Neejoh, de arme schat had vast liefdesverdriet want hij zat de hele tijd in z'n telefoon smsjes te lezen. En ik moet even van de mannen afblijven!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:55 schreef conleche het volgende:
Zucht. Wat romantisch.![]()
heb je z'n telefoonnummer?
Nee.. sorryquote:
Thnx dearquote:
Ja, ja, jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee.. sorry. Ik kende het al wel! Ja, wel via fok, dat wel, maar niet via deze actie.
bronquote:Bij een Nederlandse militair is de Mexicaanse griep vastgesteld. Ook een deelnemer aan het korenfesival heeft het virus. De Britse militair, die deelnam aan de Nijmeegse Vierdaagse en griepverschijnselen heeft, lijdt niet aan de Mexicaanse griep.
()
De griep is ook vastgesteld bij een deelnemer van het korenfestival Europa Cantat in Utrecht. Dat heeft de gemeente Utrecht woensdag bekendgemaakt. De zieke vrouw komt uit Oost-Europa. Zij is behandeld volgens de landelijke richtlijnen en heeft de virusremmer Tamiflu gekregen. Tijdens het internationale korenfestival Europa Cantat zingen bijna drieduizend amateurzangers tien dagen lang op diverse locaties in de Utrechtse binnenstad.
Tja, dan word je ziek. Tikkie zwaarder dan van de gewone griep, maar dat overleef je wel. Ik snap de ophef over 'Nieuwe Influenza A (H1N1)' op zich wel, omdat het zo besmettelijk is dat straks 1/3 van Nederland ziek thuis kan komen te zitten, maar als je geen baby of bejaarde bent gebeurt er niks ergers met je dan dat je flinke griep hebt...quote:
Kvin het ook liev dat jullie hier de moeite voor nemen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:48 schreef ElisaB het volgende:
Niemand hoeft zich te verantwoorden of te verontschuldigen hoor
Kvin jullie toch wel liev
Ik doe nix hoor; ik post alleen topic-ontsporende posts af en toequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kvin het ook liev dat jullie hier de moeite voor nemen!
Hmm. Wel eens iets gelezen over de Spaanse griep? De akeligheid daarmee was nu net dat bij de tweede ronde (de grote griepgolf) er geen baby's en bejaarden stierven. Hoe gezonder & sterker, hoe eerder dood. Echte besmettelijk nieuwe griepvarianten zijn niet gelijk aan "tikkie zwaarder dan gewone griep".quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Tja, dan word je ziek. Tikkie zwaarder dan van de gewone griep, maar dat overleef je wel. Ik snap de ophef over 'Nieuwe Influenza A (H1N1)' op zich wel, omdat het zo besmettelijk is dat straks 1/3 van Nederland ziek thuis kan komen te zitten, maar als je geen baby of bejaarde bent gebeurt er niks ergers met je dan dat je flinke griep hebt...
Desondanks hoop ik natuurlijk dat met Kwak alles goed is!
De gezondheidszorg van nu vind ik toch niet echt te vergelijken met die van 90 jaar geleden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Wel eens iets gelezen over de Spaanse griep? De akeligheid daarmee was nu net dat bij de tweede ronde (de grote griepgolf) er geen baby's en bejaarden stierven. Hoe gezonder & sterker, hoe eerder dood. Echte besmettelijk nieuwe griepvarianten zijn niet gelijk aan "tikkie zwaarder dan gewone griep".
Op zich maakt dat voor die griep en wie er doodziek van wordt niet uit - hooguit voor wie er uiteindelijk echt sterft. Als een vette griepgolf zich niet richt op baby's en bejaarden kan je gezondheidszorg nog zo geavanceerd zijn - dat maakt toch niet hun de risicogroep.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:54 schreef neen het volgende:
[..]
De gezondheidszorg van nu vind ik toch niet echt te vergelijken met die van 90 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |