Van mijn werk af fiets ik naar mijn huis. Ik kom een brug tegen die net omhoog gaat (best kut). De slagbomen gingen langzaam naar beneden. Een groepje mensen staan al te wachten, komt een kleine groepje met jongeren van ongeveer 16 +/- . En een scooter met 2 te dikke tokkie wijven van 17/18 jaar (Ze zijn niet voor niets dik). 1 Van die kansloze kut broekies gaat op de slagboom zitten terwijl de boten langs komen. Brug gaat weer naar beneden, maar de jongen blijft zitten. Willen de slagbomen omhoog gaan, zit de jongen er nog. 1 Vrouw geeft de jongen een duw er vanaf. Het manneke staat er maar stoer bij te lachen en kijkt naar zijn vrienden. Dus 1 vrouw wil aan fietsen, schiet die scooter met die 2 wijven er snel langs en raakt licht de vrouw daar naast. Dus die vrouw roept KIJK IS UIT! Waarop de 2 dames roepen 'Hou je bek kanker hoer, je ziet toch dat ik er rij met de scooter!' De vrouw roept wat na en de dames maar hard roepen terwijl de scooter door rijd.
Nu vraag ik mij wel is af, waarom zijn jongeren zo debiel? Overigens is het pas sinds deze generatie dat het zo asociaal is. Hoe vaak gebeurd dit?
Klacht: Asociale kinderen
Subklacht: Scooters

Ben ik nou zo goed opgevoed of hun zo slecht?