Net als het berichtquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:40 schreef TTD het volgende:
Hij is weg...
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5459450,00.html
Kolo Toure signs for Manchester Cityquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
Skysports was niet de enige met het bericht dat de medische keuring vandaag zou plaats vinden, dus denk wel dat hij maandag o.i.d wordt gepresenteerd.
OH lekker is datquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:33 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Eduardo is in ieder geval met het Kroatische team weg.
En het seizoen is nog niet eens begonnenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
Dat is wel erg snel, die transfer van king kolo. Gaat nog een lastig seizoen worden.
WTF dat is over twee weken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Eduardo is weg voor een qualificatiewedstrijd tegen Wit rusland op 12 augustus. Tenminste, dat is wat ik op internet kan vinden.
neequote:Op woensdag 29 juli 2009 20:06 schreef Bevin het volgende:
Wenger mag nu toch wel de portomonnee trekken om nog serieus voor de titel mee te kunnen doen, of zie ik dat verkeerd?
Misschien willen ze wel eens af van die enorme schuld die ze hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:15 schreef Gunner het volgende:
Ik vind het zwaar een gebrek aan ambitie om twee basisspelers te verkopen aan een van de (nieuwe) rivalen, en dat is waar ik het meeste van baal.
Wat een pass.quote:
Kon je nou echt niet een maandje wachten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:58 schreef Rejected het volgende:
[..]
Mooi gelopen van Mr. Fabregas! Kep home shirt van Fabregas besteld, hopelijk blijftie.
Zou Wenger al op de tribune hebben gezeten bij een Franse tweede divisieclub, waar een 17-jarig negertje de sterren van de hemel speelt in de achterhoede? Tuurlijk, hij is nu nog jong en je weet niet hoe 'ie zich verder gaat ontwikkelen, raakt in paniek als er een spits op 'm af komt en werd er uitgelopen door de ietwat zwaarlijvige keeper van de tegenstander, maar hij is jong, zwart en Fransquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja dat is niet helemaal waar natuurlijk. Garantie op jonge, talentvolle en stabiele Franse negers hebben we wel.
Precies!quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zou Wenger al op de tribune hebben gezeten bij een Franse tweede divisieclub, waar een 17-jarig negertje de sterren van de hemel speelt in de achterhoede? Tuurlijk, hij is nu nog jong en je weet niet hoe 'ie zich verder gaat ontwikkelen, raakt in paniek als er een spits op 'm af komt en werd er uitgelopen door de ietwat zwaarlijvige keeper van de tegenstander, maar hij is jong, zwart en Frans![]()
Kopen!
Toch maar even kijken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:49 schreef fanneke het volgende:
Dit weekend de Emirates Cup, waarin Arsenal speelt tegen Atletico Madrid en Rangers, LIVE op Sport1.
Ik wat minderquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toch maar even kijken.
Heb goede herinneringen overgehouden aan de vorige edities.
Blijft een hele pijnlijke moment ja.quote:
Geld? Ik denk ook dat hij merkt dat Man City wel ambitieus is en er iets mee doet terwijl Arsenal gewoon weer achter de feiten aan lijkt te lopen... waar blijft die topper van een DM die jullie zo hard nodig hebben? Wenger heeft het op jonkies en op de Franse competitie, waarom dan in hemelsnaam niet Cana gekocht (voor 5/6M!)? Nu speelt hij bij Sunderland for crying out loud en wordt Lee Cattermole genoemd... Na ja, in ieder geval Eduardo en Rosicky terug dit seizoen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:55 schreef Banaanensuiker het volgende:
Echt wel een transfer die pijn doet hier. Toure was er lang voor de club en heeft zich altijd volledig ingezet en dan kiest hij zo voor het geld.
Afrikanen staan daar ook vaak anders in, net als spelers uit andere arme landen. Voetbal is hun unieke kans om geld te verdienen, ook voor de familie, dat scheelt toch weer wat dooie neefjes en nichtjes. Die grijpen die kans met beide handen aan, onder het motto wat maar binnen is, is binnen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:14 schreef TTD het volgende:
OF misschien toch verdeeldheid in de kleedkamer? Want het valt echt wel op dat het allemaal afrikanen zijn die weggaan.
het leuke is is dat hij waarschijnlijk transfervrij isquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:08 schreef PiraatPiet het volgende:
Vieira, zou op zich wel mooi zijn. Hij is alleen wel erg vaak geblesseerd geweest, maar dat is bij meer spelers gebeurt wanneer ze uit Engeland vertrokken. Als je hem voor 5 miljoen kunt halen zou ik het overwegen, voor 10 miljoen of meer (zoals op zo'n onbetrouwbare website een maand of wat geleden stond), niet.
Het pay-as-you-play is wel aantrekkelijk. Of hij het nog heeft weet ik niet daarvoor heb ik te weinig Inter gezien.
quote:LONDON (AP) - Arsenal midfielder Tomas Rosicky has picked up a minor injury problem since making his comeback earlier this month after nearly 18 months out.
2009 Summer Transfers
Photos2009 Summer Transfers
2009 MLS Transfers
Transfer PagesEngland | Europe | Major League Soccer
The Czech Republic international has not played in Arsenal's last three preseason matches, including a 1-0 victory Wednesday night against Hannover 96 in Germany.
Arsenal said Thursday that Rosicky picked up a "minor problem" in the Barnet friendly on July 18.
That was his comeback after hamstring and knee injuries ruled him out since January 2008.
It was not immediately clear if Rosicky would be available for the Emirates Cup preseason tournament this weekend.
If the most recent problem turns out to be worse than expected, it would be a major blow to manager Arsene Wenger's plans.
The Frenchman had highlighted the 28-year-old Rosicky as a key attacking option after striker Emmanuel Adebayor's joined Manchester City and Samir Nasri was ruled out last week for up to three months.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |