Ach ja. Als Armstrong passief reed, dan was het een prachtige actie van Armstrong, want hij kon beter, maar deed het niet voor de ploeg. Als Contador passief reed, dan was dat een prachtige actie van Armstrong, want door zijn aanwezigheid heeft Contador zichzelf niet opgeblazen. Wat er ook gebeurde, het was altijd dankzij Armstrong.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daarvoor heeft hij zich één keer wat ingehouden, al had hij toen niet véél harder gekund denk ik.
Er is niemand die zegt dat contador niet de sterkste was. Hij was pas een tikkeltje beter geweest moest Armstrong tijd pakken op tijdritten en dat was niet zo. Maar het is wel de verdienste van !Bruyneel! om Contador kort te houden in de meest nutteloze energieverspil acties die hij normaal continue plaatst. (gaat dan niet over die aanval, maar ook over momenten dat hij niet mocht aanvallen maar wel wou).quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach ja. Als Armstrong passief reed, dan was het een prachtige actie van Armstrong, want hij kon beter, maar deed het niet voor de ploeg. Als Contador passief reed, dan was dat een prachtige actie van Armstrong, want door zijn aanwezigheid heeft Contador zichzelf niet opgeblazen. Wat er ook gebeurde, het was altijd dankzij Armstrong.
Ik vind het nogal krampachtige pogingen om zichzelf wijs te maken dat Contador de omstandigheden mee had, hoogstens marginaal een tikkeltje beter was dan The Boss en dat die laatste volgend jaar zeker serieuze winstkansen heeft.
Dat dusquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:43 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Er is niemand die zegt dat contador niet de sterkste was. Hij was pas een tikkeltje beter geweest moest Armstrong tijd pakken op tijdritten en dat was niet zo. Maar het is wel de verdienste van !Bruyneel! om Contador kort te houden in de meest nutteloze energieverspil acties die hij normaal continue plaatst. (gaat dan niet over die aanval, maar ook over momenten dat hij niet mocht aanvallen maar wel wou).
Maar veel mensen bekritiseren op die manier dat sommigen denken dat Armstrong zijn podiumplek niet waard was. (wat ie wel was samen met kloden). En daarop duiden mensen als ze zeggen dat Armstrong express tijd verloor in dienst van contador(2m17), en dus veel vaster op het podium had gestaan.
Op welke momenten is Contador dan afgeremd door Bruyneel? In de etappe naar Andorra?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:43 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Er is niemand die zegt dat contador niet de sterkste was. Hij was pas een tikkeltje beter geweest moest Armstrong tijd pakken op tijdritten en dat was niet zo. Maar het is wel de verdienste van !Bruyneel! om Contador kort te houden in de meest nutteloze energieverspil acties die hij normaal continue plaatst.
Het was absoluut geen zware ronde (qua parcours) met weinig mogelijkheden om uberhaupt een verschil te maken. Lijkt me dan ook volstrekt overbodig om iemand tegen zichzelf te gaan beschermen in die omstandigheden. Hij kan zich maar een handvol keren uitleven, dan ga je niet in de helft van de gevallen nog eens op de rem staan als ploegleider. Er waren dan ook veel minder opgaves dan gebruikelijk (en de meesten dan nog door val of ziekte, vrijwel niemand omdat ze op waren) en er waren ook veel minder toppers die geheel verrassend toch nog een inzinking kregen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:43 schreef Devpartner het volgende:
Maar het is wel de verdienste van !Bruyneel! om Contador kort te houden in de meest nutteloze energieverspil acties die hij normaal continue plaatst. (gaat dan niet over die aanval, maar ook over momenten dat hij niet mocht aanvallen maar wel wou).
Officieel mag alles pas op 1 september naar buiten gebracht worden hè (officieel mag er zelfs pas op 1 september een contract getekend worden. Op 1 september zal er weer een pak veranderen in de wielerwereld met 2 enorm ambitieuze teams die een volledig team bijeen zullen moeten krijgen (en dan ga ik uit van minimaal 25 renners aangezien zowel Sky als Radioshack de Pro-Tour in zouden willen). Officieus is er al flink wat bekend natuurlijk, maar het mag niet bekend worden gemaakt voor 1 september.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:46 schreef Leatherface het volgende:
Benieuwd wanneer Armstrong en Bruyneel beginnen met het contracteren van wielrenners.
Daar zijn ze vast al mee bezig. Kloden, Devolder, Leipheimer, Vandevelde, Vandenbroeck en zo zullen binnenkort wel gepresenteerd worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:46 schreef Leatherface het volgende:
Benieuwd wanneer Armstrong en Bruyneel beginnen met het contracteren van wielrenners.
Wel als z'n salaris hoog genoeg is denk ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van den Broeck is voorlopig nog ambitieus, die wil van meesterknecht overstappen naar semi-kopman. Die gaat geen 3e reserve-waterdrager voor de 2e schaduwkopman van de B-ploeg van RadioShack spelen.
Dat denk ik ook, als ik hem was zou ik het eerst een jaar of twee in een beschermde rol bij Lotto proberen. Top 10 in grote rondes is als Belg heel aardig en als hij daarna merkt dat er niet meer in zit kan hij altijd nog voor de big bucks anderen naar een zege proberen te loodsen. Ik denk dat Radioshack niet goed voor zijn ontwikkeling zou zijn. Er zullen waarschijnlijk geen wedstrijden zijn waar hij voor zichzelf zal mogen rijden. In de grote rondes zou hij sowieso Armstrong en Leipheimer voor zich hebben, en in de kleinere rondes zou hij ook nog maar moeten zien dat hij een vrije rol krijgt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Vandenbroeck moet gewoon bij Lotto blijven en voor eigen kansen rijden.
Alsof Vandenbroeck de Tour kan winnen. In het verleden eindigden knechten van Armstrong vaak hoog, zoals bijvoorbeeld Azevedo. In zo´n rol van Vandenbroeck ook een jaar of 2 acteren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Vandenbroeck moet gewoon bij Lotto blijven en voor eigen kansen rijden.
quote:Tony Martin kiest niet voor team van Armstrong
Tony Martin heeft een aanbieding om voor het nieuwe RadioShack te gaan rijden naast zich neergelegd. "Ik blijf beter bij Team Columbia," zegt de jonge Duitser.
In tegenstelling tot Sergio Paulinho en José Azevedo zal Tony Martin volgend seizoen niet voor RadioShack rijden. De Duitser had een aanbieding op zak van het team van Lance Armstrong en Johan Bruyneel, maar hij wil liever bij Team Columbia blijven.
"Het streelt mijn ego dat Armstrong mij in de ploeg wil", zegt Martin, "maar voor mijn ontwikkeling is het beter om bij Columbia te blijven. Ik heb een deal tot 2011, ik moet enkel nog mijn krabbel zetten."
Bron: Nu.nlquote:Armstrong kaapt Paulinho weg bij Astana
Uitgegeven: 11 augustus 2009 23:27
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2009 23:27
AMSTERDAM - Sérgio Paulinho rijdt ook de twee komende seizoenen aan de zijde van Lance Armstrong. De Portugees bevestigde dinsdag tegenover het persbureau Lusa in zijn geboorteland dat hij een tweejarig contract bij het nieuwe team RadioShack heeft getekend.
© ANP
De 29-jarige renner was dit seizoen ploeggenoot van de Amerikaan bij Astana.
Paulinho moet door zijn beslissing afscheid nemen van Tour de France-winnaar Alberto Contador, van wie hij de laatste vijf jaar bij verschillende werkgevers ploeggenoot was.
"Dat is heel jammer", aldus de coureur die in 2004 Olympisch zilver veroverde. "We hebben vijf jaar samen gereden, maar het leven gaat door. Deze aanbieding had ik op zak en ik kon mijn besluit niet langer uitstellen."
Bron: Nu.nlquote:Azevedo ploegleider van Armstrong
Uitgegeven: 12 augustus 2009 11:48
Laatst gewijzigd: 12 augustus 2009 11:52
AMSTERDAM - José Azevedo wordt één van de ploegleiders van RadioShack. Dit maakte het Portugese persbureau Lusa dinsdag bekend.
© ANP
De 36-jarige Portugees, die in 2004 en 2005 voor US Postal en Discovery Channel reed, wordt herenigd met zijn oude kopman Lance Armstrong.
Azevedo stopte in 2008 met fietsen. In 2004 werd hij vijfde in de Tour de France.
Paulinho is vooral een maatje van Bruyneel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:54 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Bron: Nu.nl
[..]
Bron: Nu.nl
Paulinho is toch wel verrassend eigenlijk. Dat was toch het maatje van Contador?? En Azevedo dus als ploegleider.
Als het om een marge van minder dan een minuut ging, kon je dat zeggen. Maar bijna 5 en een halve minuut spreekt boekdelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef Menchov het volgende:
leuk om te zien dat sommigen hier niet kunnen toegeven dat Armstrong geen schijn van kans had tegen Contador in de Tour. De verschillen waren zowel bergop al in de tijdrit groot. De tijden dat Armstrong iedereen eraf reed zijn gewoon voorbij en dat is ook logisch.
Volgend jaar is Contador waarschijnlijk nog sterker, die moet zijn top nog bereiken. Armstrong zal volgend jaar ook sterker zijn, maar ik verwacht niet meer dan een 3e plek achter A. schleck en Contador.
Nu wachten tot iemand komt melden dat Armstrong zich een paar keer superkeimegahard heeft ingehouden (wat bij Contador uiteraard niet het geval was, want die had zichzelf opgeblazen als hij dat niet had gedaan). Dat is althans de interpretatie die ondertussen al zo vaak door sommigen is herhaald dat ze zichzelf hebben overtuigd dat het gewoon een feit is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als het om een marge van minder dan een minuut ging, kon je dat zeggen. Maar bijna 5 en een halve minuut spreekt boekdelen.
Hetgeen Menchov schetst ben ik nochtans geen enkele keer tegengekomen in dit gehele topic. En buiten Armstrong1984 heeft ook niemand zich uitgesproken over Armstrong die volgend jaar wel weer de sterkste zal zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nu wachten tot iemand komt melden dat Armstrong zich een paar keer superkeimegahard heeft ingehouden (wat bij Contador uiteraard niet het geval was, want die had zichzelf opgeblazen als hij dat niet had gedaan). Dat is althans de interpretatie die ondertussen al zo vaak door sommigen is herhaald dat ze zichzelf hebben overtuigd dat het gewoon een feit is.
Contador had 1 slechte dag in Parijs Nice en nu wordt er ineens gedaan alsof hij zich regelmatig opblaast. Als je die ene keer afweegt tegen al die keren dat hij de concurrentie op een hoop rijdt dan lijkt mij dat niet geheel eerlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nu wachten tot iemand komt melden dat Armstrong zich een paar keer superkeimegahard heeft ingehouden (wat bij Contador uiteraard niet het geval was, want die had zichzelf opgeblazen als hij dat niet had gedaan). Dat is althans de interpretatie die ondertussen al zo vaak door sommigen is herhaald dat ze zichzelf hebben overtuigd dat het gewoon een feit is.
Volgens mij ben jij niet echt iemand die het met recht over fanboys en pyama's mag hebben, maar goed.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef Menchov het volgende:
[..]
Contador had 1 slechte dag in Parijs Nice en nu wordt er ineens gedaan alsof hij zich regelmatig opblaast. Als je die ene keer afweegt tegen al die keren dat hij de concurrentie op een hoop rijdt dan lijkt mij dat niet geheel eerlijk.
Als Contador nu ook de Vuelta wint vind ik dat toch zeer indrukwekkend. Hij doet dingen die Armstrong nooit heeft gedaan en dat hij meer talent heeft staat voor mij als een paal boven water. Uiteraard krijg ik nu weer allerlei Lance fanboys over me heen. Jongens trek die livestrong pyama nou toch eindelijk eens uit, hij is oud, versleten en zit helemaal onder de witte vlekken.
Waarom niet? Mijn Menchov pyama is vrij nieuw en rozequote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet echt iemand die het met recht over fanboys en pyama's mag hebben, maar goed.
Stop nou maar, je maakt jezelf alleen nog maar meer belachelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:11 schreef Menchov het volgende:
[..]
Waarom niet? Mijn Menchov pyama is vrij nieuw en roze
Contador was veruit de sterkste, daar kan niemand omheen. Je zag echter wel dat Lance steeds beter werd en ondanks een periode afwezigheid met de besten mee kon. Dat kan volgend jaar alleen maar beter gaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef Menchov het volgende:
leuk om te zien dat sommigen hier niet kunnen toegeven dat Armstrong geen schijn van kans had tegen Contador in de Tour. De verschillen waren zowel bergop al in de tijdrit groot. De tijden dat Armstrong iedereen eraf reed zijn gewoon voorbij en dat is ook logisch.
Volgend jaar is Contador waarschijnlijk nog sterker, die moet zijn top nog bereiken. Armstrong zal volgend jaar ook sterker zijn, maar ik verwacht niet meer dan een 3e plek achter A. schleck en Contador.
Jan Ullrich had ook meer talent dan Armstrong.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef Menchov het volgende:
[..]
Contador had 1 slechte dag in Parijs Nice en nu wordt er ineens gedaan alsof hij zich regelmatig opblaast. Als je die ene keer afweegt tegen al die keren dat hij de concurrentie op een hoop rijdt dan lijkt mij dat niet geheel eerlijk.
Als Contador nu ook de Vuelta wint vind ik dat toch zeer indrukwekkend. Hij doet dingen die Armstrong nooit heeft gedaan en dat hij meer talent heeft staat voor mij als een paal boven water. Uiteraard krijg ik nu weer allerlei Lance fanboys over me heen. Jongens trek die livestrong pyama nou toch eindelijk eens uit, hij is oud, versleten en zit helemaal onder de witte vlekken.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is er al iets bekend over de truitjes?In wat voor kleur is de ' huisstijl' van radioshack?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |