Da's geen begraven, dat is de tuin ophogen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:29 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Als ie het maar begraaft is het toch goed genoeg?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je dan maar wel een luikje maakt, dan kan 'ie tenminste wel naar binnen om daar op de bak te schijten.
Heb je heus geen last van. Je liegt. Aansteller.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's geen begraven, dat is de tuin ophogen!
Ehm...quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je heus geen last van. Je liegt. Aansteller.
Precies! Dat hóórt er gewoon bij, da's natuurquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je heus geen last van. Je liegt. Aansteller.
Ik heb er geen problemen mee, hoor. Je olifant mag best lekker komen rollen bij mij op het gras.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies! Dat hóórt er gewoon bij, da's natuur. Beetje tolerantie ja!
En toen hij laatst per ongeluk (maar één keer, jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, hoor. Je olifant mag best lekker komen rollen bij mij op het gras.
Scusiquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:36 schreef senesta het volgende:
Ey, jullie draven wel een beetje door nu he
Een olifant rolt alleen als ie stress heeft. En jij maar denken dat ie zo blij en gelukkig is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, hoor. Je olifant mag best lekker komen rollen bij mij op het gras.
Hé, 't is niet mijn olifant, hè. Ga klagen bij Isdatzo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Een olifant rolt alleen als ie stress heeft. En jij maar denken dat ie zo blij en gelukkig is.
Een mens weet helemaal niet wat zo'n beestje gelukkig maakt.
Ik snap vrij weinig van jouw post.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:51 schreef Kabolter het volgende:
Bij mensen waar ik thuis kom buiten.
Bij alle andere mensen binnen.
Hier al een paar keer tussen de honden en een kat moeten springen. En nee, dat helpt niet.
Je zegt elke keer weer tegen jezelf, dat doe ik nooit weer. En toch doe je het de volgende keer weer..![]()
Zijn er ook nog eens van die gasten zo brutaal om de vergelijking met kinderen te maken.![]()
Je kan ze daarom maar het beste gewoon in de container flikkeren. Leren ze er misschien nog eens wat van.
Ik vind katten stinken, als ze de hele dag binnen zitten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van jouw post.
Dat is inderdaad de natuur van een olifant om gewoon lekker buiten te lopen en overal te schijten waar hij maar schijt op voelt komen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed, dan laat ik wel een olifant buiten rondstruinen!
Mijn tuin is niet groot genoeg en zo'n beest is gewoon een buitendier dat ruimte nodig heeft!
Oh? Mijn hond en kat doen het uitstekend samen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:15 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik vind katten stinken, als ze de hele dag binnen zitten.
Daarom heb ik liever buitenkatten voor de mensen waar ik thuis kom.
Verder hebben wij honden. En die honden houden niet van katten.
Maar omdat je meteen aan het gezinnetje van de kat moet denken als ze ze aanvallen spring je er elke keer tussen. Wat dus niet werkt.
Dat is dus het probleem.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh? Mijn hond en kat doen het uitstekend samen.
Heb je weleens een hond geroken? Die vind ik erger stinken dan een kattenbak.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:15 schreef Kabolter het volgende:
Ik vind katten stinken, als ze de hele dag binnen zitten.
Daarom heb ik liever buitenkatten voor de mensen waar ik thuis kom.
Bij mij hebben ze een keuze.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:50 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij wel in staat om te bepalen dat een dier buiten gelukkiger is.
Jij bent de enige zonder goed argument.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
![]()
Dat gebeurd er altijd als ze geen goede argumenten weten.
Dit is nog triester. Nooit van onderbouwen gehoord?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent de enige zonder goed argument.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |