quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:32 schreef aychelle het volgende:
Hier weer verder
mijn OP uit het eerste topic
Jullie hebben vast niet door dat jullie hard worden uitgelachen, dat alleen je beste vriend(in) jullie ''cool'' vind maar kijk es om je heen. Die grote kring om je heen is echt niet omdat ze je bewonderen maar omdat je jezelf zo voor lul zet en een ontzettende walm om je heen hebt. Ikzelf ben mischien hoogstens aangeschoten geweest en had meteen spijt. Gelukkig was dat thuis, stel je voor ik was een bekende tegengekome! In iedergeval het is niet cool en je zet jezelf er ontzettend mee voor lul. En de volgende dag mogen je vrienden vertellen hoe je een opa hebt gebekt, daarna voor je eigen deur hebt gekotst en bij je vader in bed bent gekropen Denk es aan de mensen die drinken omdat ze verslaafd zijn of verdrietig, denk eens aan de mensen die drinken voor de gezelligheid, denk eens aan je buren, je ouders en het ergste jezelf! Over een paar jaar, zijn je hersens gekrompen tot geneens niveau 1, stoer hoor!!!
klacht: Drinken omdat het ''stoer'' is
deeltje 1
deeltje 2
deeltje 3
Geestelijk leider WTFquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
je denkt dus dat we gekke mensen in ons dorp hebben? we hebben geen psycholoog of kliniek nodig. De geestelijke leider doet al aardig genoeg
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
de geestelijke leider van de kerk heeft wel wat meer ervaring en verstand van de mensen bij ons IN HET DORP. daar gaat het om, anderen kennen de problemen niet
Je zal ermee getrouwd zijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:53 schreef aychelle het volgende:
[..]
je mag best drinken van mij als je maar niet teveel drinkt. 1 of 2 biertjes per week is meer dan genoeg
En dan zeggen dat het geen sekte isquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
de priester en de geestelijk leider is ook niet dom, de huisarts zijn voor de lichamelijk ziektes zoals griep enzo. Voor de ergere het ziekenuis, voor de geestelijke problemen de geestelijk leider
WTFquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:57 schreef aychelle het volgende:
[..]
als jij bij onze gemeenschap zou zitten was het erger afgelopen met je dan verbannen
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:57 schreef aychelle het volgende:
[..]
het gaat erom dat je binnen je omgeving blijft. Buiten het dorp een kennis zoeken maakt niks uit, zoland die dezelfde normen en waarden met ons delen. Haar dronken en stonende vrienden pasten niet bij onze levenstijl jammer. Jammer het was een leuk kind
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:59 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, terug in de familie komt ze toch nooit. Mijn broer en ik zijn de enige die nog contact hebben. Ze moet echt haar hele levenstijl omgooien om ooit nog es op bezoek te komen
Je eigen zus verbannen en er nog trots op zijn ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
mijn zus spreek ik heel soms nog wel, via de email het gaat iets beter dan eerst. Het is goed geweest dat we haar hebben verbannen want daar heeft ze van geleerd. ze gaat nog wel met die foute gast.
ziet er geefbaar uit idd.quote:
Vreselijk, wie zegt nou zoiets over d'r zus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
het is slikken of stikken. Liever een zus minder dan met de nek worden aangekekenHet was gewoon een dom kind, en we hebben haar echt wel geprobeerd te helpen. als ze nu nog hier was geweets hadden we moeten verhuizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |