Haar kat, jouw probleem, leer het.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik hoef haar probleem niet in MIJN tuin.
[..]
Nee, ik hoef jouw oplossing niet in MIJN tuin.
haar kat, zijn probleem, zijn oplossing?quote:
Geen idee wat je linkt doet maar ergens over praten is tegenwoordig zo'n probleem.. Als je ergens last van hebt zeg je dat even. Bang dat je meteen neer wordt geschoten ofzo?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:25 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
haar kat, zijn probleem, zijn oplossing?
Da's leuk, maar ik heb geen flauw idee van wie de katten zijn die hier regelmatig door de tuin struinen. En al wist ik dat wel, ik heb zo'n vermoeden dat mijn verzoek aan dovemansoren gericht zal zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
Geen idee wat je linkt doet maar ergens over praten is tegenwoordig zo'n probleem.. Als je ergens last van hebt zeg je dat even. Bang dat je meteen neer wordt geschoten ofzo?
Ik weet ook niet van wie al die krengen hier zijn hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:35 schreef fs180 het volgende:
Uiteraard, maar dat zou toch geen groot probleem moeten zijn? Die katten zullen er ook al jaren wonen..
Mag jij komen uitzoeken hier. Ik woon aan een bosrand, in deze straat staan +/- 20 (vrijstaande) huizen in een in de breedte uitgerekte U-vorm. Aan beide kanten eindigt die u op een grotere straat. Ook met vrijstaande huizen. De achtertuinen van díe huizen grenzen aan de achtertuinen van onze overburen (wij wonen dus aan de buitenkant van de 'U'). Zowel in deze straat als in die andere zijn de tuinen redelijk groot, vaak afgesloten met een heg of bosjes.. voor een kat natuurlijk geen probleem.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:35 schreef fs180 het volgende:
Uiteraard, maar dat zou toch geen groot probleem moeten zijn? Die katten zullen er ook al jaren wonen..
Als een kind uit de buurt een kras op je autobrommer heeft gemaakt ga je echt wel uitzoeken wie het was, er wonen hier in de buurt ook een tiental katten en ik weet van de meeste van wie de kat is, en anders wel waar hij in de buurt woont. Dus onmogelijk is het is, maar het willen doen is misshcien toch iets teveel gevraagdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag jij komen uitzoeken hier. Ik woon aan een bosrand, in deze straat staan +/- 20 (vrijstaande) huizen in een in de breedte uitgerekte U-vorm. Aan beide kanten eindigt die u op een grotere straat. Ook met vrijstaande huizen. De achtertuinen van díe huizen grenzen aan de achtertuinen van onze overburen (wij wonen dus aan de buitenkant van de 'U'). Zowel in deze straat als in die andere zijn de tuinen redelijk groot, vaak afgesloten met een heg of bosjes.. voor een kat natuurlijk geen probleem.
Nou, veel plezier met uitzoeken hè.
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Sinds dat ze buiten is, krabt ze niet meer aan de bank, loopt ze niet meer door het huis te razen, is ze aanhankelijker en vriendelijker. Als het een dag regent en ze kan niet buitenspelen, dan loopt ze te knorren door huis. Dus ja, ze is veel gelukkiger nu ze lekker buiten kan zijn. Tis ook een heel actief beest en ze speelt graag met de buurkatten, die ook gewoon buiten lopen. En ja, ze kan op een dag onder een auto lopen, dat is ook mijn grootste angst, maar moet je dan daarom maar een kat binnenhouden?
Mensen die denken dat het zielig is om katten binnen te houdenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Val dood.
Ik geef heel veel om mijn katten en ze zijn andere mensen niet tot last. De oudste komt bij de buren in de tuin en die hebben zelf ook een kat, waar ze mee speelt.
Tis juist zielig om ze binnen te houden als ze naar buiten willen, ik zorg er juist goed voor door te geven wat ze nodig hebben. Ze krijgen hier t beste eten, veel knuffels, aandacht en goede zorg van ons. En vrijheid.
Goed vergelijking joh. Lijkt me trouwens sterk want als ik er niet op rijd staat die achter slot en grendel. Knap kutkind dat er een kras op krijgtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als een kind uit de buurt een kras op je autobrommer heeft gemaakt ga je echt wel uitzoeken wie het was,
Oja ik ga hier even 50 huizen langs met een lijstje met foto's om uit te zoeken welke kat bij welk huis hoort. En dan wat? Dan weet ik welke kat bij welk huis hoort. Zoals je hier goed kan lezen 'horen' katten buiten en moet de buurt de overlast maar voor lief nemen. Denk je heus dat 't veel effect heeft als ik lief ga vragen of ze dat beest op eigen terrein houden?quote:er wonen hier in de buurt ook een tiental katten en ik weet van de meeste van wie de kat is, en anders wel waar hij in de buurt woont. Dus onmogelijk is het is, maar het willen doen is misshcien toch iets teveel gevraagd
Vruuugaaaah toen m'n vader nog een rode auto had had je eens moeten kijken. Allemaal krasjes op 't dak en de motorkap. Ja, van de katten.quote:Toch vind ik het knap dat een kat krassen op je auto kan maken..
De verantwoordelijkheid hoort dan ook bij de baas te liggen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als een kind uit de buurt een kras op je autobrommer heeft gemaakt ga je echt wel uitzoeken wie het was, er wonen hier in de buurt ook een tiental katten en ik weet van de meeste van wie de kat is, en anders wel waar hij in de buurt woont. Dus onmogelijk is het is, maar het willen doen is misshcien toch iets teveel gevraagd
Toch vind ik het knap dat een kat krassen op je auto kan maken..
Dit is denk ik best wel een erg goede oplossingquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
Oja ik ga hier even 50 huizen langs met een lijstje met foto's om uit te zoeken welke kat bij welk huis hoort. En dan wat? Dan weet ik welke kat bij welk huis hoort.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:14 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dit is denk ik best wel een erg goede oplossing
[ afbeelding ]
Smurfenspray, (onschadelijk uiteraard, kat kan er niets aan doen dat die asociale baasjes heeft), eigenaar komt vanzelf in de buurt informeren hoe het komt dat hun kat helemaal blauw is, en dan weet je gelijk van wie die kat is
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:14 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dit is denk ik best wel een erg goede oplossing
[ afbeelding ]
Smurfenspray, (onschadelijk uiteraard, kat kan er niets aan doen dat die asociale baasjes heeft), eigenaar komt vanzelf in de buurt informeren hoe het komt dat hun kat helemaal blauw is, en dan weet je gelijk van wie die kat is
Weetje, ik zal eens op de motorkappen hier kijken morgen, ben namelijk best benieuwd of zo'n beestje krassen je in dikke lak kan krijgenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed vergelijking joh. Lijkt me trouwens sterk want als ik er niet op rijd staat die achter slot en grendel. Knap kutkind dat er een kras op krijgt.
[..]
Oja ik ga hier even 50 huizen langs met een lijstje met foto's om uit te zoeken welke kat bij welk huis hoort. En dan wat? Dan weet ik welke kat bij welk huis hoort. Zoals je hier goed kan lezen 'horen' katten buiten en moet de buurt de overlast maar voor lief nemen. Denk je heus dat 't veel effect heeft als ik lief ga vragen of ze dat beest op eigen terrein houden?
[..]
Vruuugaaaah toen m'n vader nog een rode auto had had je eens moeten kijken. Allemaal krasjes op 't dak en de motorkap. Ja, van de katten.
juist, en dan ga je lekker in je tuin werken en graaf je een kuiltje om je nieuwe bollen te planten, krijg je een leuke geurige verrassing.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
Weetje, ik zal eens op de motorkappen hier kijken morgen, ben namelijk best benieuwd of zo'n beestje krassen je in dikke lak kan krijgen
En verder, het zit in de natuur van het beestje om buiten te lopen, en zeg nou serieus, wat kan zon poes nou kwaad doen![]()
Hij verjaagt vogels uit je tuin, ohnoes![]()
![]()
en hij poept in je tuin, katten begraven het bijna altijd dus daar zal je weinig last van hebben. Je komt beetje over als een gefrustreed iemand
![]()
Dat is wel een heel erg onnozel "argument" het is namelijk volledig tegennatuurlijk om een kat als huisdier te hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:07 schreef fs180 het volgende:
En verder, het zit in de natuur van het beestje om buiten te lopen,
Gadverdamme. Waarschuw in het vervolg ff wil je.........quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:25 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
haar kat, zijn probleem, zijn oplossing?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |