Mijn rug masseren. Crisis, het doet ineens keipijn.quote:
ja maar.. ja maar...quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jahaa.. maar ik wist toch niet dat jij het was!
Anders had ik wel even hoi komen zeggen natuurlijk
Nou ja, als je daar bang voor bent dan moeten we gewoon een keer afsprekenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja maar.. ja maar...
nouja, en nu komen we elkaar natuurlijk nooit meer tegen!
speling van t lot enzo, je kent t wel
Geen garantie dat je elkaar dan tegenkomt hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, als je daar bang voor bent dan moeten we gewoon een keer afspreken
Niets is zeker....quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen garantie dat je elkaar dan tegenkomt hoor.
uhuh..quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen garantie dat je elkaar dan tegenkomt hoor.
Kei.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn rug masseren. Crisis, het doet ineens keipijn.
Nope, maar ik heb het ergens overgenomen en nu wil het niet meer uit mijn systeem.quote:
da's toch juist kei tof?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb het ergens overgenomen en nu wil het niet meer uit mijn systeem.
Nou ja, ik ben gewoon zo aardig om niet te daten als ik niet met iemand wil afspreken..quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
uhuh..
ik heb vorrige week voor jan lul 3 kwartier op iemand staan wachten![]()
je leest ermeer over in mijn nieuwe boek:
Daten voor dummies - 101 tips hoe je het NIET moet doen!
Oh. Kut.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze doen het niet als je niet naar die site gaat
Dat is omdat het tof is. Kei-quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb het ergens overgenomen en nu wil het niet meer uit mijn systeem.
Ik heb er ook geen moeite mee neequote:
Ik heb ze nu wel hoor.. ik zou 'm niet m'n bed uit schoppenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh. Kut.
Nah, ik ga er dan verder ook geen moeite voor doen..
keiheet, keikoud... vooral keikoud klinkt echt nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee neeHet is keimakkelijk, je hoeft niet alle versterkende woorden meer te onthouden
Alleen bloedheet en ijskoud gebruik ik nog ,geloof ik.
Copy that.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ze nu wel hoor.. ik zou 'm niet m'n bed uit schoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |