ging erover dat zij al een aantal operaties is ondergaan...quote:Op maandag 7 september 2009 16:17 schreef Countess het volgende:
Tussendoortje.
Maar die discussie over Megan Fox over twee pag´s verspreid begrijp ik niet.
Dus, is dat erg?quote:Op maandag 7 september 2009 16:20 schreef celebsweeper het volgende:
[..]
ging erover dat zij al een aantal operaties is ondergaan...
Nee, maar wel mijn vraag.quote:Op maandag 7 september 2009 16:33 schreef celebsweeper het volgende:
neej maar dat was niet de vraag..
Ja die bewering ken ik maar dat het nodig is om er zo lang over te discussiëren begrijp ik dan weer niet.quote:Op maandag 7 september 2009 16:20 schreef celebsweeper het volgende:
[..]
ging erover dat zij al een aantal operaties is ondergaan...
Ze heeft alleen altijd zo'n irritante houding. Nepspontaniteit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:44 schreef celebsweeper het volgende:
ja ik vind het wel wat hebben ze kan ook als een opgemaakt " lekker" wijf erbij gaan zitten......
Vind ik ook. Ik vind dat ze een frisse en open uitstraling heeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
Sophie is veel, maar zeker niet nep spontaan.
I secondthird that.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
Vind ik wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
Ik 'ken' haar persoonlijk sinds ze een jaar of 16 was eb voor het eerst het stappen ontdekte (en hoequote:
Op haar houding in talkshows e.d. Hoe ze erbij zit, op t puntje van dr stoel om maar de hele tijd het ''spontane woord' te voeren. Een beetje dimmen op zn tijd kan toch wel? Maar zij trekt constant de aandacht naar zich toe met dat overdreven gedoe van haar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik 'ken' haar persoonlijk sinds ze een jaar of 16 was eb voor het eerst het stappen ontdekte (en hoe) en ze is in die jaren ouder geworden, maar amper veranderd. Ze was toen al een spontane griet die heel gemakkelijk met mensen omging en is dat in mijn ervaring nu nog steeds.
Waar baseer jij jouw mening op?
Het komt niet in je op, dat mensen van nature zo kunnen zijn? Dat jij dat niet leuk vindt is een ander verhaal, maar om het dan direct nep te noemen..........quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op haar houding in talkshows e.d. Hoe ze erbij zit, op t puntje van dr stoel om maar de hele tijd het ''spontane woord' te voeren. Een beetje dimmen op zn tijd kan toch wel? Maar zij trekt constant de aandacht naar zich toe met dat overdreven gedoe van haar.
Tot je d'r ontmoet, dan is ze ineens wel erg arrogant hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:52 schreef Smallish het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik vind dat ze een frisse en open uitstraling heeft.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Zonder make-up????
Ik vind haar zo'n dellerige uitstraling hebben! Dat pijpmondje!! Maar haar wenkbrauwen zijn fraai, zeg
Pijpmondje?! De helft van de leden van de Jostiband kijkt met zo'n mondjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Zonder make-up????
Ik vind haar zo'n dellerige uitstraling hebben! Dat pijpmondje!! Maar haar wenkbrauwen zijn fraai, zeg
Ja, maar die hebben niet zulke bedroom eyesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Pijpmondje?! De helft van de leden van de Jostiband kijkt met zo'n mondje![]()
haar wenkbrauwen zijn wel strak ja
Ok dan. Maar ik vind het zo dom staan, altijd maar die tong in beeld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben niet zulke bedroom eyes
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:08 schreef bloodymary het volgende:
Ze kijkt een beetje als iemand die een hersenbloeding heeft gehad.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:08 schreef bloodymary het volgende:
Oei, als je die foto vergroot heeft ze een flink behaarde neus (nee, dat ligt niet aan de belichting, die versterkt het wel. Ik doe ook aan fotografie, maar dit heb ik nog nooit gezien). Tussen de wenkbrauwen een paar verdwaalde zwarte haartjes, dat valt nog mee.quote:
Tjiezus ja, lijkt wel of de haren op d'r neus doorlopen tot in d'r neus. Ik dacht dat eerst dat het poeder was maar de poeder blijft gewoon in die haren hangenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:14 schreef Walejya het volgende:
[..]
Oei, als je die foto vergroot heeft ze een flink behaarde neus (nee, dat ligt niet aan de belichting, die versterkt het wel. Ik doe ook aan fotografie, maar dit heb ik nog nooit gezien). Tussen de wenkbrauwen een paar verdwaalde zwarte haartjes, dat valt nog mee.
Oei! Het is maar goed dat je haar knokige knieën niet ziet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:14 schreef Walejya het volgende:
[..]
Oei, als je die foto vergroot heeft ze een flink behaarde neus (nee, dat ligt niet aan de belichting, die versterkt het wel. Ik doe ook aan fotografie, maar dit heb ik nog nooit gezien). Tussen de wenkbrauwen een paar verdwaalde zwarte haartjes, dat valt nog mee.
Haha, ik kon er geen woord voor verzinnen, maar dit omschrijft haar blik imo prima.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:08 schreef bloodymary het volgende:
Heb je op de foto geklikt? Als dit soort pluis op brood zit, noemen we het schimmel. Lijkt wel een beetje op ijzervijlsel met een magneet in de buurt, maar dan wit ipv metaalkleur. Ziet er gewoon eigenaardig uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Oei! Het is maar goed dat je haar knokige knieën niet ziet.
Christ.
heerlijk hequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Zonder make-up????
nou zonder dat zal wel niet maar vond het grappig dat je hem zo enorm kon uitvergrotenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Zonder make-up????
Als je haar gezicht zo groot ziet is ze eigenlijk wel erg mooi.quote:
Jammer van die gaatjes en pukkeltjes. Maar als je die ogen, mond, neus en verhoudingen ziet...perfect gevormd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef celebsweeper het volgende:
meningen verschilt..er zit altijd wel make up op...ik vond haar in tranformers 1 wel heel erg leuk totdat ik deze tegenkwam..toen had ik al zoiets van damn ze weten ook alles weg te werken tegenwoordig maar ik weet wat er onder zit nu...hoe mooi ze ook op de foto staat...
en daarbij ze was echt mooi en nu is het bijna allemaal plastic in haar gezicht sowieso om alle littekens weg te halen en dan die botox lippen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef Noek het volgende:
Botox spuit je niet in de lippen trouwens.
uuh ik had hem alleen geplaats hoor...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef Noek het volgende:
Hoe onzeker ben je dan als je elke porie, haartje, pukkeltje uitvergroot en het daar ook nog eens over wil hebben. Man man, doe normaal.![]()
Botox spuit je niet in de lippen trouwens.
Nee, je lip is juist chill en ontspannen. Je kwijlt er ook zo geil bij.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet?
Ik dacht al: wat praat ik toch moeilijk, met zo'n stiff upper lip.
Je lijkt mijn tandarts wel!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:38 schreef Noek het volgende:
Nee, je lip is juist chill en ontspannen. Je kwijlt er ook zo geil bij.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:48 schreef static het volgende:
Zullen we het eens over iemand anders gaan hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |