Wat voor kwaad kan het doen? :quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
En verder, het zit in de natuur van het beestje om buiten te lopen, en zeg nou serieus, wat kan zon poes nou kwaad doen![]()
Hij verjaagt vogels uit je tuin, ohnoes![]()
![]()
en hij poept in je tuin, katten begraven het bijna altijd dus daar zal je weinig last van hebben. Je komt beetje over als een gefrustreed iemand
![]()
Belachelijk dat dat niet serieus word genomen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:07 schreef Countess het volgende:
Er loopt hier ook een ouwe kattenkiller rond (politie neemt kattenmoord niet serieus).
Ik haat die vent en ik zou er niet aan moeten denken dat er een kat in zijn tuin komt.
Dat is om duidelijk te maken dat er ook kattenhaters bestaan, dat lijken sommige mensen niet te beseffen. En als mensen hun katten zonder ook maar enige verantwoordelijkheid buiten laten, dan kan het gebeuren dat..quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
athlonkmf, wat ben jij voor halve gare? Ga je idiote Aziatische fetisjen ergens anders spammen
Ja, alsof de Aziaten met achterlijke fetisjen hier katten komen stelenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Dat is om duidelijk te maken dat er ook kattenhaters bestaan, dat lijken sommige mensen niet te beseffen. En als mensen hun katten zonder ook maar enige verantwoordelijkheid buiten laten, dan kan het gebeuren dat..
Nu is die link wel extreem, maar hoeveel andere mogelijkheden zijn er wel niet? Gif, auto, hond.. En het erge daarvan is, je kan het niet bewijzen dat het bewust gedaan.
Ik hou mijn katten binnenshuis. En mijn balkon heb ik afgeschermd zodat zij ook niet weg kunnen. Om mijn buren geen overlast te bezorgen maar vooral om mijn katten niet onnodig aan gevaar bloot te stellen. Een kat mag dan wel sneller en leniger zijn, maar qua gedrag verschilt het niet veel van een peuter.
Waarom laat je een peuter ook niet alleen op straat, en een kat wel? Als je er om geeft, dan bescherm je hem ook met alles wat je kan doen. En dan is een paar honderd euro uitgeven voor een hekje of netje helemaal niet duur.
Je beseft dat er hier ook genoeg gekken zijn die maar al te graag een kat platrijden, vergiftigen, blauw verven, mishandelen, van een balkon naar beneden gooien?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, alsof de Aziaten met achterlijke fetisjen hier katten komen stelen
Moet je beter lezen, mijn kat mag niet los naar buiten, flapdrol.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:36 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je beseft dat er hier ook genoeg gekken zijn die maar al te graag een kat platrijden, vergiftigen, [url]http://forum.fok.nl/topic/1319440/2/50#71408590]blauw verven[/url], van een balkon naar beneden gooien?
Hou je van je kat? Bescherm hem!
Mooi. Nu nog de andere kattenloslaters.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je beter lezen, mijn kat mag niet los naar buiten, flapdrol..
Denk eens door...quote:En ja, vergiften is wel heeeeel wat anders dan jouw linkDat is gewoon een retarded Aziatische fetisj zoals zij er zoveel hebben, dus waarom je daarmee aan komt kakken omdat katten hier wel eens, inderdaad, vergiftigd worden ontgaat mij volledig.
Remind me tegen die tijd effe?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
Post je hem op pagina 3 ook weer? Stel je voor dat iemand niet zou zien wat voor debielen er in Azië rondlopen.
Waarom zou ik gaan doordenken? Het slaat gewoon nergens op om zulke afschuwelijke foto's hier te spammen terwijl ik durf te wedden dat jij mij geen link naar een bericht kunt geven waarin staat dat dit in Nederland gebeurt. En dus is het totaal overbodig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:43 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Mooi. Nu nog de andere kattenloslaters.
[..]
Denk eens door...
[..]
Remind me tegen die tijd effe?
Nee, en dat wil ik dus ook zo houden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan doordenken? Het slaat gewoon nergens op om zulke afschuwelijke foto's hier te spammen terwijl ik durf te wedden dat jij mij geen link naar een bericht kunt geven waarin staat dat dit in Nederland gebeurt.
The point is: er zijn gekken op de wereld (en ook in NL, lees maar eens wat nieuws over ganzen, zwanen, kinderboerderijdieren die gruwelijk mishandeld worden) en daar stel je de mensen die hun kat naar buiten laten de kat aan bloot.quote:En dus is het totaal overbodig.
Alsof de mensen die hun kat naar buiten trappen het beest ineens binnenhouden omdat Aziaten een fetisj hebben,.
Shit.. houden ze jou ook altijd een zak met 1 miljoen euro voor, maar je kan er net niet bij?quote:Laat het beestje gewoon niet buiten, als ie nooit buiten komt en is geweest mist ie daar helemaal niks aan. En nogmaals, neem dan geen kat als je je ergert aan binnenshuis geren en gekrab aan je bank.![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:04 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Shit.. houden ze jou ook altijd een zak met 1 miljoen euro voor, maar je kan er net niet bij?
Wat kunnen mensen toch bekrompen denken zeg...
Het dier ziet toch door het raam de buitenwereld, zit te mekkeren naar vogeltjes en vliegende blaadjes. Je bent echt steenkoud als je hem dan binnen laten zitten, omdat jij zonodig een kat wilt.
quote:Hoi allemaal!
Laatst zat iemand te zeuren dat ik niet goed ben voor mijn kat. Ik vind dat zooooo stom.
Die persoon bleef maar doorzagen over dat een kat ruimte moet hebben om te bewegen en zo. Wat een onzin, ik longeer mijn kat 1 uur per dag. Maar hij vond dat een kat gewoon altijd moet kunnen bewegen.
Toen heb ik hem uitgelegd dat ik die ruimte nu eenmaal niet heb, maar dat ik het toch leuk vind om een kat te hebben. Weet je wat hij zei? Dat ik dan maar geen kat moest nemen! Nou ja! Echt zo’n extremist was het. Ik vind katten gewoon leuk. Okee, ik weet verder ook niet wat ze eigenlijk nodig hebben, maar ze hebben katten toch al lang zo ver doorgefokt dat ze helemaal geen natuurlijke behoeften meer hebben?
Ik snap het best als iemand een andere mening heeft, maar waarom moeten mensen hun mening toch zo opdringen? Ieder heeft zo zijn eigen kijk op wat het beste is. Ik leer ook altijd nog van anderen. Maar ik ga toch ook niet mijn mening aan anderen opdringen?
Dit is de kat trouwens, hij heet Kees:
Het is best wel lastig om al die kattenharen door het huis op te ruimen. Het viel me op dat Bas best wel vaak in zijn kratje zit te slapen, dus hij heeft het prima naar zijn zin in dat kratje (anders ging hij er niet zelf in zitten). Daarom zit hij 23 uur per dag zo:
Kijk, oortjes naar voren, dus er is niks aan de hand.
Hij is ook altijd heel blij als ik na 23 uur naar het kratje toe loop (om het open te maken), dus hij heeft het er prima naar zijn zin!
1 uur per dag laat ik hem als een gek rondjes rennen op een cirkel, want anders krijgt hij te weinig beweging. Maar daar gaat hij wel van zweten en ik word zelf verkouden als ik bezweet buiten sta, dus dat zal bij hem ook wel zo zijn. Daarom heb ik hem geschoren en een dekentje op gedaan:
Ik zie liever dit:quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:10 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
DE oplossing: http://www.banninkshof.nl(...)enren/kattenren.html (blijven de vogeltjes tenminste ook veilig)
Ook heel goed mogelijkquote:
Goh, gelukkig zien alle tuinen er zo uit, en is het niet mogelijk om zelf gras te planten...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:22 schreef Xs2Shanna het volgende:
Nou, dat is wel een hele toffe tuin om in rond te lopen.. Veel groen...![]()
Is het zo moeilijk om te bedenken dat dat voorbeeld ook toe te passen is in een tuin met veel groen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:25 schreef Xs2Shanna het volgende:
Hé hallo! Jij komt met dat voorbeeld...
Ik heb liever dat een kat binnenhuis bleef dan dat die in een asiel moet wegkwijnen of een zwerfkat is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:28 schreef Xs2Shanna het volgende:
Of je zocht er eentje..
Wat een gezeur zeg. Neem gewoon geen kat als je hem niet kunt bieden wat in zijn instinct zit.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:28 schreef Xs2Shanna het volgende:
Of je zocht er eentje..
Wat een gezeur zeg. Neem gewoon geen kat als je hem niet kunt bieden wat in zijn instinct zit.
Als je japans kan dan is de echte site nog leukerquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:28 schreef nieslief het volgende:
Ik was bijna bang om ook op die linkjes te klikken ben gewoon nog steeds misselijk......![]()
Maar dat huis![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |