Nu wachten tot iemand komt melden dat Armstrong zich een paar keer superkeimegahard heeft ingehouden (wat bij Contador uiteraard niet het geval was, want die had zichzelf opgeblazen als hij dat niet had gedaan). Dat is althans de interpretatie die ondertussen al zo vaak door sommigen is herhaald dat ze zichzelf hebben overtuigd dat het gewoon een feit is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als het om een marge van minder dan een minuut ging, kon je dat zeggen. Maar bijna 5 en een halve minuut spreekt boekdelen.
Hetgeen Menchov schetst ben ik nochtans geen enkele keer tegengekomen in dit gehele topic. En buiten Armstrong1984 heeft ook niemand zich uitgesproken over Armstrong die volgend jaar wel weer de sterkste zal zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nu wachten tot iemand komt melden dat Armstrong zich een paar keer superkeimegahard heeft ingehouden (wat bij Contador uiteraard niet het geval was, want die had zichzelf opgeblazen als hij dat niet had gedaan). Dat is althans de interpretatie die ondertussen al zo vaak door sommigen is herhaald dat ze zichzelf hebben overtuigd dat het gewoon een feit is.
Contador had 1 slechte dag in Parijs Nice en nu wordt er ineens gedaan alsof hij zich regelmatig opblaast. Als je die ene keer afweegt tegen al die keren dat hij de concurrentie op een hoop rijdt dan lijkt mij dat niet geheel eerlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nu wachten tot iemand komt melden dat Armstrong zich een paar keer superkeimegahard heeft ingehouden (wat bij Contador uiteraard niet het geval was, want die had zichzelf opgeblazen als hij dat niet had gedaan). Dat is althans de interpretatie die ondertussen al zo vaak door sommigen is herhaald dat ze zichzelf hebben overtuigd dat het gewoon een feit is.
Volgens mij ben jij niet echt iemand die het met recht over fanboys en pyama's mag hebben, maar goed.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef Menchov het volgende:
[..]
Contador had 1 slechte dag in Parijs Nice en nu wordt er ineens gedaan alsof hij zich regelmatig opblaast. Als je die ene keer afweegt tegen al die keren dat hij de concurrentie op een hoop rijdt dan lijkt mij dat niet geheel eerlijk.
Als Contador nu ook de Vuelta wint vind ik dat toch zeer indrukwekkend. Hij doet dingen die Armstrong nooit heeft gedaan en dat hij meer talent heeft staat voor mij als een paal boven water. Uiteraard krijg ik nu weer allerlei Lance fanboys over me heen. Jongens trek die livestrong pyama nou toch eindelijk eens uit, hij is oud, versleten en zit helemaal onder de witte vlekken.
Waarom niet? Mijn Menchov pyama is vrij nieuw en rozequote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet echt iemand die het met recht over fanboys en pyama's mag hebben, maar goed.
Stop nou maar, je maakt jezelf alleen nog maar meer belachelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:11 schreef Menchov het volgende:
[..]
Waarom niet? Mijn Menchov pyama is vrij nieuw en roze
Contador was veruit de sterkste, daar kan niemand omheen. Je zag echter wel dat Lance steeds beter werd en ondanks een periode afwezigheid met de besten mee kon. Dat kan volgend jaar alleen maar beter gaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef Menchov het volgende:
leuk om te zien dat sommigen hier niet kunnen toegeven dat Armstrong geen schijn van kans had tegen Contador in de Tour. De verschillen waren zowel bergop al in de tijdrit groot. De tijden dat Armstrong iedereen eraf reed zijn gewoon voorbij en dat is ook logisch.
Volgend jaar is Contador waarschijnlijk nog sterker, die moet zijn top nog bereiken. Armstrong zal volgend jaar ook sterker zijn, maar ik verwacht niet meer dan een 3e plek achter A. schleck en Contador.
Jan Ullrich had ook meer talent dan Armstrong.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef Menchov het volgende:
[..]
Contador had 1 slechte dag in Parijs Nice en nu wordt er ineens gedaan alsof hij zich regelmatig opblaast. Als je die ene keer afweegt tegen al die keren dat hij de concurrentie op een hoop rijdt dan lijkt mij dat niet geheel eerlijk.
Als Contador nu ook de Vuelta wint vind ik dat toch zeer indrukwekkend. Hij doet dingen die Armstrong nooit heeft gedaan en dat hij meer talent heeft staat voor mij als een paal boven water. Uiteraard krijg ik nu weer allerlei Lance fanboys over me heen. Jongens trek die livestrong pyama nou toch eindelijk eens uit, hij is oud, versleten en zit helemaal onder de witte vlekken.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is er al iets bekend over de truitjes?In wat voor kleur is de ' huisstijl' van radioshack?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |