Lekker ook, dat overhemd zo openquote:
Hoe kom je daar nou bij!?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik had altijd de indruk dat je me gewoon niet wilde zien staan![]()
Dan trek je een shirtje aanquote:
omdat je altijd straal langs me heen liep hequote:Op woensdag 22 juli 2009 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij!?
Ik vind je een leuke gozer hoor
+3 perceptie.quote:
Jij bent toch helemaal niet klein?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:08 schreef Xiance het volgende:
hmz.. ellicht moet ik ook es zon foto plaatsen, of me gewoon een nieuwe nick aanmeten, KleinBottumpje ofzo
liegebeest, jij en kleinquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:08 schreef Xiance het volgende:
hmz.. ellicht moet ik ook es zon foto plaatsen, of me gewoon een nieuwe nick aanmeten, KleinBottumpje ofzo
Zwarte overhemdenquote:
Dat is lang geleden toen ik nog jong, naief en arrogant wasquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
omdat je altijd straal langs me heen liep he
Klopt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
witte overhemden zijn ook niet verkeerd, hoor
Dat geeft ze inderdaad een hogerequote:Op woensdag 22 juli 2009 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik heb een best erge zwak voor zwarte overhemden. En dan helemaal bij mannen die toch al mooi zijn.
quote:
maar, maar... van binnen ben ik nog wel een klein jongetje????quote:
Zet maar op je boodschappenlijstje dan als je me ooit per ongeluk ziet. Of juist niet eigenlijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb maar één zwart overhemd, met korte mouwen. Maar die draag ik eigenlijk nooit..
Korte mouwen bij overhemden vind ik niet zo....quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb maar één zwart overhemd, met korte mouwen. Maar die draag ik eigenlijk nooit..
Kledingtip gratis en voor niets gekregenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Nee, ik ook niet. Liever met lange mouwen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Korte mouwen bij overhemden vind ik niet zo....
Overhemden an sich zijn wel oké.
Uhm, nee... want toen viel je me wel opquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:20 schreef Xiance het volgende:
Vlarp, was je in t WFG nog jong en naief?
oh dear.. wat voel ik me oud
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:29 schreef Eustace. het volgende:
Ik heb zin om te zuipen. Héél veel zuipen.
Oh ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik had altijd de indruk dat je me gewoon niet wilde zien staan![]()
ik weet wel dat ERwin ineens vor mn neus stond..
< "jij bent toch jan?"
> "Uhm.. mischien?"
< "ik ben Erwin!"
> *nadenk*
> "OOOOWWWWW HALLO!"
Eenschquote:
Ik durf dat nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
Vlarp: maar da had je me toch aan kunnen spreken!!
Ik vond je zo verdacht veel lijken op iemand. Dus vandaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
Vlarp: maar da had je me toch aan kunnen spreken!!
ik lijk ook verdacht veel op iemand!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik vond je zo verdacht veel lijken op iemand. Dus vandaar.
Op jezelf, vooral.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik lijk ook verdacht veel op iemand!!
Jahaa.. maar ik wist toch niet dat jij het was!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik lijk ook verdacht veel op iemand!!
Vlarp, je wist toch dat ik niet bijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |