Wowquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik ben al sinds mijn 13e lid van de Dierenbescherming (vrij actief vroeger) en heb me onlangs ontfermd over twee aanlooppoezels.
Verder ben ik vegetarier, gebruik ik niets dat getest is op dieren en stem ik PVDD.
Ik hoef geen groen kleurtje zodat ándere mensen me diervriendelijk vinden.
Sorry, maar het is niet mijn feestje.
Ja, ik hoop het ook. De enige lijn die ik heb kunnen ontdekken is dat ik onevenredig vaak honger lig te hebben als ik migraine heb. En 'honger' is niet van lege maag, maar van lage bloedsuikerspiegel. Dus ik zit nu braag tussendoor elk uur een volkorencracker te etenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nah ik hoop dat het snel beter voor je wordt Elisa.
quote:
Nou... Ik sport regelmatig 1 keer in de 3 maandenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hoezo nu ik weer sport?
jij sport toch altijd, en dan 1 of 2 keer heel hard en dan weer even niet, en dan weer wel enz, dus dat is eigenlijk ook een soort van regelmaat?![]()
toevoeging en je hebt gewoon een figuur om door een ringetje te halen, zou zo met je ruilen!
Nouja, als dat helpt, waarom niet? En die medicatie kan je niet in een lagere dosis nemen zodat je er minder last van hebt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook. De enige lijn die ik heb kunnen ontdekken is dat ik onevenredig vaak honger lig te hebben als ik migraine heb. En 'honger' is niet van lege maag, maar van lage bloedsuikerspiegel. Dus ik zit nu braag tussendoor elk uur een volkorencracker te eten
Je kan ook geld overmaken en dan niet je username vermelden (grapjequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben al sinds mijn 13e lid van de Dierenbescherming (vrij actief vroeger) en heb me onlangs ontfermd over twee aanlooppoezels.
Verder ben ik vegetarier, gebruik ik niets dat getest is op dieren en stem ik PVDD.
Ik hoef geen groen kleurtje zodat ándere mensen me diervriendelijk vinden.
Sorry, maar het is niet mijn feestje.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat was niet de reactie die ik verwachtte.
![]()
Ik snap je wel hoor, maar ik was verrast. Ik had namelijk niet gedacht dat mensen het kleurtje leuk vonden 'om te laten zien hoe goed ze bezig zijn'. Ik denk (dacht, want je hebt me aan het denken gezet) dat een kleurtje leuk was, want:quote:Nou ja: wat ik eigenlijk duidelijk wilde maken is dat ik niet zo hou van acties waarbij je laat zien dat je mee doet.
Die polsbandjes tegen van alles en nog wat zijn ook niets voor mij.![]()
Als er geen tagje aan deze actie verbonden zou zijn, zou ik eerder geneigd zijn om mee te doen.
Jij was hier nóóit uit jezelf opgekomen; wees blij dat de F&F-ers je helpenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd wel van vakantiemaar niet zo van die acties waar je dan aan wordt 'geacht' mee te doen
. Dan krijg ik snel last van hakjes in het zand... Als ik aan zoiets geld wil geven, doe ik dat zelf wel. Heb ik niet zo'n actie voor nodig... Maar dat betekent niet dat ik het niet alle succes toewens enzo.
Er zijn er meer die dat niet willen hoor!! Gewoon zwart blijven bedoel ik, dat kan je gewoon aangeven. Ik vind het doel: oude onplaatsbare dieren nog een mooie oude dag bezorgen een erg géed doel. Of ik daar wel of niet een groen tagje voor krijg is me verder worst.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat was niet de reactie die ik verwachtte.
![]()
Nou ja: wat ik eigenlijk duidelijk wilde maken is dat ik niet zo hou van acties waarbij je laat zien dat je mee doet.
Die polsbandjes tegen van alles en nog wat zijn ook niets voor mij.![]()
Als er geen tagje aan deze actie verbonden zou zijn, zou ik eerder geneigd zijn om mee te doen.
Toevoeging: je kan bij het doneren ook in het topic aangeven dat je géén kleurtje wil.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]verrassing
[..]
Ik snap je wel hoor, maar ik was verrast. Ik had namelijk niet gedacht dat mensen het kleurtje leuk vonden 'om te laten zien hoe goed ze bezig zijn'. Ik denk (dacht, want je hebt me aan het denken gezet) dat een kleurtje leuk was, want:
* een kleurtje is altijd leuk; ff wat anders, geinige gadget, bla, bla
* je met het kleurtje de aandacht op de actie richt, zodat anderen er ook van kunnen horen
Misschien wat naief van mij... Maar kleurtjes op FOK! is per definitie een hit. Wat je ook doet, waarom je het ook doet: users willen altijd iets anders dan het standaard-zwart. Zou ik ook willen trouwens (maar ik ben al blauw).
Anywayzzzz... zo gezegd: je hebt me aan het denken gezet. En je kwam zo lekker gepassioneerd uit de hoek, en daarom:
Wie het kleurtje niet wil, wordt door mij bezocht en afgelikt. Ik bedoel maar; best veel groen hèquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:22 schreef conleche het volgende:
Er zijn er meer die dat niet willen hoor!! Gewoon zwart blijven bedoel ik, dat kan je gewoon aangeven. Ik vind het doel: oude onplaatsbare dieren nog een mooie oude dag bezorgen een erg géed doel. Of ik daar wel of niet een groen tagje voor krijg is me verder worst.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij was hier nóóit uit jezelf opgekomen; wees blij dat de F&F-ers je helpen
Hmmm...quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie het kleurtje niet wil, wordt door mij bezocht en afgelikt. Ik bedoel maar; best veel groen hè
Whehehhehe! Mij maakt het dus niet zoveel uit dat groen. Maar ja. Het is nog geen half twaalf.....quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie het kleurtje niet wil, wordt door mij bezocht en afgelikt. Ik bedoel maar; best veel groen hè
Dat zeg ik; het is nog geen avondquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:25 schreef conleche het volgende:
Whehehhehe! Mij maakt het dus niet zoveel uit dat groen. Maar ja. Het is nog geen half twaalf.....
Neejoh, de arme schat had vast liefdesverdriet want hij zat de hele tijd in z'n telefoon smsjes te lezen. En ik moet even van de mannen afblijven!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:55 schreef conleche het volgende:
Zucht. Wat romantisch.![]()
heb je z'n telefoonnummer?
Nee.. sorryquote:
Thnx dearquote:
Ja, ja, jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee.. sorry. Ik kende het al wel! Ja, wel via fok, dat wel, maar niet via deze actie.
bronquote:Bij een Nederlandse militair is de Mexicaanse griep vastgesteld. Ook een deelnemer aan het korenfesival heeft het virus. De Britse militair, die deelnam aan de Nijmeegse Vierdaagse en griepverschijnselen heeft, lijdt niet aan de Mexicaanse griep.
()
De griep is ook vastgesteld bij een deelnemer van het korenfestival Europa Cantat in Utrecht. Dat heeft de gemeente Utrecht woensdag bekendgemaakt. De zieke vrouw komt uit Oost-Europa. Zij is behandeld volgens de landelijke richtlijnen en heeft de virusremmer Tamiflu gekregen. Tijdens het internationale korenfestival Europa Cantat zingen bijna drieduizend amateurzangers tien dagen lang op diverse locaties in de Utrechtse binnenstad.
Tja, dan word je ziek. Tikkie zwaarder dan van de gewone griep, maar dat overleef je wel. Ik snap de ophef over 'Nieuwe Influenza A (H1N1)' op zich wel, omdat het zo besmettelijk is dat straks 1/3 van Nederland ziek thuis kan komen te zitten, maar als je geen baby of bejaarde bent gebeurt er niks ergers met je dan dat je flinke griep hebt...quote:
Kvin het ook liev dat jullie hier de moeite voor nemen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:48 schreef ElisaB het volgende:
Niemand hoeft zich te verantwoorden of te verontschuldigen hoor
Kvin jullie toch wel liev
Ik doe nix hoor; ik post alleen topic-ontsporende posts af en toequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kvin het ook liev dat jullie hier de moeite voor nemen!
Hmm. Wel eens iets gelezen over de Spaanse griep? De akeligheid daarmee was nu net dat bij de tweede ronde (de grote griepgolf) er geen baby's en bejaarden stierven. Hoe gezonder & sterker, hoe eerder dood. Echte besmettelijk nieuwe griepvarianten zijn niet gelijk aan "tikkie zwaarder dan gewone griep".quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Tja, dan word je ziek. Tikkie zwaarder dan van de gewone griep, maar dat overleef je wel. Ik snap de ophef over 'Nieuwe Influenza A (H1N1)' op zich wel, omdat het zo besmettelijk is dat straks 1/3 van Nederland ziek thuis kan komen te zitten, maar als je geen baby of bejaarde bent gebeurt er niks ergers met je dan dat je flinke griep hebt...
Desondanks hoop ik natuurlijk dat met Kwak alles goed is!
De gezondheidszorg van nu vind ik toch niet echt te vergelijken met die van 90 jaar geleden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Wel eens iets gelezen over de Spaanse griep? De akeligheid daarmee was nu net dat bij de tweede ronde (de grote griepgolf) er geen baby's en bejaarden stierven. Hoe gezonder & sterker, hoe eerder dood. Echte besmettelijk nieuwe griepvarianten zijn niet gelijk aan "tikkie zwaarder dan gewone griep".
Op zich maakt dat voor die griep en wie er doodziek van wordt niet uit - hooguit voor wie er uiteindelijk echt sterft. Als een vette griepgolf zich niet richt op baby's en bejaarden kan je gezondheidszorg nog zo geavanceerd zijn - dat maakt toch niet hun de risicogroep.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:54 schreef neen het volgende:
[..]
De gezondheidszorg van nu vind ik toch niet echt te vergelijken met die van 90 jaar geleden.
Je tof lijst is te klein in verhouding!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah!
Tof
Taille
Vorm ogen
Volheid van hoofdhaar
Maat voorgevel![]()
Volgens mij is mn lach ook wel okee. Hoor ik iig van anderen![]()
Niet tof
Blubberbuikje
Blubberbips
Blubberbovenbenen
Wenkbrauwen
Scheve benen
Haargroei op plekken waar het niet moet![]()
Nog wel meer maar dan wordt het zo'n waslijst![]()
Wat poëtischquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:03 schreef Merel het volgende:
Weet je wat het is, je kunt die hele griep toch niet voorkomen. Als ik aan het eind van m'n leven maar doodga, vind ik 't allemaal wel best
En nu eet ik patat en een kroket want ik had honger en niks in huis en supermarkt is al dicht en de snackbar niet
Ja maar daar werk ik aanquote:
Da's wel vrij extreemquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:20 schreef P.F het volgende:
Vroegerrr toen ik 13-14 was kon ik over elk lichaamsdeel minimaal 2 negatieve aspecten benoemen. Dus toen besloot ik dat dat geen zin had en dat ik maar gewoon leuk was
Hell, ik durfde alleen te lachen met m'n hand voor m'n mondZo erg was het
Ik deed met 40 graden op vakantie _altijd_ gympen aan omdat ik mijn voeten zo eng vond.
Bizar.
Gejat van Giphart, ik bedenk dat soort dingen niet zelfquote:
Nee, maar ik ken er een paar die daar geboren zijn en nu in Nederland wonenquote:
Ja, vind ik ook, want ik was echt superleuk vanavond (kun je dat over jezelf zeggenquote:
Ja wat is dan de quote van de avond want dit zijn er 6quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:51 schreef Viking84 het volgende:
O ja, quote van de avond.
"Naar wat voor muziek luister je?"
"Bla bla... Rammstein"
""
"Ja ik ben niet zo braaf als ik eruit zie hoor"
"Je ziet er idd best braaf uit, op die tattoos na. Wat voor niet-brave dingen doe je dan zoal?"
"Als je die kamer aan mij geeft kom je daar gauw genoeg achter"
* Viking84 zat al op die vraag te wachtenquote:
Ja ik heb tattoos jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar heb je nu tattoos of niet?. Kan toch?
Ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Rammstein! Leuk!
Tattoos! leuk!
Heb Rammstein in het echt gezien
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:51 schreef Viking84 het volgende:
O ja, quote van de avond.
"Naar wat voor muziek luister je?"
"Bla bla... Rammstein"
""
"Ja ik ben niet zo braaf als ik eruit zie hoor"
"Je ziet er idd best braaf uit, op die tattoos na. Wat voor niet-brave dingen doe je dan zoal?"
"Als je die kamer aan mij geeft kom je daar gauw genoeg achter"
Ik luister alleen maar op m'n iPod naar muziek (en dat heb ik ook gezegd), dus dat kan geen bezwaar zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 07:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat zou voor mij een reden zijn om je niet in te stemmenMaar succes, ik hoop dat je de kamer krijgt
Ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Rammstein! Leuk!
Tattoos! leuk!
Heb Rammstein in het echt gezien
Zelfs ik heb een tattoo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |