OK, nou, dat klinkt (quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:47 schreef Beelzebufo het volgende:
Onze kat heeft dit ook wel eens (in plaats van miauwen een soort van geluidsloze lucht en dan op het einde een kort knerpend geluid)
Is tot nu toe vanzelf overgegaan. Maar YMMV.
PLakpoes: check! Je bent nog niet in de buurt met je hand of ze zit er al aan vastquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 'm btw; meteen een vraagje. Als je hem aait, dan plakt ie meteen aan je hand.. ook zoiets irritants
Poes was nog niet wakker toen ik de deur uitging.quote:
Ik wil niet vervelend zijn maar dit soort katten zijn de terror van kattenland als je het mij vraagt. Pikzwart,geniepig kijkend en vaak ook erg uitgekookt. Of haal ik nu de verkeerde eigenschappen aan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 'm btw; meteen een vraagje. Als je hem aait, dan plakt ie meteen aan je hand.. ook zoiets irritants
volgens mij heb jij het over de rode katerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:51 schreef FP128 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn maar dit soort katten zijn de terror van kattenland als je het mij vraagt. Pikzwart,geniepig kijkend en vaak ook erg uitgekookt. Of haal ik nu de verkeerde eigenschappen aan?
Wat een schatje!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[ afbeelding ]
veel sterkte plezier ermee !quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:20 schreef baniekje het volgende:
Belooft wat voor de toekomst, wij hebben sinds kort een rood katertje...![]()
![]()
Hoe klinkt een alien?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:40 schreef Countess het volgende:
Mijn kat heeft sinds vorig jaar iedere dag een iets andere stem. Als ik vleeswaren uit de koelkast haal, dan verandert zijn mauw in een aliengeluid.
Nou als jij het nodig vind om een topic te openen over je kat die playbacked. Dan verwacht ik op zijn minst elke dag een statusupdatequote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:35 schreef Frollo het volgende:
Haha, sorry hoor, maar ik vond het nou ook weer niet nodig om elke dag een update te posten.
Open een topic in R&P over hoe om te gaan met je verwachtingen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:23 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Nou als jij het nodig vind om een topic te openen over je kat die playbacked. Dan verwacht ik op zijn minst elke dag een statusupdate
OK, vooruit dan, met terugwerkende kracht:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:23 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Nou als jij het nodig vind om een topic te openen over je kat die playbacked. Dan verwacht ik op zijn minst elke dag een statusupdate
Huh? Staat die van jou dan nooit te schreeuwenplaybacken om zijn eten 's morgens??quote:vrijdag 31 juli 2009: ik heb poes nog niet wakker gezien
Nee, die krijgt altijd eten voordat we gaan slapen. Mijn vrouw háát de stank van het voer (mij boeit het niet zo), dus ik geef het meestal als zij al boven is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:47 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Huh? Staat die van jou dan nooit te schreeuwenplaybacken om zijn eten 's morgens??
Hier ook zo eentje die minstens tot negen uur uitslaaptquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:47 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Huh? Staat die van jou dan nooit te schreeuwenplaybacken om zijn eten 's morgens??
Bezeten, iig niet als een normaal levend wezen van deze aardequote:
Lol, jouwes ook?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:18 schreef Cat22 het volgende:
Krijg nou wat!Vanmorgen werd ik door mijn lawaaiorgel begroet met... stilte. Kater is zijn stem ook kwijt!
![]()
Hij is ook wat rustiger als normaal en lijkt last van zijn keel te hebben. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter en gilt hij weer als vanouds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |