Die gozer is tenminste nog normaal.quote:
Die screenshot daarvanquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
En dan dacht je dat Natasja Froger's versie erg was.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die gozer is tenminste nog normaal.
Als je met "doen" doodknuppelen bedoelt; ja.quote:
14-11-1983quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef AquaMaryn het volgende:
EVEN CARSPOTTEN EN JE WEET 'T, SMS KENTEKEN NAAR TWINTIG TWINTIG EN JE WEET WAT EEN AUTO KOST EN KAN
Who gives a fuck!? Kan mij het schelen hoeveel een auto kost en wat 'ie kan? Wie gaat dat nou serieus doen? Waarom laten ze deze irritante reclame zes keer per uur zien!? Ik heb niet eens een rijbewijs, tief op! Serieus, meest. irritante. reclame. ooit.
Nee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die gozer is tenminste nog normaal.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:19 schreef Sjonnjoop het volgende:
Als we maurice nou door de ruit van die carglass mongool rammen slaan we twee vliegen in 1 klap
Ik heb epilepsie. Ik wil best autorijden, ik denk alleen dat de rest van het verkeer dat niet zo'n goed idee gaat vinden. Zelfs al heb ik geen aanvallen meer, de medicijnen beinvloeden je rijvaardigheid en concentratie met het effect van ongeveer vijf biertjes.quote:
Dus jij bent zeg maar chronisch aangeschoten?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:50 schreef AquaMaryn het volgende:
[..]
Ik heb epilepsie. Ik wil best autorijden, ik denk alleen dat de rest van het verkeer dat niet zo'n goed idee gaat vinden. Zelfs al heb ik geen aanvallen meer, de medicijnen beinvloeden je rijvaardigheid en concentratie met het effect van ongeveer vijf biertjes.
25, trouwens. re-ke-nen.
Ja, maar dan zonder de voordelen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:55 schreef triple_A het volgende:
[..]
Dus jij bent zeg maar chronisch aangeschoten?
Tegenvaller altijdquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:31 schreef BL_Henkie het volgende:
En elke keer dat hij het zebrapad oversteekt, denk ik: Nu wordt ie door een auto gegrepen !
quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:41 schreef delano.888 het volgende:
Ik ging bijna voor hun werken...
Tot ik erachter kwam dat ze voor 50 uur werken 40 uur uit betalen.
Serieus.
die vind ik dan wel weer geinig.quote:
Laat die man vragen aan dit madammeke.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:55 schreef karr-1 het volgende:
Ik vind die Carglass reclame erger met zijn " Heeft u een sterretje?"
Kan hij die ook dichtspuiten met zijn hars dan? Ik zal zijn sterretje eens dichtspuiten met hars.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:17 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Laat die man vragen aan dit madammeke.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |