en als je nou drinkt om te genieten en dan toch dronken wordt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef mieuwmieuw het volgende:
Drinken om te genieten.![]()
Drinken om dronken te worden.
kijk jij begrijpt mijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef mieuwmieuw het volgende:
quote:
Dat zeg ik. Een saaie drol dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
dan dat ben ik niet, ik geniet van het leven zonder drank
echt niet cool dus, ze zullen over je napraten in de buurt. Zal je ooit nog een baan krijgen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef Peter-Andre het volgende:
Zaterdag nog dronken, man wat heb ik lopen kotsen in de stad, maarja een biertje daarna en de smaak is weg.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef mieuwmieuw het volgende:
Wat zullen de mensen wel niet over me denkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
echt niet cool dus, ze zullen over je napraten in de buurt. Zal je ooit nog een baan krijgen?
Na wat moed indrinken moet dat vast wel lukken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
echt niet cool dus, ze zullen over je napraten in de buurt. Zal je ooit nog een baan krijgen?
ts is juist slim, en wil niet gekrompen hersenen tot niveau 1quote:
Ik geniet van aangeschoten/dronken worden. Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef mieuwmieuw het volgende:
dus om losjes te worden en lol te hebben moet je eerst 10 bier achterover slaan. Je zult niet oud worden zo.quote:
dan kan je dus echt niet schelen??? :quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Wat zullen de mensen wel niet over me denken
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geniet van aangeschoten/dronken worden en me daarna enorm voor lul te zetten. Dat kan natuurlijk ook
Waarom zou je het wel iets kunnen schelen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
dan kan je dus echt niet schelen??? :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |