nog daargelaten; heb je weleens in OUD gekeken? er zijn daar heus wel een paar normale mensen, maar die worden ondergesneeuwd door the other bitchesquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
Er is al een SC hier, de Beursvloer. En dat over kinderen kan toch in OUD? (no offense)
tsjek. die krengen ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
1 keertje. Was een topic over een kind en iedereen was van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ik wat opbouwende kritiek gaf werd iedereen boos en verwijderde een mod mijn post.
ook lekker. je hebt daar dan toch zeker wel internet he?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daarover gesproken, ik ga morgenavond voor 2 weken naar Zuid-Frankrijk!
Ik ga in ieder geval niet voor half augustus op vakantie, dus dat gaat geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:21 schreef simmu het volgende:
zeg, wanneer gaat bolkestijn dan met vakantie? straks zijn we modloos.....
In Nederland ja!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:46 schreef Basp1 het volgende:
Gefeliciteerd dan met alles.
Heerlijk weekend.
Vakantie nog lang niet, die moet ik nog plannen dat wordt pas ergens in october waarschijnlijk indonesie. Wat nu credit crisis, geld moet rollen.
Ik boek het bij een nederlandse touroperator, en misschien gebruiken de vliegtuigen wel shell kerosinequote:
Men, ik heb sowieso de afgelopen 3 week ( tour de francequote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:05 schreef simmu het volgende:
wil je wel geloven dan dat wij hier vanochtend met zn allen tot kwart voor 9 lagen te ronken? selene is overdag lastig met slapen, een enkele keer tussen 7 en 8 uur 's avonds nog gezeur, maar daarna vrijwel nooit. als die 's avonds klooit is er echt iets aan de hand hoor. hier is het overdag allemaal volledig babygericht. ik kan hooguit wat inetten (compu staat naast de box) en een klein klusje in huis tussendoor.
wel leuk dat het zo gezellig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |