Pcies, dus als je genoeg hebt van de shrink-bank dan sta je op en post je lekkere mannenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeker niet, de adviezen doen me sowieso wel goed omdat er toch medeleven vanuit gaat. Verder gaat het leven natuurlijk gewoon verder en dat wil zeggen dat ik hier ook kom voor mijn ontspanning en dat het idd niet alleen maar ellende is wat de klok slaat.
Ja ik ben getrouwd, TMM heeft een postorderbedrijf gevonden, Stroekie is directeur geworden van de zaak en heeft de ex van frank goverse bloehoehoesje ontslagen, Cairon heeft het licht gezien en Eustace voelt zich schuldi.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm, er is iets gebeurd, ik moet even teruglezen denk ik.
ik heb m'n verjaardagscadeau al gekregenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben getrouwd, TMM heeft een postorderbedrijf gevonden, Stroekie is directeur geworden van de zaak en heeft de ex van frank goverse bloehoehoesje ontslagen, Cairon heeft het licht gezien en Eustace voelt zich schuldi.
Enkele feiten zijn waar, andere weer niet.
Heeft het niets met, of komt het niet voort uit verbouwings- en/of verhuizingsstress te maken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben idd niet op zoek naar vervanging, meer dan 5 jaar ervaring met iemand zorgt er wel voor dat je aan bepaalde dingen gaat hechten. Het enige wat ik wil is dat hij zijn storm zijn hoofd kwijt raakt en dat we gezamelijk kunnen terugkijken op een leuke tijd.
Echter als ie me nu min of meer negeert omdat het allemaal te lastig is dan vraag ik me af wat het nog allemaal nog gaat gebeuren.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Ben je binnenkort jarig?
En TMM ook al!
Vier het anders gezellig samen!
Ja, nou niet zijn kamer, maar een kamer in zijn studentenhuis. Wat ik wel vreemd vind is dat ie wel hierop kan reageren en terug kan pm'en, maar een excuus of een bericht na die meet zat er niet in toen ik iets naar hem stuurde. En een verlaat schuldgevoel bij het krijgen van die kamer (waar ik stiekem ook een beetje op hooptequote:
je weet dat daar praatjes van komen, dat hebben we vorig jaar augustus wel gezienquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Ben je binnenkort jarig?
En TMM ook al!
Vier het anders gezellig samen!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef wonderer het volgende:
SAJ, da's kut. En net nu je een nieuw huis hebt, ook... klusfrustraties?
Hey BasWelkom terug.
Ik vond jullie wel zo leuk samenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij zat er met je neus bovenop. en had niets in gaten
alsof we dat in aanloop naar de aug meet niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vond jullie wel zo leuk samenWaar wachten jullie op? Daten, hup!
En dan verwacht ik wel dat alle date-details hier neergepend worden
Gauw subtiel overstappen naar een ander onderwerp, ik dacht het nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:40 schreef Stroekie het volgende:
En zou Mieke al voet op veilige spaande bodem gezet hebben ?
ik kan ze niet vindenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:09 schreef Ang3l het volgende:
TMM! Snel zijn: http://www.nu.nl/muziekni(...)elaren-ongeldig.html
Nog geen nieuws over een neergestort vliegtuigquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:40 schreef Stroekie het volgende:
En zou Mieke al voet op veilige spaande bodem gezet hebben ?
maar tmm en ik hebben al een maand gescharreldquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gauw subtiel overstappen naar een ander onderwerp, ik dacht het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |