SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ja, vast.. in de praktijk is het alleen niet realisitisch. Dat maakt de klacht trouwens niet terecht. Ik lees ook graag fantasy (okee, ik vind HP niet echt leuk) daar is niets mis mee. Heel knap hoe schrijvers een complete wereld kunnen creëren.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Niet realistisch nee, ook veel dingen die gewoon niet kloppen in het boek. Maar in theorie zou het kunnen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 05:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat klopt, de leer van de kwantumfysica beaamt dat.
Zeer onterechte klacht verder, want wat heeft TS er mee te maken wat andere mensen graag lezen? Bovendien is het begrijpelijk dat mensen af en toe een uitvlucht zoeken naar een fantasiewereld. De werkelijkheid is immers niet altijd je van het zullen we maar zeggen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:00 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Een uitvlucht zoeken naar een fantasiewereld_ Dan heb je toch ook gefaald in het leven? Oke dat je fantasieboeken LEEST omdat je ze mooi vindt dat kan ik nog begrijpen, maar dat je jezelf in die wereld wil verplaatsen...
quote:quote:Op maandag 20 juli 2009 16:52 schreef Samsonneke het volgende:
Hoe bekrompen ben je dan, om enkel hetgeen te geloven wat je zelf kan zien en het per definitie niet gelooft wanneer je niet in staat bent datgene (in dit geval die magische wereld) waar te nemen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:27 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Afgelopen winter zag ik bijvoorbeeld een horde uilen vliegen op klaarlichte dag. Niet één, maar een stuk of tien. Sommige van deze uilen leken zelfs iets in hun snavel te hebben.
Dat is heus niet alles hoor, maar ik weet zeker dat jullie me niet serieus zullen nemen als ik die andere dingen zou vertellen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben een tovenaar, ik kan dit bevestigen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Nu zal hij die niet genoemd mag worden je anaal vernederen.!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Tuurlijk meen ik dit echt.
Verder vind ik de reacties hier buitengewoon kinderachtig. Kun je je ergens niet voorstellen dat er meer is dan wat wij kunnen waarnemen? De wereld van Harry Potter is zó gedetailleerd weergegeven in de boeken, dat je je toch kunt afvragen of er niet meer achter zit dan enkel fictie.
Gezien jullie mij niet serieus nemen, zie ik ook het nut niet ervan in om meer te vertellen. Laat ik kort samengevat zeggen dat ik enkele vormen van magie door een bepaald persoon heb mogen waarnemen.
En dat van die uilen: het waren beslist géén muizen die zij in hun snavel hadden.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:58 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Alsof de toverwereld daar wakker van ligt. Vrijwel niemand gelooft dat het verhaal achter de boeken echt gebeurd is, dus ze hebben niets te vrezen. Dat is wel te zien aan de reacties in dit topic.
Assen Centraal? Heeft Assen 2 stations?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik zoek op Assen centraal ook altijd naar perron 9 3/4 maar ik kan het maar niet vinden![]()
![]()
![]()
![]()
Wel na 2011quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Assen Centraal? Heeft Assen 2 stations?
Sinds ik in je fobo keek, geloof ik in spoken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:43 schreef wakajawaka het volgende:
Er zijn hier op FOK! dus mensen die geloven dat er een geheime wereld net als in Harry Potter. Dat de schrijfster gewoon heeft opgeschreven van wat er allemaal gebeurt is in die wereld. En dit kon ze doen omdat toch niemand gelooft dat het echt is
Kom citeer eens watquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:01 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Check mijn bazentopic over Harry Potter dan
Ik sta op de foto met Jan Smit!, dikke faal ikweetquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:50 schreef Bafnek het volgende:
JA EN REUZEN EN SPOKEN EN GOD EN JAN SMIT BETSAAN OOKK@!!!111
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik sta op de foto met Jan Smit!, dikke faal ikweet
Dat is echt geen pedo chick ze is zeker 14.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:23 schreef Folmer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee, pedo.
emma watsonquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:37 schreef Anywhere het volgende:
Snap niet wat mensen in emma watson zien![]()
En luna is cool
2 faalhazen idd dat samson geval is gewoon geestelijk niet 100.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:47 schreef heiden6 het volgende:
Wat een faalhazen worden er in de OP gequote, terechte klacht.
Yep, precies wat ik met die quote in de OP duidelijk probeerde te makenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:54 schreef feelsgoodman het volgende:
Er zitten toch ook gelovige op FOK? Invalide klacht.
Alles staat goed, alleen de onderste 2 moeten even omgedraaid wordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:47 schreef wakajawaka het volgende:
Poll tijd
Emma Watson
[ afbeelding ]
Bonnie Wright
[ afbeelding ]
Evanna Lynch
[ afbeelding ]
Helen Bonham Carter
[ afbeelding ]
ooit een keer een lilliputter hard zien wegrennen voor een koekwaus die naar de klotuh was die dacht dat hij een kabouter zag en hem wou aaienquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kabouters bestaan wel, en als je hun muts afpakt mag je een wens doen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooit een keer een lilliputter hard zien wegrennen voor een koekwaus die naar de klotuh was die dacht dat hij een kabouter zag en hem wou aaien_!
Keihard tegen een muur op rennen zonder angst, anders werkt het niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik zoek op Assen centraal ook altijd naar perron 9 3/4 maar ik kan het maar niet vinden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:20 schreef Metro2005 het volgende:
Sohee, dat wijf in de OP is best lekker
Eeuh, ja wat jij wilquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:20 schreef Metro2005 het volgende:
Sohee, dat wijf in de OP is best lekker
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:43 schreef wakajawaka het volgende:
Er zijn hier op FOK! dus mensen die geloven dat er een geheime wereld net als in Harry Potter. Dat de schrijfster gewoon heeft opgeschreven van wat er allemaal gebeurt is in die wereld. En dit kon ze doen omdat toch niemand gelooft dat het echt is
UpdateIk vat het in een woord samen: OtakukinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek het op en huiver.Het wordt ook niet voor niks lijn Rutte genoemd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:06 schreef DaanA het volgende:
[..]
Keihard tegen een muur op rennen zonder angst, anders werkt het niet.![]()
Als je tegen de muur botst, dan had je stiekem toch angst.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
Dat dacht ik eerst ook over lambiekje en die andere complot gast. Maar daar krijg ik steeds meer het vermoeden van dat ze het echt geloven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:26 schreef GuyFawkes het volgende:
TS is een faalhaas die niet ziet dat er getrollt wordt door 2 troll-users.
Mensen die naar bands als Children of Bodom luisterenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen die denken dat tovenaars nep zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |