Dat antwoord slaat natuurlijk op kaas.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
en wat als de alcohol je leven binnendringt en ergere vormen aanneemt dan moet ik gewoon doen of ik gek ben
mijn zus was één van degene die je niet kunt ontwijken. ze kon blijkbaar niet met alchohol omngaan, en stoorde haar omgeving hiermee. Drinken in meerdere maten blijkt stoer te zijn ja, waarom het mij boeit is omdat niemand hun vertelt wat voor gevolgen het kan hebben voor hun en hun familiequote:Op woensdag 22 juli 2009 17:37 schreef SamStar het volgende:
[..]
Dat antwoord slaat natuurlijk op kaas.
Je hebt je eigen leven toch in controle? Je wordt ook niet geforceerd om met mensen om te gaan die niet met alcohol kunnen omgaan.
Zoals ik al eerder zei, de mensen in die vriendenkring vinden het kennelijk stoer, als je zelf mensen in je eigen kring hebt die dit ook doen, dan zal je ze daar ook op aanspreken. Maar waarom beoordeel je die (buiten je kring) mensen op hun alcohol gebruik, wat boeit 't jou.
dat is wel het onrespectvolste wat je kunt doen! daarom snap ik ook niet dat moeders zich laten uitschelden door hun dochter. Waar haalt de jeugd het lef vandaan zegquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, vertel! Wat zou er met zo iemand gebeuren dat erger is dan verbannen?
Ik neem aan dat jullie niet zelf voor God spelen en het recht in eigen hand nemen.
Christus heeft ons geleerd elkander lief te hebben en de andere wang toe te keren, indien wij geslagen worden. Iemand die er voor kiest een pad te bewandelen wat jullie niet goedkeuren, kan dus, neem ik aan, op liefde en begrip rekenen in plaats van verbanning of nog erger.
ja, we hebben alles wat we nodig hebben. We komen niks tekortquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:42 schreef Philip10 het volgende:
TS, vond je Fok! echt het beste forum om zo'n discussie te voeren, zeker in GC?
Maar waarom mag dat wel dan? Waarom wordt er in het geval van je zus moeilijk gedaan over het omgaan met mensen van buiten dat grafdorp?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja, we hebben alles wat we nodig hebben. We komen niks tekort
het gaat erom dat je binnen je omgeving blijft. Buiten het dorp een kennis zoeken maakt niks uit, zoland die dezelfde normen en waarden met ons delen. Haar dronken en stonende vrienden pasten niet bij onze levenstijl jammer. Jammer het was een leuk kindquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:54 schreef MB23 het volgende:
[..]
Maar waarom mag dat wel dan? Waarom wordt er in het geval van je zus moeilijk gedaan over het omgaan met mensen van buiten dat grafdorp?
Je familie mist gezond verstand?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
mijn zus was één van degene die je niet kunt ontwijken. ze kon blijkbaar niet met alchohol omngaan, en stoorde haar omgeving hiermee. Drinken in meerdere maten blijkt stoer te zijn ja, waarom het mij boeit is omdat niemand hun vertelt wat voor gevolgen het kan hebben voor hun en hun familie
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:54 schreef infinity_737 het volgende:
TS, ik lees net dat je aangeschoten bent geweest..
Weet de heilige priester dit wel?
Het nuttigen van alcohol is immers verboden in jullie gemeenschap...
Dus mensen die jaren gestudeerd hebben, daar weet ik veel hoeveel geld ingestoken hebben, aandoeningen kunnen herkennen en benamen doen onder voor een geestelijke kwakbol die nooit gestudeerd heeft voor dat vak?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
al die dingen die jij opnoemt kosten geld, terwijl het een probleem van binnen is en niet van van buiten. Psychologen pakken het vaak heel verkeerd aan, en denken mensen te kunnen genezen. En alleen als je wat geld toe geeft
Amenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:21 schreef Feitosa het volgende:
Jezus was ook iedere avond strontbezopen. Anders stond de bijbel niet zo vol met sterke verhalen.
Denk daar eens over na.
ik vind het best, al begrijpen ze het nog nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:44 schreef Klonk het volgende:
ik geloof dat we na 4 deeltjes de conclusie wel kunnen trekken dat jullie het eens zijn over het feit dat jullie het niet eens zijn en dat er verder niet veel meer uit gaat komen.
slotje ?
Qua omvang bedoel je zekerquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
mijn zus was één van degene die je niet kunt ontwijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |