quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:36 schreef moussie het volgende:
[..]
tuurlijk joh, het vraagteken op het eind van mijn zin betekendt dan ook dat ik alles klakkeloos geloof ..
Het schijnt zo te zijn, dus klaar jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:30 schreef moussie het volgende:
[..]
If you say so
neemt niet weg dat het een poster is die met zijn persoonlijke aanvallen flame-wars zit uit te lokken
Je weet zelf hoe het werktquote:
Bek dichtquote:
Whiskey-Tango is dan ook een term die in het Amerikaanse leger als metafoor voor iets anders gebruikt word, vandaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In Ierland heeft de whisky een iets of wat andere afdronk.
[NWS-SC #8] Met poesjes...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Whiskey-Tango is dan ook een term die in het Amerikaanse leger als metafoor voor iets anders gebruikt word, vandaar.
ooh gut, nou gefeliciteerd hoor, je hebt me betrapt op een spelfout .. en nu?quote:
Lord_Vetenari in de dop.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:48 schreef moussie het volgende:
[..]
ooh gut, nou gefeliciteerd hoor, je hebt me betrapt op een spelfout .. en nu?
Joh, doe eens normaal. Ik zei: wanneer Gia een racist zou zijn, zou jij dat ook zjin, want je postte die post exact zo, Zette er alleen een andere bevolkingsgroep voor in de plaats. Ik zei dus NIET dat jij een racist was EN ik sprak je tegen dat GIA een racist zou zijn (zoals jij liet overkomen)quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
Maar hoe zit het met paddy, en haar assumptie dat ik racist zou zijn?
Gaat ze dat nog uitleggen c.q. rectificeren???
Of gaan we zomaar door op deze manier?
Nu ga jij weer eens gewoon inhoudelijk reageren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:48 schreef moussie het volgende:
[..]
ooh gut, nou gefeliciteerd hoor, je hebt me betrapt op een spelfout .. en nu?
Moeilijk moeilijk, als er geen inhoud is om op te reageren, alleen van dat achterlijke op de persoon spelenquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu ga jij weer eens gewoon inhoudelijk reageren.
Of mensen uitmaken voor fascist, daar ben je ook wel goed in.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:00 schreef moussie het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk, als er geen inhoud is om op te reageren, alleen van dat achterlijke op de persoon spelen
Je zou voor de grap eens wat afstand moeten nemen en kijken hoe je zelf discussieert.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:00 schreef moussie het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk, als er geen inhoud is om op te reageren, alleen van dat achterlijke op de persoon spelen
Je bent bekent met de functie van een vraagteken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of mensen uitmaken voor fascist, daar ben je ook wel goed in.
Als je dat met jou een discussie wil gaan noemen ..quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:09 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens wat afstand moeten nemen en kijken hoe je zelf discussieert.
Mens, je doet haast niet anders dan de hele dag provoceren, is het niet met verkapte beledingen en suggestief getroll (bijvoorbeeld "per ongeluk" niet goed lezen, er zelf van alles bijverzinnen en dan net doen of de ander dat gezegd heeft), dan is het wel met stuitende domheid en naïviteit, waarvan ik me afvraag of het echt is of gewoon gespeeld.quote:
Grappig om uit jouw mond te zien dat anderen provoceren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:25 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Mens, je doet haast niet anders dan de hele dag provoceren, is het niet met verkapte beledingen en suggestief getroll (bijvoorbeeld "per ongeluk" niet goed lezen, er zelf van alles bijverzinnen en dan net doen of de ander dat gezegd heeft), dan is het wel met stuitende domheid en naïviteit, waarvan ik me afvraag of het echt is of gewoon gespeeld.
En dan vind je het gek als je daar soms een minder gezellige reactie op krijgt???
Ik provoceer niemand, want ik val met mijn topics niemand persoonlijk aan. Dat mensen zich geprovoceerd voelen als ik iets algemeens beweer over de hele groep niet-westerse immigranten, tsja, daar kan ik helaas ook niks aan doen. Het onderwerp ligt nu eenmaal gevoelig, maar dat is geen reden om het er dan meer niet over te hebben en net te doen of er niks aan de hand is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:29 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Grappig om uit jouw mond te zien dat anderen provoceren.
Vond je het een goed, NWS-waardig topic dan? In het topic zelf laat je nog merken er helemaal niet zo blij mee te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:28 schreef Disana het volgende:
Waarom is dit
Massaal pedohuwelijk op de Gazastrook
topic gesloten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |