookquote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Heeft iedereen de AEX-prijsvraag gezien?
Een zonsondergang like that is priceless, ga eens na als je zo'n ondergang voor de rest van je leven ziet heb je het toch wel goed voor elkaar!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:22 schreef Basp1 het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van mijn vakantie. Ik heb me goed vermaakt en de reisorganisatie heeft me/ons (de reisgroep waar ik mee mee was) veel leuke dingen laten zien. Hier onder een korte samenvatting. (kleine aanvulling op de fotos van selang, ik sla de bali rijstvelden maar over want die zijn hetzelfde)
[ afbeelding ]
Visjes in zakjes verkoop in de plaats bogor.
[ afbeelding ]
Een met mensenkracht aangedreven kinderattractie. Dat is wel wat voor jou dan simmu, over een jaar of 2 kun je er 3 kinderen en 1 vriendje ermee vermaken en je doet nog wat aan training ook.
[ afbeelding ]
Onze reisleider in de theeplantage, waar tussen de kleine theeplanten ook nog andere bomen stonden. Hij wist nogal veel van de natuur en haalt hier een stuk schors van de kaneelboom, waar je door het te laten drogen dan weer kaneelstokjes van krijgt. Weer iets geleerd.
[ afbeelding ]
Uitzicht vanuit de parkeerplaats richting de Gunung Papandayn vulkaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was een redelijk bizarre ervaring om zo tussen die stinkende en hete vulkaangassen door te lopen.
[ afbeelding ]
Het donker goedje is vloeibare zwavel en het gele is gestolde zwavel.
[ afbeelding ]
Een eng beest komt uit de rivier die men de green canyon noemt vanwege de kleur van het water en een canyon waar je een stukje in kan varen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enkele van de grote diversiteit aan vissen die je tijdens het snorkelen bij de gilli eilanden kan zien.
[ afbeelding ]
Zonsondergang in sengiggi (lombok)
De mannetjes die daar rondhangen hebben elke avond zo'n zonsondergang, maar hebben het toch anders voor elkaar als wij het hebben. Die leven echt van dag tot dag en hopen weer wat vis te vangen waardoor men weer wat eten heeft. Of voor de afwisseling eens een toerist mee te nemen op die boot tegen betaling wat nog meer voor hun opleverd als de mini visvangsten.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Een zonsondergang like that is priceless, ga eens na als je zo'n ondergang voor de rest van je leven ziet heb je het toch wel goed voor elkaar!
Er staat nog zoveel op mijn lijstje om naar toe te willen gaan, deze keer was het eens indonesie. Volgende keer wordt het denk ik zuid of midden amerika. Maar het zou net zo goed china of egypte kunnen worden.quote:En van waar komt die drang om in het oosten op vakantie te gaan? Leuke foto's verder daar niet van
Mooie foto's!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:22 schreef Basp1 het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van mijn vakantie. Ik heb me goed vermaakt en de reisorganisatie heeft me/ons (de reisgroep waar ik mee mee was) veel leuke dingen laten zien. Hier onder een korte samenvatting. (kleine aanvulling op de fotos van selang, ik sla de bali rijstvelden maar over want die zijn hetzelfde)
[ afbeelding ]
Visjes in zakjes verkoop in de plaats bogor.
[ afbeelding ]
Een met mensenkracht aangedreven kinderattractie. Dat is wel wat voor jou dan simmu, over een jaar of 2 kun je er 3 kinderen en 1 vriendje ermee vermaken en je doet nog wat aan training ook.
[ afbeelding ]
Onze reisleider in de theeplantage, waar tussen de kleine theeplanten ook nog andere bomen stonden. Hij wist nogal veel van de natuur en haalt hier een stuk schors van de kaneelboom, waar je door het te laten drogen dan weer kaneelstokjes van krijgt. Weer iets geleerd.
[ afbeelding ]
Uitzicht vanuit de parkeerplaats richting de Gunung Papandayn vulkaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was een redelijk bizarre ervaring om zo tussen die stinkende en hete vulkaangassen door te lopen.
[ afbeelding ]
Het donker goedje is vloeibare zwavel en het gele is gestolde zwavel.
[ afbeelding ]
Een eng beest komt uit de rivier die men de green canyon noemt vanwege de kleur van het water en een canyon waar je een stukje in kan varen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enkele van de grote diversiteit aan vissen die je tijdens het snorkelen bij de gilli eilanden kan zien.
[ afbeelding ]
Zonsondergang in sengiggi (lombok)
Ga aan zee wonen of koop een zeilboot.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Een zonsondergang like that is priceless, ga eens na als je zo'n ondergang voor de rest van je leven ziet heb je het toch wel goed voor elkaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |