abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:32:53 #176
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_71851905
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:20 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Als het om een marge van minder dan een minuut ging, kon je dat zeggen. Maar bijna 5 en een halve minuut spreekt boekdelen.
Nu wachten tot iemand komt melden dat Armstrong zich een paar keer superkeimegahard heeft ingehouden (wat bij Contador uiteraard niet het geval was, want die had zichzelf opgeblazen als hij dat niet had gedaan). Dat is althans de interpretatie die ondertussen al zo vaak door sommigen is herhaald dat ze zichzelf hebben overtuigd dat het gewoon een feit is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_71853787
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Nu wachten tot iemand komt melden dat Armstrong zich een paar keer superkeimegahard heeft ingehouden (wat bij Contador uiteraard niet het geval was, want die had zichzelf opgeblazen als hij dat niet had gedaan). Dat is althans de interpretatie die ondertussen al zo vaak door sommigen is herhaald dat ze zichzelf hebben overtuigd dat het gewoon een feit is.
Hetgeen Menchov schetst ben ik nochtans geen enkele keer tegengekomen in dit gehele topic. En buiten Armstrong1984 heeft ook niemand zich uitgesproken over Armstrong die volgend jaar wel weer de sterkste zal zijn.

Armstrong heeft meerdere keren ingehouden = feit.
Dat was echter niet superkeimegahard, wat je ook niemand hoort zeggen.
Bij drie van de vier grote rondes die Contador won was hij naar het einde toe relatief zwakker tov de concurrentie = feit.
HIj kakte nu niet in = feit.

Ik zie niet echt wat verder de strekking van je post is.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:10:50 #178
262414 Menchov
I feel good, No
pi_71855880
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Contador had 1 slechte dag in Parijs Nice en nu wordt er ineens gedaan alsof hij zich regelmatig opblaast. Als je die ene keer afweegt tegen al die keren dat hij de concurrentie op een hoop rijdt dan lijkt mij dat niet geheel eerlijk.

Als Contador nu ook de Vuelta wint vind ik dat toch zeer indrukwekkend. Hij doet dingen die Armstrong nooit heeft gedaan en dat hij meer talent heeft staat voor mij als een paal boven water. Uiteraard krijg ik nu weer allerlei Lance fanboys over me heen. Jongens trek die livestrong pyama nou toch eindelijk eens uit, hij is oud, versleten en zit helemaal onder de witte vlekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Menchov op 13-08-2009 19:16:56 ]
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:29:41 #179
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71856328
Goede beslissing van Tony Martin. Al hoop ik voor de Duitser dat Columbia niet te veel de kaart Cavendish speelt.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71856473
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef Menchov het volgende:

[..]

Contador had 1 slechte dag in Parijs Nice en nu wordt er ineens gedaan alsof hij zich regelmatig opblaast. Als je die ene keer afweegt tegen al die keren dat hij de concurrentie op een hoop rijdt dan lijkt mij dat niet geheel eerlijk.

Als Contador nu ook de Vuelta wint vind ik dat toch zeer indrukwekkend. Hij doet dingen die Armstrong nooit heeft gedaan en dat hij meer talent heeft staat voor mij als een paal boven water. Uiteraard krijg ik nu weer allerlei Lance fanboys over me heen. Jongens trek die livestrong pyama nou toch eindelijk eens uit, hij is oud, versleten en zit helemaal onder de witte vlekken.
Volgens mij ben jij niet echt iemand die het met recht over fanboys en pyama's mag hebben, maar goed.
pi_71857180
Fanboys zijn triest maar verstokte haters zijn nog vele malen triester eigenlijk.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:11:03 #182
262414 Menchov
I feel good, No
pi_71857440
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij niet echt iemand die het met recht over fanboys en pyama's mag hebben, maar goed.
Waarom niet? Mijn Menchov pyama is vrij nieuw en roze
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:25:39 #183
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71859596
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:11 schreef Menchov het volgende:

[..]

Waarom niet? Mijn Menchov pyama is vrij nieuw en roze
Stop nou maar, je maakt jezelf alleen nog maar meer belachelijk.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:22:51 #184
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71876159
Hincapie ook naar team armstrong! Er waren hier toch mensen die beweerde dat dit nooit ging gebeuren, omdat hij al bij een ander team had getekend???
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_71877176
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef Menchov het volgende:
leuk om te zien dat sommigen hier niet kunnen toegeven dat Armstrong geen schijn van kans had tegen Contador in de Tour. De verschillen waren zowel bergop al in de tijdrit groot. De tijden dat Armstrong iedereen eraf reed zijn gewoon voorbij en dat is ook logisch.

Volgend jaar is Contador waarschijnlijk nog sterker, die moet zijn top nog bereiken. Armstrong zal volgend jaar ook sterker zijn, maar ik verwacht niet meer dan een 3e plek achter A. schleck en Contador.
Contador was veruit de sterkste, daar kan niemand omheen. Je zag echter wel dat Lance steeds beter werd en ondanks een periode afwezigheid met de besten mee kon. Dat kan volgend jaar alleen maar beter gaan.

Waar was Menchov? Ik zag ´m niet zo vaak in beeld in de bergritten in de Tour.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:58:03 #186
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_71878793
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef Menchov het volgende:

[..]

Jan Ullrich had ook meer talent dan Armstrong.
pi_72196320
De ploeg debuteert volgend jaar in de Tour Down Under.
pi_72196879
Met Rosseler en mogelijk Steegmans dus. Ze willen Devolder ook hebben, maar die ligt nog onder contract en dat respecteren ze, waardoor ze pas volgend jaar gaan praten.

Ze zullen trouwens als The Shack door het leven gaan tijdens de koers.
pi_72197924
Dat zouden geen slechte aankopen zijn, als is het maar omdat ze dan wat relatief jonge renners toevoegen.
pi_72198378
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:43:14 #191
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_72239959
Is er al iets bekend over de truitjes?In wat voor kleur is de ' huisstijl' van radioshack?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_72240178
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is er al iets bekend over de truitjes?In wat voor kleur is de ' huisstijl' van radioshack?

Wit shirt met wat rode/zwarte strepen?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:55:46 #193
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_72240314
Met wat Livestrong geel...hum...kan heel lelijk worden...maar ook meevallen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_72252085
Een mooi shirt vond ik die van Columbia in de Tour van vorig jaar. Dat prachtige azuurblauw.

De huidige van Astana vind ik ook erg mooi.
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:22:10 #195
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72778898
Rovny van Katusha gaat ook naar The Shack.
Krijgt steeds meer vorm daar:

- Armstrong
- Brajkovic
- Leipheimer
- Hermans
- Maes
- Steegmans
- Horner
- Paulinho
- Rast
- Rubiera
- Vaitkus
- Rosseler
- Zubeldia
- Rovny
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')