quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:58 schreef TNA het volgende:
WGR: Informeer eens bij het juridisch loket.
KLB: Whehehe, TS heeft bij een callcenter gewerkt, principeloze huilie![]()
![]()
!11!!11!1!!1
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:58 schreef TNA het volgende:
WGR: Informeer eens bij het juridisch loket.
KLB: Whehehe, TS heeft bij een callcenter gewerkt, principeloze huilie![]()
![]()
!11!!11!1!!1
Dat heb ik verteld (dat ik dan absoluut niet gemotiveerd ben, als ik verplicht nog is voor dat salaris die 2 weken af te maken) Maar hij zegt dat hij me daarvoor kan aanklagen oid >_>quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:34 schreef muay-toy het volgende:
gewoon niet bezorgen(en dat van tevoren wel bij de baas melden) hij kan je niets maken hoogstens je gewerkte loon zelf houden![]()
![]()
![]()
Dat is dus het punt.... hij zegt dat hij me daarvoor kan aanklagen (wat zal uitlopen toen een boete dus)quote:
Hij dreigt alleen maar in de hoop dat jij die weken volmaakt zodat hij ze niet hoeft te lopen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:39 schreef Dutchskill het volgende:
[..]
Dat is dus het punt.... hij zegt dat hij me daarvoor kan aanklagen (wat zal uitlopen toen een boete dus)
volgens mij zit-ie je alleen maar bang te maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:39 schreef Dutchskill het volgende:
[..]
Dat is dus het punt.... hij zegt dat hij me daarvoor kan aanklagen (wat zal uitlopen toen een boete dus)
oh ja nog iets ts, er is een les in het leven. doe nooit waar je geen zin in hebt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:41 schreef Heufd het volgende:
Ga gewoon die kranten rondbrengen, mietje.
Naja, dan lag ik iedere ochtend tot 11 uur in bed... Ook niet ideaal...quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh ja nog iets ts, er is een les in het leven. doe nooit waar je geen zin in hebt.
misschien doe je het ook omdat jij het wel leuk vindt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, dan lag ik iedere ochtend tot 11 uur in bed... Ook niet ideaal...
Oh ja, verrek.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien doe je het ook omdat jij het wel leuk vindt?
Ik vertelde hem gewoon netjes van ik wil weer bij het callcenter werken want dit werk is niet iets voor mij denk ik... Voordat ik begon vertelde ik hem overigens ook dat ik het even wilde proberen en niet al vast eraan vast wilde zitten! Vervolgens was izjn reactie mij voor alles en nog wat uit te maken en te dreigen dat ik een schadeclaim zou krijgen enzo..quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:24 schreef Heider00sje het volgende:
Ik vind het not done om zo snel op te geven. Je moet die gasten wel in de gelegenheid stellen om een vervanger te vinden voor je. Vind ik.
het is maar goed dat je niet schriftelijk hebt opgezegd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:55 schreef Dutchskill het volgende:
[..]
Ik vertelde hem gewoon netjes van ik wil weer bij het callcenter werken want dit werk is niet iets voor mij denk ik... Voordat ik begon vertelde ik hem overigens ook dat ik het even wilde proberen en niet al vast eraan vast wilde zitten! Vervolgens was izjn reactie mij voor alles en nog wat uit te maken en te dreigen dat ik een schadeclaim zou krijgen enzo..
Iemand diem ij zoiets flikt kan echt de pest kirjgen, en kan het vergeten dat ik (indien neit nodig) vervolgens nog vrolijk 2 weken ga lopen voor hem!
Als hij mij netjes had gevraagd of ik nog even een weekje of 2 wilde lopen omdat hij nog een vervanger moest zoeken oid dan had ik er niet zo`n probleem van gemaakt... Maar een werkgever die me gaat uitschelden + dreigen die kan dat dan echt vergeten!!
Heb je overigens niet altijd een standaard wettelijke proefperiode van een maand? (of korter) of ligt dat echt aan bepaald contract dat je zou krijgen? (die ik dus nooit heb ondertekend)
Daar heb je ook de lezers mee en dat gaat dan toch weer net iets te verquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:10 schreef Sok41 het volgende:
Besmeer de kranten met braaksel en breng ze rond ;D
Je hebt gelijk, sorry.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:11 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Daar heb je ook de lezers mee en dat gaat dan toch weer net iets te ver
Jij komt er welquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh ja nog iets ts, er is een les in het leven. doe nooit waar je geen zin in hebt.
ik ben er al.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |