abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 21:56:33 #127
78918 SeLang
Black swans matter
pi_74295215
Zo, ik ben weer thuis van 2 maandjes rondtrekken in Indonesie. Het was tof!

Bromo vulkaan, Oost Java

Ceremonie, Bali

Rijstveldjes, Bali

Relaxen, snorkelen en vis BBQ-en op Gili Air, Lombok

Reizen doen we natuurlijk per kippenbus (15 uur ), zoals hier in Sumbawa

Zonsondergang Labuanbajo, Flores

Traditioneel dorp, Bena, Flores. Het 83-jarige dorpshoofd kon nog Nederlands (>2 uur mee gekletst)

Vulkanisch meertje, Kelimutu, Flores

Komodo Varaan in het wild , Komodo National Park, Rinca

Rotsgraven met tautau poppen die de overledene representeren. Toraja, Central Sulawesi

Ricebarns, Central Sulawesi

Rijstvelden, Central Sulawesi

Zo te zien heb ik trouwens weinig gemist kwa beurs .
En ik heb het koud, dus ik ga alvast m'n volgende reis plannen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 1 november 2009 @ 22:03:41 #128
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74295732
Erg nice
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74306349
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef SeLang het volgende:

Leuke foto's ik vertrek komende zondag voor 3 weken naar indonesie. (java bali en lombok)

Helaas heb ik het nog niet zo goed als jou geregeld voor mezelf en kan ik niet zo lang op vakantie gaan.
pi_74306468
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 23:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oh .. en degene die vorige keer niet konden?
*kuch*
ligt eraan wanneer in de lente, deze dame is eind april uitgerekend (al wordt het wrs eerder ivm de duo-job) dus voor mij wordt het hem niet in de lente....
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74308496
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:14 schreef simmu het volgende:

[..]

*kuch*
ligt eraan wanneer in de lente, deze dame is eind april uitgerekend (al wordt het wrs eerder ivm de duo-job) dus voor mij wordt het hem niet in de lente....
dou job? Ben je in verwachting van een tweeling? Gefeliciteerd met 1 of 2 dan.
  Moderator maandag 2 november 2009 @ 10:48:28 #132
236264 crew  capricia
pi_74308555
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:14 schreef simmu het volgende:

[..]

*kuch*
Hey, gefeliciteerd, dame!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74308774
jup, een tweeling......
we zijn net uit de gevarenzone en vanmiddag 'mogen' we naar de gyn, dus weten we of het ok is of niet. meestal hou je dat geen 40 weken vol, dus we zien wel. ik heb al wel bedacht dat als ik kan komen, ik alleen kom, per ov, en gewoon een hotelletje boek voor een nacht! dat jullie het maar weten
  maandag 2 november 2009 @ 10:57:49 #134
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_74308851
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef SeLang het volgende:

[...]

Tof! Leuk die foto's man!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_74591004
Tijd niet meer gekeken in dit topic, maar zeer fraaie foto's Selang. Ziet er goed uit!

Maar even gokken: wat zal de eindstand van de aex en DJ zijn dit jaar?

Ik zet in op 350 aex en DJ op 10850... ruwe gok, i know
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:40:04 #136
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_74592362
pi_74785817
zeg, weet iemand toevallig snel waar je dat dollar pleepapier kan kopen?
pi_74976666
Hé FOK! doet het weer. Gelukkig had ik de afgelopen twee dagen een HDD-crash.
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:20:15 #141
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_74977350
Tering, wat was dat irritant vandaag, de beurs volgen zonder constant commentaar te kunnen leveren of te klagen!
Moest ik zowaar m'n collega daar live mee lastig vallen.
pi_75036506
Heeft iedereen de AEX-prijsvraag gezien?
pi_75036814
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nu wel!

Toch wel puik dat men op FOK! AEX ook wat beter begint te waarderen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75222992
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dankzij dit topic ook

Leuk initiatief!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_75256768
Zo ik ben ook weer terug van mijn vakantie. Ik heb me goed vermaakt en de reisorganisatie heeft me/ons (de reisgroep waar ik mee mee was) veel leuke dingen laten zien. Hier onder een korte samenvatting. (kleine aanvulling op de fotos van selang, ik sla de bali rijstvelden maar over want die zijn hetzelfde )

Visjes in zakjes verkoop in de plaats bogor.

Een met mensenkracht aangedreven kinderattractie. Dat is wel wat voor jou dan simmu, over een jaar of 2 kun je er 3 kinderen en 1 vriendje ermee vermaken en je doet nog wat aan training ook .

Onze reisleider in de theeplantage, waar tussen de kleine theeplanten ook nog andere bomen stonden. Hij wist nogal veel van de natuur en haalt hier een stuk schors van de kaneelboom, waar je door het te laten drogen dan weer kaneelstokjes van krijgt. Weer iets geleerd.

Uitzicht vanuit de parkeerplaats richting de Gunung Papandayn vulkaan.

Dat was een redelijk bizarre ervaring om zo tussen die stinkende en hete vulkaangassen door te lopen.

Het donker goedje is vloeibare zwavel en het gele is gestolde zwavel.

Een eng beest komt uit de rivier die men de green canyon noemt vanwege de kleur van het water en een canyon waar je een stukje in kan varen.

Enkele van de grote diversiteit aan vissen die je tijdens het snorkelen bij de gilli eilanden kan zien.

Zonsondergang in sengiggi (lombok)
pi_75258113
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:22 schreef Basp1 het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van mijn vakantie. Ik heb me goed vermaakt en de reisorganisatie heeft me/ons (de reisgroep waar ik mee mee was) veel leuke dingen laten zien. Hier onder een korte samenvatting. (kleine aanvulling op de fotos van selang, ik sla de bali rijstvelden maar over want die zijn hetzelfde )

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Een met mensenkracht aangedreven kinderattractie. Dat is wel wat voor jou dan simmu, over een jaar of 2 kun je er 3 kinderen en 1 vriendje ermee vermaken en je doet nog wat aan training ook .

[ afbeelding ]

Onze reisleider in de theeplantage, waar tussen de kleine theeplanten ook nog andere bomen stonden. Hij wist nogal veel van de natuur en haalt hier een stuk schors van de kaneelboom, waar je door het te laten drogen dan weer kaneelstokjes van krijgt. Weer iets geleerd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat was een redelijk bizarre ervaring om zo tussen die stinkende en hete vulkaangassen door te lopen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een eng beest komt uit de rivier die men de green canyon noemt vanwege de kleur van het water en een canyon waar je een stukje in kan varen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Enkele van de grote diversiteit aan vissen die je tijdens het snorkelen bij de gilli eilanden kan zien.

[ afbeelding ]

Een zonsondergang like that is priceless, ga eens na als je zo'n ondergang voor de rest van je leven ziet heb je het toch wel goed voor elkaar!

En van waar komt die drang om in het oosten op vakantie te gaan? Leuke foto's verder daar niet van
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75258249
mooi hoor
en zo'n fiets is gaaf idd
pi_75258905
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef sitting_elfling het volgende:

Een zonsondergang like that is priceless, ga eens na als je zo'n ondergang voor de rest van je leven ziet heb je het toch wel goed voor elkaar!
De mannetjes die daar rondhangen hebben elke avond zo'n zonsondergang, maar hebben het toch anders voor elkaar als wij het hebben. Die leven echt van dag tot dag en hopen weer wat vis te vangen waardoor men weer wat eten heeft. Of voor de afwisseling eens een toerist mee te nemen op die boot tegen betaling wat nog meer voor hun opleverd als de mini visvangsten.
quote:
En van waar komt die drang om in het oosten op vakantie te gaan? Leuke foto's verder daar niet van
Er staat nog zoveel op mijn lijstje om naar toe te willen gaan, deze keer was het eens indonesie. Volgende keer wordt het denk ik zuid of midden amerika. Maar het zou net zo goed china of egypte kunnen worden. Wat een luxe probleem toch in vergelijking tot die mannetjes die dagelijsk zo'n zonsondergang kunnen aanschouwen.
  donderdag 3 december 2009 @ 20:53:56 #149
78918 SeLang
Black swans matter
pi_75260096
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:22 schreef Basp1 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooie foto's!

Ik herken ze allemaal. Bogor, Gunung Papandayan, Sengigi en Green Valley ben ik ook allemaal geweest. Heb je de flying foxes ook gezien in Bogor (botanische tuin)? En heb je ook gezwommen in de Green Canyon? Zelf heb ik trouwens ook die grote hagedissen gezien in de Green Canyon (en ijsvogels)

Maandag ga ik naar de Filippijnen voor 2 maanden. Hopelijk wordt dat ook weer mooi (maar Indonesie valt niet te verslaan denk ik...)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_75268808
Prachtige platen Bas, zo te zien een mooie vakantie geweest. Dat gebied met die zwavelafzettingen vind ik wel intrigerend, in hoeverre is het veilig om daar te vertoeven? Ik kan mij voorstellen dat er spontaan van die zwaveloprispingen plaats kunnen vinden en dat er ook seismische activiteit waardoor er ineens kraters etc kunnen ontstaan.
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Ga aan zee wonen of koop een zeilboot. Dan krijg je dit soort platen, waar je het hele jaar op kunt teren. :

Land in zicht Vlieland:

Zeehonden in het wild

Rond zonsopkomst na in het pikkedonker vanuit de haven van Ameland te zijn vertrokken :

Wat later, straling van de zon in de vochtige ochtendatmosfeer:

Of wat dacht je van schaatsen in winter :

Molen in de Alblasserwaard

Let niet op de smog :

Bij deze foto was het al -11, met keihard, spiegelglad ijs. Er moest even stevig door gereden worden, want de zon was al bijna onder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')