Ja. Ik snap dat niet. Je kan toch gewoon de wereld om je heen verliezen en doorneuken tot de zon komt? Dat wordt mij verteld iedere keerquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
Storm laat vrijend paartje naakt achter
Domme zak hooiquote:
marcbquote:
Je kan ook gewoon teruglezenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:34 schreef DaMart het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/2046859/storm-beeindigt-vrijpartij.html![]()
.
FAILquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:34 schreef DaMart het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/2046859/storm-beeindigt-vrijpartij.html![]()
.
Dat klinkt wel erg ondankbaarquote:
Zo ver teruglezen is zeker te moeilijk voor jequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Teruglezen is voor cafeīneverslaafde slapwnende Limburgers.
Ik lees iets leuks, open de KSC, druk op 'end' om naar invoervak te gaan, kopieer de link erin en druk op 'invoeren'. Bijlezen kwam daarna pasquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo ver teruglezen is zeker te moeilijk voor je
Die slapwnende limburger weer bezig?quote:
een belg vind het wel eerderquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg ondankbaar.
Als ik die link niet ook had gepost, had niemand er op geklikt, omdat het dan leek alsof alleen een Belg er om kon lachen.
daarom doe ik eerst bijlezenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lees iets leuks, open de KSC, druk op 'end' om naar invoervak te gaan, kopieer de link erin en druk op 'invoeren'. Bijlezen kwam daarna pas.
Maar als een Belg een DVD gaat kijken, is hij na 5 minuten het naar het schijfje in zijn handen staren zat en gaat andere dingen doen, terwijl andere mensen de DVD gewoon in de DVD-speler stoppen en de film die op de DVD staat, gaan kijkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een belg vind het wel eerder
Bijleestijd gaat van de tijd af waarin anderen zich kunnen vermaken met het nieuwsberichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |