ik ontken elke betrokkenheidquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar tmm en ik hebben al een maand gescharreld
ow... eerst maar rustig daten dan?quote:
Da's best treurigquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:13 schreef Eustace. het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen van middelbare leeftijd die de Libelle lezen. Mijn stiefmoeder begon net een of ander betoog tijdens het eten over hoe heerlijk ze het wel niet vond om zoveel buiten te zijn op de vakantie (lees: op het terras van onze stacaravan te zitten). Ze beschreef het alsof ze tijdens de vakantie een soort Pocahontas was met eekhoorntjes en vogelnestjes in d'r haar.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:20 schreef Peter het volgende:
"terug naar de natuur"
op een camping in de polder![]()
M'n tram reed vanochtend over een jonge duif heen.. de terugweg lag er alleen nog een rompje en een berg veren op de trambaan
Sipke Jan Bousema!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:25 schreef Xiance het volgende:
ohhh vlarp!!
wie is die leuke verslaggever halverwege de trailer??
Foto!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb weer heerlijk kort haar.
Wat een marketing/reclamefilmquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:23 schreef Vlarp het volgende:
Reclame
De trailer van onze nieuwe film:
Bekijk deze YouTube-video
Uhm.. reclame? Hoezo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat een marketing/reclamefilm
das m'n eerste reactie..
Al die artiesten die ff hun gezicht laten zien, een liedje erbij, djumbo erbij etc.quote:
Nou ja, voor bioscoop moet je wel. Anders red je het niet zonder bekende namen. 't is best een beetje boel duur om een bioscoopfilm te maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Al die artiesten die ff hun gezicht laten zien, een liedje erbij, djumbo erbij etc.
geen leuk vrijwilligersprojectje meer, maar een commercieel project.
idd, het is een goed project!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, voor bioscoop moet je wel. Anders red je het niet zonder bekende namen. 't is best een beetje boel duur om een bioscoopfilm te maken.
Aan de ene kant wel jammer dat het steeds commerciėler wordt, maar aan de andere kant is het wel super dat we nu zelfs films in de bioscoop kunnen brengen.
Ja, en ik heb je gezien daar, en ik had niet eens door dat jij het wasquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef Xiance het volgende:
[..]
idd, het is een goed project!
ik heb van dichtbij gezien hoe goed werk jullie leveren (WFG, hoorn)
en met hoeveel plezier jullie dat doen!
*traantje weg pinkt*
ik ben trots op hullelullie!
ik had altijd de indruk dat je me gewoon niet wilde zien staanquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, en ik heb je gezien daar, en ik had niet eens door dat jij het was
dan issie bezet!quote:
daar heb ik er 2 vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
dan issie bezet!dank je voor je schouder liefje, waardeer ik zeer
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb weer heerlijk kort haar.
Je moet de goden ook niet verzoeken, héquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit nu in de trein en plu bewust thuis gelaten
hoef ik niet te zienquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:53 schreef Eustace. het volgende:
Hebben jullie Brüno al gezien?
volgens mij heb ik ze alle 2 nu al gebruiktquote:
dan maar smeltenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je moet de goden ook niet verzoeken, hé
Da's idd weer lekker kort haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
en je mag nog terugkeren als je wenstquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ze alle 2 nu al gebruikt
Veel plezier in nimwegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |