abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71458063
Zonder de Arsenal-supporters te willen beledigen: wat is er aan de hand? Schulden die weg gewerkt moeten worden ofzo? Arsenal lijkt echt af te zakken naar de subtop in Engeland.
-
pi_71458091
Rosicky

Onze eigen glasvezel.
pi_71458706
Ik mag toch hopen dat Rosicky gaat vlammen dit seizoen... !!
quote:
If I Spend, I'll Do It The Right Way

Arsène Wenger knows he must spend his money “in the right way” if he decides to strengthen his squad before the transfer window closes.

The Arsenal manager has funds available and the sale of two major players would suggest he needs to go into the market.

However the Frenchman is not so sure. After the 1-0 win at Hannover he cautioned against knee-jerk reactions and revealed he was not close to bringing in a new name.

“I feel we are strong enough but if we can add then we will do it,” he said.

“In England people think that all the problems can be sorted out by buying players.

“I believe the biggest target is to work hard in training, improve what we can improve and have confidence in the players that we have.

“If we need to add then we will. We have money available so for us it is now [important] to spend it in the right way when we do it or if we do it.

“But unfortunately I cannot tell you that we are close to signing anyone at the moment.”
Deja vu all over again...
pi_71458733
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:09 schreef Ritmo het volgende:
Zonder de Arsenal-supporters te willen beledigen: wat is er aan de hand? Schulden die weg gewerkt moeten worden ofzo? Arsenal lijkt echt af te zakken naar de subtop in Engeland.
Het verschill is dat Arsenal niet in Russisch/Arabisch/Amerikaanse handen is gevallen hierdoor hebben zij een minder grote transferbudget dan de andere clubs waardoor het lijkt dat Arsenal vrij arm is. Ze hebben nu ongever 50miljoen vrij gemaakt met het vertrek van Adebayor, Touré en Eboué(die naar aller waarschijnljkheid weg gaat). 20miljoen naar Huntelaar, 20miljoen voor verdedigend mid en dan nog 10miljoen voor een leuke verdediger. Plus ze hadden nog 13miljoen voordat ze spelers gingen verkopen. Maar Wenger zal wel weer 200k voor een verdediger uitgeven en vervolgens om hem na 7 jaar voor 20miljoen te gaan verkopen.
pi_71458787
Ah ok, dus er gaat nog wel flink wat geinvesteerd worden? Wegner is altijd (goed) aan het bouwen maar oogst eigenlijk te weinig.
-
pi_71459092
De Premier League is sinds een jaar of 5/6 een stuk competatiever geworden, en het lijkt of Arsenal daar niet in meekan. Althans niet genoeg. En dan heb ik het niet alleen over de spendeerkracht, maar ook over de capaciteit om je beste spelers te kunnen behouden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71459187
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:40 schreef mcyodogg het volgende:
en het lijkt of Arsenal daar niet in meekan. Althans niet genoeg. En dan heb ik het niet alleen over de spendeerkracht, maar ook over de capaciteit om je beste spelers te kunnen behouden.
Ach wat een geleuter. Het is toch overduidelijk dat Wenger geen geld uit _wil_ geven. Dat is een essentieel verschil. En Touré en Adebayor, daar had Wenger blijkbaar genoeg redenen voor om hen te verkopen, anders doe je dat niet aan een potentieel rivaal.
pi_71459247
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:40 schreef mcyodogg het volgende:
De Premier League is sinds een jaar of 5/6 een stuk competatiever geworden, en het lijkt of Arsenal daar niet in meekan. Althans niet genoeg. En dan heb ik het niet alleen over de spendeerkracht, maar ook over de capaciteit om je beste spelers te kunnen behouden.
Spelers behouden heeft met spenderen te maken.
pi_71459324
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:42 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

Ach wat een geleuter. Het is toch overduidelijk dat Wenger geen geld uit _wil_ geven. Dat is een essentieel verschil. En Touré en Adebayor, daar had Wenger blijkbaar genoeg redenen voor om hen te verkopen, anders doe je dat niet aan een potentieel rivaal.
Het is duidelijk ook transferpolitiek. Maar je gaat me niet vertellen dat Arsenal meekan met de vele tientallen miljoenen die in het verleden door Chelsea werd uitgegeven, en tegenwoordig meer door Liverpool, United en City.

Ik weet niet hoe het precies zit, maar volgens mij drukken de kosten van het stadion ook nog altijd op de begroting. En als je over de lange termijn bekijkt, geeft Arsenal ongeveer evenveel uit als het binnenkrijgt aan transfers.
pi_71459370
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:44 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Spelers behouden heeft met spenderen te maken.
Hoeft niet per se. Soms is het een kwestie van een speler aan zijn contract houden en over te halen waarom het goed is voor zijn sportieve carriere om bij Arsenal te blijven.
pi_71459378
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:48 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hoeft niet per se. Soms is het een kwestie van een speler aan zijn contract houden en over te halen waarom het goed is voor zijn sportieve carriere om bij Arsenal te blijven.
Maar als je hem 10 miljoen per jaar kan bieden dan heeft ie wel wat meer reden om te blijven. Tuurlijk is het niet 100% de reden om spelers te behouden maar wel een belangrijke.
pi_71459525
Volgens mij wil Wenger wel geld uitgeven, maar is het er simpelweg niet. Een gedeelte van de transfersom van bijv. Adebayor wordt, denk ik, ook gebruikt om schulden af te betalen. Iets wat een kwalijke zaak is, wat dan krijg je er altijd een mindere vervanging voor.

Wenger had, in de periode dat hij misschien naar R. madrid zou gaan, gezegd dat hij er niks op tegen heeft om flink geld uit te geven, maar dat kan bij Arsenal gewoon niet.
pi_71459586
Is toch erg zonde, want na Chelsea komt Manchester City er straks aan. Zie toch liever Arsenal met ManU en L'pool om de titel strijden.
-
pi_71459821
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:55 schreef Ritmo het volgende:
Is toch erg zonde, want na Chelsea komt Manchester City er straks aan. Zie toch liever Arsenal met ManU en L'pool om de titel strijden.
Arsenal moet zichzelf afvragen wat het beste is, je ziel aan een Arabier of wat dan ook verkopen of het op je eigen benen zien te redden en dan misschien geen kampioen worden, maar wel je eigen identiteit waarborgen. Ik kies in ieder geval voor het laatste.

Het enige waar ik niet tegen zou zijn als een echte Arsenal-supporter Arsenal zou overnemen. Geen Arabier die een speeltje wil.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_71461433
Man city moet nog heel wat beter worden om een echt goed team te worden. Ze hebben dan wel een aantal sterspelers, maar dat maakt nog geen team. Een echt team is meer dan de som van de individuen.

Edit: Blijkbaar was het al duidelijk sinds januari dat Toure naar man city zou gaan. Daarom heeft Wenger waarschijnlijk ook snel een nieuwe centre back gekocht.
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:26:44 #166
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_71462109
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het precies zit, maar volgens mij drukken de kosten van het stadion ook nog altijd op de begroting.
Absoluut! Dit is de oorzaak van de grote schuldenlast (hoewel het nog altijd peanuts is vergeleken met andere grote clubs), en die schuldenlast is op zijn beurt dé reden van de extreem voorzichtige transfer- en salarispolitiek van Arsenal. Pas in 2030 zal de schuld volledig afbetaald zijn en kan het stadion gewoon Ashburton Grove gaan heten.

En in de tussentijd moet er voorzichtig gemanoeuvreerd worden binnen de breedte van de beschikbare financiën. Dat betekent relatief kleine investeringen, jonge spelers die later met winst doorverkocht kunnen worden, een zeer strikte salarisstructuur, belangrijke spelers bij financieel interessante biedingen verkopen (Touré kostte ooit ongeveer £250.000, om nog maar te zwijgen van de deals rondom Anelka). Doe je dit niet, dan loop je het risico dat je zó veel schuld oploopt dat de club overgeleverd is aan oliebaronnen. Of je eindigt als Leeds.

Nou, dan heb ik liever de komende 20 jaar elk jaar CL voetbal met af en toe een uitschieter...
pi_71462961
Hleb wijzigt zijn stedentripje.
pi_71464239
quote:
Forget what the tabloids and other newspapers will have you believe.

They picked on what came out of Arsenal with regard to Tomas Rosicky’s “minor problem”, married it with his absence from all the friendlies after Barnet and came out with their usual negative headlines about him suffering a relapse…

The player on his official website has announced that not only is he fit but that Arsene Wenger has already told him (and Gael Clichy) that they will play in the Emirates Cup!

"I thought that I would spend more time on the pitch (against Barnet) and then the two matches that followed I had to watch from the stands"

“I was also ready for Wednesday's match in Hanover, but the coach decided that I, as well as Gaël Clichy will get a chance to play at the weekend in the Emirates Cup tournament” he said.

He also indicated that the reason for his absence may have been connected with the heavy training schedule in Austria which may have affected him more than others due to his 18 month absence.

"There is a difference when one has an eighteen-month break from football, even if he is healthy. We had intensive training, a few games then more exercises. I hurt all over. For four days I could not really run. We were so tired that we did not have the mood for any fun”

But I am fit, which is the most important thing now."
pi_71471723
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:02 schreef PiraatPiet het volgende:

[..]

Het enige waar ik niet tegen zou zijn als een echte Arsenal-supporter Arsenal zou overnemen. Geen Arabier die een speeltje wil.
Waar zat je aan te denken? Dat iemand van deze lijst wel even wat geld in Arsenal zou stoppen?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_71472211
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:42 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

Dan zou het zo zijn dat ze wel mee kunnen, maar niet willen, wat nog veel erger is.

Het zal wel een beetje van beide zijn. Door de recessie schijnt dat project wat ze hebben lopen met Highbury niet zo denderend te gaan en er zijn natuurlijk nog de schulden van de bouw van het stadion. Aan de andere kant komen ook meerdere malen berichten in de pers van verschillende personen bij Arsenal die aangeven dat er wel geld beschikbaar is. En Wenger blijft telkens hetzelfde praatje houden als er iemand vertrekt. Nog afgezien van het beschikbare budget overschat Wenger zijn eigen selectie

Komend jaar wordt wel cruciaal voor Arsenal. Komt er niks meer bij dan is de kans dat ze geen 4e worden serieus aanwezig. En zonder CL zijn Van Persie en Fabregas meteen weg
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71478188
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Dan zou het zo zijn dat ze wel mee kunnen, maar niet willen, wat nog veel erger is.

Het zal wel een beetje van beide zijn. Door de recessie schijnt dat project wat ze hebben lopen met Highbury niet zo denderend te gaan en er zijn natuurlijk nog de schulden van de bouw van het stadion. Aan de andere kant komen ook meerdere malen berichten in de pers van verschillende personen bij Arsenal die aangeven dat er wel geld beschikbaar is. En Wenger blijft telkens hetzelfde praatje houden als er iemand vertrekt. Nog afgezien van het beschikbare budget overschat Wenger zijn eigen selectie

Komend jaar wordt wel cruciaal voor Arsenal. Komt er niks meer bij dan is de kans dat ze geen 4e worden serieus aanwezig. En zonder CL zijn Van Persie en Fabregas meteen weg
Ik ben bang dat als komend jaar niks wordt dat de club verkocht zal worden want volgens mij mochten de aandeelhouders na een bepaald datum hun aandelen gaan verkopen.
Aan de andere kant je geeft Fabregas en Van Persie een dikke pay cheque en ze verlengen hun contract gelijk met 5jaar plus dat er vele spelers komen.
Volgens mij was Arsenal beter af door op Highbury te blijven en het uitbouwen voor zover het kon. Dan had je minder geld problemen gehad want nu zitten ze opgescheept met Ashburton Grove en de Highbury project dat drukt dus 2x mee op de begroting.
pi_71480646
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Waar zat je aan te denken? Dat iemand van deze lijst wel even wat geld in Arsenal zou stoppen?
Nee ik zou niemand weten, maar als Arsenal ooit overgenomen zou moeten worden, wil ik het wel dat het gebeurt met iemand die feeling heeft met de club en dus geen rijkaard die het als speeltje wil hebben omdat Arsenal toevallig in de Premier League speelt. Dat bedoelde ik er mee.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_71481911
Vandaag wel transfergeruchten dat Wenger De Rossi wilt halen. Zou zo'n 30m pond moeten kosten.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:58:03 #174
180385 Horloge
pi_71482427
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
Vandaag wel transfergeruchten dat Wenger De Rossi wilt halen. Zou zo'n 30m pond moeten kosten.
Dat is een belachelijke prijs.
pi_71483198
Koop asjeblieft gewoon Huntelaar, ga Arsenal dit seizoen veel bekijken @ Sport 1
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 juli 2009 @ 11:15:43 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_71484459
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Ytereo het volgende:
Koop asjeblieft gewoon Huntelaar
Van mij mag het.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71485341
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef Ytereo het volgende:
Koop asjeblieft gewoon Huntelaar, ga Arsenal dit seizoen veel bekijken @ Sport 1
Een extra spits vind ik niet echt noodzakelijk. RvP/Bendner/Vela/Eduardo/Walcott hebben we al, een topper zou natuurlijk welkom zijn maar AW komt zelden met al gearriveerde spelers op de proppen.

Ik heb liever een goede stofzuiger/breker op het middenveld die de gaten dichtloopt, ballen afpakt en ook lekker de beuk er in gooit. Ik vraag me af of Viera dit nog kan.

De Rossi was volgens arseblog gewoon een random practical joke.
pi_71485394
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:45 schreef Words het volgende:

[..]

Een extra spits vind ik niet echt noodzakelijk. RvP/Bendner/Vela/Eduardo/Walcott hebben we al, een topper zou natuurlijk welkom zijn maar AW komt zelden met al gearriveerde spelers op de proppen.

Ik heb liever een goede stofzuiger/breker op het middenveld die de gaten dichtloopt, ballen afpakt en ook lekker de beuk er in gooit. Ik vraag me af of Viera dit nog kan.

De Rossi was volgens arseblog gewoon een random practical joke.
Bendner kan het niveau toch niet aan ?
En Wallcot zie ik liever op de zijkanten.
pi_71485629
Als de Rossi komt vind ik dat echt ongelofelijk. Die man kan wel wat!
pi_71486208
Doe dan Aquilani voor 10mil minder
Maar volgens mij willen ze nog steeds Vieira als een soort mentor voor de jonge Gunners, maar of Vieira zelf daar zin in heeft is maar de vraag gezien hij dolgraag naar Zuid-Afrika wilt.
pi_71486790
Het lijkt me zeer sterk dat Vieira terugkeert. Het lijkt me waarschijnlijker dat Blaise Matuidi komt.
pi_71486821
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Arsenal is geen koopclub, ze halen jonge technische spelers. Daarmee zijn ze veel succesvoller geworden dan ze daarvoor ooit waren.

Nadeel daarvan is dat als er een paar spelers wegvallen of vaak geblesseerd zijn, het elftal instabiel wordt. Dat kun je je niet veroorloven als je ene concurrent de beste voetballer ter wereld heeft in een goed draaiend team, de ander alles kan kopen en heel aardige trainers heeft, terwijl Liverpool het ook gewoon uitstekend doet.

Dan worden ze vierde, maar in wezen horen ze wel bij de top 5 van de wereld of zitten daar heel dicht tegenaan. Dat het dan teleurstellend is als het even allemaal niet zo goed uitpakt is nog geen reden om de hele strategie overboord te gooien en maar oude dure spelers te gaan kopen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71487859
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:47 schreef Ytereo het volgende:

[..]

Bendner kan het niveau toch niet aan ?
En Wallcot zie ik liever op de zijkanten.
Hij heeft een rotseizoen gehad maar schoot alsnog een behoorlijk aantal (ik dacht ongeveer 15) binnen. Ik ben ook niet overtuigd en zie veel meer in Eduardo. Vela lijkt nu ook zijn doorbraak te maken dit seizoen.

Ik zie Wenger ook wel weer in een 4-5-1 spelen gezien de collectie middenvelders die we hebben. Een blok met Arshavin/Rosicky/Nasri/Cesc (met als aanvulling oa Walcott en Ramsey) en dus een stofzuiger daar achter en RvP ervoor klinkt mij nog niet zo slecht in de oren.

edit:
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Arsenal is geen koopclub, ze halen jonge technische spelers. Daarmee zijn ze veel succesvoller geworden dan ze daarvoor ooit waren.

Nadeel daarvan is dat als er een paar spelers wegvallen of vaak geblesseerd zijn, het elftal instabiel wordt. Dat kun je je niet veroorloven als je ene concurrent de beste voetballer ter wereld heeft in een goed draaiend team, de ander alles kan kopen en heel aardige trainers heeft, terwijl Liverpool het ook gewoon uitstekend doet.

Dan worden ze vierde, maar in wezen horen ze wel bij de top 5 van de wereld of zitten daar heel dicht tegenaan. Dat het dan teleurstellend is als het even allemaal niet zo goed uitpakt is nog geen reden om de hele strategie overboord te gooien en maar oude dure spelers te gaan kopen.
Balans is het woord. De untouchables waren ook een mix van jong en oud. Je zult altijd ervaring moeten hebben in het team. En je kan niet alleen technisch vaardige voetballers in je team hebben, je hebt ook werkers nodig ter ondersteuning. Dat zijn twee dingen die het huidige Arsenal imo mist.
pi_71488228
Cesk heeft al 230 wedstrijden gespeeld voor Arsenal en 40 voor Spanje. Als hij nu nog niet voldoende ervaring heeft wordt het nooit wat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71491828
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cesk heeft al 230 wedstrijden gespeeld voor Arsenal en 40 voor Spanje. Als hij nu nog niet voldoende ervaring heeft wordt het nooit wat
klopt maar echt leidersfiguren zijn op het moment niet. Daar doelde ik een beetje op met ervaring, mannen die de kar trekken. Er zijn idd genoeg die qua aantal wedstrijden meer dan voldoende ervaring hebben.
pi_71492221
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:29 schreef Words het volgende:

[..]

klopt maar echt leidersfiguren zijn op het moment niet. Daar doelde ik een beetje op met ervaring, mannen die de kar trekken. Er zijn idd genoeg die qua aantal wedstrijden meer dan voldoende ervaring hebben.
Ervaring is gewoon een kul argument, als je dat nu 4 jaar geleden gezegd zou hebben dan zou het op gaan maar dit team is ook al 4 jaar verder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71493863
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:17 schreef Words het volgende:
Balans is het woord. De untouchables waren ook een mix van jong en oud. Je zult altijd ervaring moeten hebben in het team. En je kan niet alleen technisch vaardige voetballers in je team hebben, je hebt ook werkers nodig ter ondersteuning. Dat zijn twee dingen die het huidige Arsenal imo mist.
Dat zou best wel eens kunnen. Het pakt niet altijd even goed uit, en je hebt ook met omstandigheden te maken waar je verder niet zoveel invloed op hebt waardoor het allemaal niet op zijn plek valt.

Maar je moet wel in de gaten houden waar Arsenal nu eigenlijk staat en dat is helemaal niet slecht, en het is al helemaal geen slechte uitgangspositie om hogerop te komen. Verder is er totaal geen aanleiding om de succesvolle strategie overboord te gooien en mee te gaan doen aan de kermis van de toptransfers.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71495805
quote:
Arsenal meldt zich bij Bordeaux voor Chamakh

Arsène Wenger ziet in Marouane Chamakh de gewenste opvolger van Emannuel Adebayor. De manager van Arsenal heeft zich bij Girondins Bordeaux gemeld voor de aanvaller.

Wenger maakte telefonisch zijn interesse kenbaar bij Bordeaux-voorzitter Jean-Louis Triaud. "Hij vertelde dat Chamakh op zijn verlanglijstje staat", bevestigt de preses in gesprek met L'Equipe. Een akkoord over een transfer is volgens Triaud nog bijzonder ver weg.

"Ik vrees dat dit weleens een erg lange soap zou kunnen worden", spreekt hij zijn zorgen uit. "De situatie rond Chamakh is erg complex en deze transfer is allesbehalve een kwestie van dagen." De Marokkaanse spits liet Bordeaux in een eerder stadium al weten dat hij deze zomer hoe dan ook wil transfereren.

Bordeaux wees eerder deze week een toenadering van Sunderland af voor de 25-jarige frontman. De Franse kampioen liet weten alleen aan een transfer mee te werken als een absolute topclub zich meldt.
In dat geval kunnen we de komst van Klaas Jan vergeten, lijkt me.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:09:05 #189
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_71495828
Ik dacht dat we het station Chamakh al gepasseerd waren?

Morgen Emirates Cup. Ik zit er weer klaar voor

--> Emirates Cup 2009
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:43:39 #190
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_71501565
pi_71503648
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
Dat begon als een grap van een hacker die De Rossi op de lijst van spelers op de officiele site had neergezet (met rugnummer 13). Zo is het spreekwoordelijke gerucht de wereld in geholpen. BS dus (sowieso zo al geen Wenger beleid en De Rossi gaat Roma echt niet verlaten).
pi_71504455
Dit is wel mooi om van een oud speler te horen
http://www.goal.com/en/ne(...)will-be-a-force-this
Open solicitatie misschien?
Ik vond Reyes altijd al een groot talent alleen moest hij toen zonodig weg
pi_71504477
quote:
Het lijkt erop dat Vieira terug gaat komen
  vrijdag 31 juli 2009 @ 23:43:51 #194
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71505097
Leuk man, Reyes noemt expres RvP niet, daar is hij natuurlijk jaloers op. I:")

Waarom haalt Arsene niet gewoon Huntelaar of de Moun? De Moun samen met RvP, ze zouden oude pleintjesdromen doen herleven.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:20:42 #195
180385 Horloge
pi_71509954
quote:
Wenger, kampioen der vaagheid.
quote:
"We are nowhere near to making a decision like that. But it is a possibility. We don't rule it out and we don't say we will do it. That's my decision at the moment.”
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:22:44 #196
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_71509975
Dat is typisch Wenger natuurlijk. Had je anders verwacht?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:16:33 #197
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_71520733
2-1 winst op Atletico Madrid.
2 x Arshavin, alle goals in de laatste 5 minuten.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_71520916
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:16 schreef fanneke het volgende:
2-1 winst op Atletico Madrid.
2 x Arshavin, alle goals in de laatste 5 minuten.
psst Emirates Cup 2009
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:32:45 #199
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_71522833
Senderos schijnt naar Everton te gaan (bron: Arseblog.com)
pi_71525010
Voor 7miljoen pond naar schijnt.. damn! Dat betekent dus oa dat City nog sterker is geworden met Joleon Lescott. Kan niet anders.Jullie komen een centrale verdediger en een verdedigende middenvelder tekort voor een shot to the title.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:49:52 #201
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_71526279
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:47 schreef Smeich het volgende:
Voor 7miljoen pond naar schijnt.. damn! Dat betekent dus oa dat City nog sterker is geworden met Joleon Lescott. Kan niet anders.Jullie komen een centrale verdediger en een verdedigende middenvelder tekort voor een shot to the title.
Zelfs als die er zouden komen schieten we nog tekort.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_71527697
Ik zou zeggen kaap Lescott voor de neus van City weg
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:55:26 #203
180385 Horloge
pi_71528814
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:32 schreef Gunner het volgende:
Senderos schijnt naar Everton te gaan (bron: Arseblog.com)
Het is dat ze het geld er niet voor hebben, maar hij had goed bij Ajax gepast. Indien hij echt vertrekt, zal er toch een nieuwe gehaald moeten worden.Vermaelen/Gallas/Djourou/Silvestre en eventueel Song is een erg karig aanbod, zeker gezien het feit dat Silvestre en Gallas er elk seizoen wel een paar maanden uitliggen en Song ook nog eens een periode niet meedoet vanwege de Afrika Cup. Stel dat je middenin de Afrika Cup een blessuregolf krijgt, dan kan het voorkomen dat je nog maar één centrumverdediger overhoudt.
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:08:07 #204
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_71532289
Toure trapt nog even na, al heeft ie natuurlijk een punt

http://news.bbc.co.uk/spo(...)/arsenal/8180200.stm
pi_71533080
Blijft een beetje een cashley actie.
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:54:45 #206
180385 Horloge
pi_71533162
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:08 schreef Gunner het volgende:

Tsja, en wat is zijn excuus om niet in dat leidersgat te springen? Want eerlijk gezegd heeft hij zich nooit écht laten gelden, zowel op als buiten het veld. Terwijl hij toch één van de meest ervaren spelers was.
pi_71533354
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:54 schreef Horloge het volgende:

[..]

Tsja, en wat is zijn excuus om niet in dat leidersgat te springen? Want eerlijk gezegd heeft hij zich nooit écht laten gelden, zowel op als buiten het veld. Terwijl hij toch één van de meest ervaren spelers was.
Niet iedereen heeft dat in zich, ervaring of niet.

Verder heeft hij op zich gewoon gelijk, maar is het niet zo netjes daar dan in de pers over te beginnen als je al weg bent.
pi_71533749
http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=arsenal-line-up-patrick-vieira-to-be-boss&method=full&objectid=21565098&siteid=93463-name_page.html
quote:
Patrick Vieira has been targeted as Arsene Wenger's long-term successor as Arsenal boss.

Gunners legend Vieira is expected to hold talks with Wenger this week about a free transfer from Inter Milan.

And although the 33-year-old will sign solely as a player, senior club sources indicate Arsenal are keen to give him a key role in the club's coaching set-up after next summer's World Cup finals.

Vieira (right) will jump at a move to the Emirates, snubbing interest from rivals Spurs, who know their hopes of capturing the Frenchman are fading fast. Wenger and Vieira have remained in regular telephone contact throughout the four years since he left the club for Juventus and he is one of the Arsenal manager's closest confidants.

Vieira is desperate for regular first-team football so that he can play for France in the World Cup in South Africa next year. After that, he is interested in pursuing a coaching career.

His time at Inter has been dogged by various injury problems and, although he is now fully fit, manager Jose Mourinho is unlikely to stand in his way.

The Arsenal boss. has yet to make a formal offer for Vieira but is expected to do so after this weekend's Emirates Cup four team tournament.

Wenger, 59, is contracted to Arsenal until 2011 and, until now, no likely successor has been identified.
pi_71533826
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:49 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zelfs als die er zouden komen schieten we nog tekort.
I beg the differ. Ach, Everton is ook minder sterk met een Senderos
pi_71534001
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:08 schreef Gunner het volgende:

Arsenal - City kan nog eens een pittige wedstrijd worden. Hoop dat Arshavin die Touré helemaal dol draait en dat Adebayor de nachtmerrie van zijn leven krijgt.
pi_71534087
Als ze niet op de tribune zitten ja...
pi_71534789
Toure heeft het veld met een blessure moeten verlaten trouwens en ze hebben gelijkgespeelt tegen barnsley
pi_71535052
The Guardian zegt dat Wenger bezig is de onruststokers in de kleedkamer er 1 voor 1 uit te trappen. Eboue is de volgende.
quote:
Wenger is an expert at selling players he wants to offload at a time that suits him, even if the players feel like they are the ones getting what they want. There is something ruthlessly strategic about his willingness to do business on Adebayor, Touré, and in all probability Eboué, who capered through a half of Arsenal's 2-1 win over Atletico Madrid. In one fell swoop, it diffuses the three major areas of conflict within the camp.
Als verwacht eigenlijk. En het moet ertoe leiden dat we een eensgezind Arsenal kunnen gaan zien, spelers die voor elkaar door het vuur gaan. Wan dat ontbrak er ook nog weleens aan.
pi_71535578
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:19 schreef mcyodogg het volgende:
The Guardian zegt dat Wenger bezig is de onruststokers in de kleedkamer er 1 voor 1 uit te trappen. Eboue is de volgende.
[..]

Als verwacht eigenlijk. En het moet ertoe leiden dat we een eensgezind Arsenal kunnen gaan zien, spelers die voor elkaar door het vuur gaan. Wan dat ontbrak er ook nog weleens aan.
En toch laat hij Toure wel makkelijk gaan vind ik. Adebayor is gewoon een heel vervelend persoon dus dat is te begrijpen, en een vertrek van Eboue is sowieso geen verlies. Toure leek mij nou niet een slechte prof of een lastig persoon, dan had ie eerder Gallas weg moeten doen.
pi_71535904
quote:
Citizen Touré: 'Arsenal heeft te weinig leiders'
Geschreven op zondag, 2 augustus om 12:27
Kolo Touré is er heilig van overtuigd dat hij er goed aan heeft gedaan om Arsenal voor Manchester City in te ruilen. De verdediger liet afgelopen week al weten dat hij niet om financiële redenen voor The Citizens heeft gekozen, en benadrukt zondag dat Arsenal de afgelopen jaren heeft nagelaten de selectie te versterken. "Arsenal heeft de laatste jaren teveel leiders laten gaan", oordeelt de Ivoriaanse mandekker.

"Als je naar Arsenal kijkt dan zie je meteen dat alle grote spelers zijn vertrokken en tot het verleden behoren", legt de 28-jarige verdediger uit. "Thierry Henry, Patrick Vieira en Ray Parlour zijn vertrokken. Arsenal heeft de laatste jaren teveel leiders laten gaan." Met het vertrek van Touré is de laatste speler uit het onoverwinnelijke elftal van het seizoen 2003/04 uit de selectie van The Gunners vertrokken.

"Spelers als Henry, Vieira en Parlour hebben Arsenal in het verleden successen gebracht en ik ben van mening dat het moment was aangebroken om mijn carrière elders voort te zetten. Toen we om de landstitel meededen leek het wel of we allemaal broers van elkaar waren." Toentertijd maakten ook spelers als Robert Pires, Ashley Cole, Gilberto Silva en Sol Campbell deel uit van de equipe van Arsène Wenger.

De laatste jaren koos Wenger ervoor om veelbelovende spelers zoals Theo Walcott, Samir Nasri en Aaron Ramsey naar het Emirates Stadium te halen, en spelers uit de jeugdopleiding door te laten stromen. Volgens Touré is het falende aankoopbeleid debet aan de sportieve malaise van Arsenal. "De beste teams doen om alle prijzen mee omdat zij de beste spelers hebben en het geld hebben om de beste spelers te halen."

"Je kan zonder geld niet slagen in de voetballerij. Zo gaat het nu eenmaal in de voetbalwereld." Touré was de zesde aankoop van Manchester City voor komend seizoen. Eerder werd grof geld betaald voor de komst van Emmanuel Adebayor, Carlos Tévez, Roque Santa Cruz en Gareth Barry. "Man City wil een goed elftal samenstellen en dus is het logisch dat daar grote bedragen mee zijn gemoeid.
Brett Holman
pi_71536824
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
Toure heeft het veld met een blessure moeten verlaten trouwens en ze hebben gelijkgespeelt tegen barnsley
o dear zoveel geld uitgegeven en dan nog gelijkspelen
pi_71538424
Vermaelen zou de start van het seizoen missen door een blessure. Volgens skysports althans.
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:59:52 #218
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_71548011
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
Vermaelen zou de start van het seizoen missen door een blessure. Volgens skysports althans.
Tegen de Rangers zat ie idd in kostuum achter de bank, was opvallend.

Wiltshire was met 2 fraaie treffers mede verantwoordelijk voor de 3-0 overwinnig overigens.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_71550707
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]

Datzelfde titel staat ook dat Wenger aankopen belooft na de verkoop van de 3 Afrikanen. Maar wie komen er dan? Only Arsène knows denk ik de rest is allemaal speculeren.
pi_71550981
Zou Affelay een van die aankopen worden, of toch een of meer nederlanders van Real.
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:33:34 #222
180385 Horloge
pi_71552521
Dat doelpunt van Eduardo was ook weer zo machtig mooi. Het ziet er zo simpel uit, maar hij prikt hem altijd exact in het hoekje waar de keeper er niet bij kan.

Hier de goals:
pi_71552708
Arshavin V.persie

Afellay
Rosicky Walcott

Fabregas.

Dodelijker kan het niet, wat een aanval heb je dan allemaal creative spelers.
pi_71552740
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef Toivonen het volgende:
Arshavin V.persie

Afellay
Rosicky Walcott

Fabregas.

Klopt. Nou nog de 4 beste verdedigers van de wereld erbij en je verliest nog met 9-10.
pi_71552758
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:38 schreef Toivonen het volgende:
Arshavin V.persie

Afellay
Rosicky Walcott

Fabregas.

Ja inderdaad.
Om vervolgens meer doelpunten tegen te krijgen omdat je compleet overlopen wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')