abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:37:48 #126
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_71221657
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:31 schreef aychelle het volgende:

[..]

en wat als de alcohol je leven binnendringt en ergere vormen aanneemt dan moet ik gewoon doen of ik gek ben
Dat antwoord slaat natuurlijk op kaas.
Je hebt je eigen leven toch in controle? Je wordt ook niet geforceerd om met mensen om te gaan die niet met alcohol kunnen omgaan.

Zoals ik al eerder zei, de mensen in die vriendenkring vinden het kennelijk stoer, als je zelf mensen in je eigen kring hebt die dit ook doen, dan zal je ze daar ook op aanspreken. Maar waarom beoordeel je die (buiten je kring) mensen op hun alcohol gebruik, wat boeit 't jou.
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_71221705
TS, hebben jullie TV?
Feyenoord Rotterdam
pi_71221797
TS, vond je Fok! echt het beste forum om zo'n discussie te voeren, zeker in GC?
pi_71221892
TS heeft een nieuwe hobby; fokkers overtuigen van haar (on)gelijk!
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:46:59 #130
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_71221912
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:37 schreef SamStar het volgende:

[..]

Dat antwoord slaat natuurlijk op kaas.
Je hebt je eigen leven toch in controle? Je wordt ook niet geforceerd om met mensen om te gaan die niet met alcohol kunnen omgaan.

Zoals ik al eerder zei, de mensen in die vriendenkring vinden het kennelijk stoer, als je zelf mensen in je eigen kring hebt die dit ook doen, dan zal je ze daar ook op aanspreken. Maar waarom beoordeel je die (buiten je kring) mensen op hun alcohol gebruik, wat boeit 't jou.
mijn zus was één van degene die je niet kunt ontwijken. ze kon blijkbaar niet met alchohol omngaan, en stoorde haar omgeving hiermee. Drinken in meerdere maten blijkt stoer te zijn ja, waarom het mij boeit is omdat niemand hun vertelt wat voor gevolgen het kan hebben voor hun en hun familie
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:49:20 #131
206337 aychelle
pi_71221978
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ah, vertel! Wat zou er met zo iemand gebeuren dat erger is dan verbannen?
Ik neem aan dat jullie niet zelf voor God spelen en het recht in eigen hand nemen.
Christus heeft ons geleerd elkander lief te hebben en de andere wang toe te keren, indien wij geslagen worden. Iemand die er voor kiest een pad te bewandelen wat jullie niet goedkeuren, kan dus, neem ik aan, op liefde en begrip rekenen in plaats van verbanning of nog erger.
dat is wel het onrespectvolste wat je kunt doen! daarom snap ik ook niet dat moeders zich laten uitschelden door hun dochter. Waar haalt de jeugd het lef vandaan zeg
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:50:03 #132
206337 aychelle
pi_71222005
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:39 schreef MB23 het volgende:
TS, hebben jullie TV?
ja, we hebben alles wat we nodig hebben. We komen niks tekort
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:51:22 #133
206337 aychelle
pi_71222040
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:42 schreef Philip10 het volgende:
TS, vond je Fok! echt het beste forum om zo'n discussie te voeren, zeker in GC?

Geloof het of niet, maar ik vind het interssant om eens met mensen te praten die het niet altijd met mij eens zijn, of om eens andere dingen te lezen en te zien. Het internet is voor mij de kennis te leren naar de buitenwereld
pi_71222133
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:50 schreef aychelle het volgende:

[..]

ja, we hebben alles wat we nodig hebben. We komen niks tekort
Maar waarom mag dat wel dan? Waarom wordt er in het geval van je zus moeilijk gedaan over het omgaan met mensen van buiten dat grafdorp?
Feyenoord Rotterdam
pi_71222142
TS, ik lees net dat je aangeschoten bent geweest..
Weet de heilige priester dit wel?
Het nuttigen van alcohol is immers verboden in jullie gemeenschap...
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:57:06 #136
206337 aychelle
pi_71222218
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:54 schreef MB23 het volgende:

[..]

Maar waarom mag dat wel dan? Waarom wordt er in het geval van je zus moeilijk gedaan over het omgaan met mensen van buiten dat grafdorp?
het gaat erom dat je binnen je omgeving blijft. Buiten het dorp een kennis zoeken maakt niks uit, zoland die dezelfde normen en waarden met ons delen. Haar dronken en stonende vrienden pasten niet bij onze levenstijl jammer. Jammer het was een leuk kind
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:58:48 #137
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_71222277
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:46 schreef aychelle het volgende:

[..]

mijn zus was één van degene die je niet kunt ontwijken. ze kon blijkbaar niet met alchohol omngaan, en stoorde haar omgeving hiermee. Drinken in meerdere maten blijkt stoer te zijn ja, waarom het mij boeit is omdat niemand hun vertelt wat voor gevolgen het kan hebben voor hun en hun familie
Je familie mist gezond verstand?
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:59:36 #138
206337 aychelle
pi_71222307
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:54 schreef infinity_737 het volgende:
TS, ik lees net dat je aangeschoten bent geweest..
Weet de heilige priester dit wel?
Het nuttigen van alcohol is immers verboden in jullie gemeenschap...

het grappige is dat het niet verboden is. Er mag wel een glaasje genuttigd worden bij speciale gelegenheden etc. De keer dat ik aangeschoten was, was de priester zelf bij. We hadden een inweiding van een belangrijk persoon en daar werd op gedronken. Ik wou van alles wat proeven maar het was iets te veel, ik kon wel lopen en de anderen konden toen gelukkig ook wel lachen
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:17:04 #139
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_71222818
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:24 schreef aychelle het volgende:

[..]

al die dingen die jij opnoemt kosten geld, terwijl het een probleem van binnen is en niet van van buiten. Psychologen pakken het vaak heel verkeerd aan, en denken mensen te kunnen genezen. En alleen als je wat geld toe geeft
Dus mensen die jaren gestudeerd hebben, daar weet ik veel hoeveel geld ingestoken hebben, aandoeningen kunnen herkennen en benamen doen onder voor een geestelijke kwakbol die nooit gestudeerd heeft voor dat vak?

Met psychologen gaat het vaak om de klik tussen psycholoog en patient. Als het niet klikt met je psycholoog zal hij je niet kunnen helpen. Een andere zal je dan wel kunnen helpen.
En ja die mensen worden betaald. Ze moeten toch ook eten?

Daarbij komt dat het vaak/soms makkelijker praten is tegen een neutrale buitenstaander dan tegen een bekende.
pi_71222949
Jezus was ook iedere avond strontbezopen. Anders stond de bijbel niet zo vol met sterke verhalen.

Denk daar eens over na.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_71223006
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:21 schreef Feitosa het volgende:
Jezus was ook iedere avond strontbezopen. Anders stond de bijbel niet zo vol met sterke verhalen.

Denk daar eens over na.
Amen
pi_71223529
hoe kansloos is dit topic, serieus

als je het zo lomp vind, ga dan alsjeblieft buiten stoepkrijten
inplaats van zitten huilen over alcohol
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:44:12 #143
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_71223570
ik geloof dat we na 4 deeltjes de conclusie wel kunnen trekken dat jullie het eens zijn over het feit dat jullie het niet eens zijn en dat er verder niet veel meer uit gaat komen.

slotje ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:58:16 #144
206337 aychelle
pi_71223948
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:44 schreef Klonk het volgende:
ik geloof dat we na 4 deeltjes de conclusie wel kunnen trekken dat jullie het eens zijn over het feit dat jullie het niet eens zijn en dat er verder niet veel meer uit gaat komen.

slotje ?
ik vind het best, al begrijpen ze het nog niet
pi_71223951
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:46 schreef aychelle het volgende:

[..]

mijn zus was één van degene die je niet kunt ontwijken
Qua omvang bedoel je zeker
Op donderdag 23 juli 2009 17:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Zijn rug, schouders en voeten lang masseren. Vervolgens geef je hem een flinke handjob/blowjob en ga je bukken en smeek je als een kankerslet dat hij je sterretje moet verbouwen.
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:00:58 #146
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_71224050
zo, flamen erbij, lijkt me nu echt tijd voor een slotje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')