Was me eigenlijk nooit opgevallen dat Prince niet blank is. Maar goed, 't koste me ook een jaar of 20 om er achter te komen dat Tina Turner niet blank was, dus 't verbaasd me eigenlijk al niet meer.quote:
Je zag toch wel op z'n minst dat ze niet helemaal uit de klei getrokken zijn tochquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:46 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Was me eigenlijk nooit opgevallen dat Prince niet blank is. Maar goed, 't koste me ook een jaar of 20 om er achter te komen dat Tina Turner niet blank was, dus 't verbaasd me eigenlijk al niet meer.
Gewoon nooit opgevallen eigenlijk of over nagedacht.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je zag toch wel op z'n minst dat ze niet helemaal uit de klei getrokken zijn toch
Ik kwam je even vertellen waar je dus zelf al achter was..... ik was dus net even te laat....quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:45 schreef bloodymary het volgende:
Prince is toch ook niet echt een neger, wat dat betreft lijkt die linkse foto juist donkerder dan de werkelijkheid. Prince is een Puertoricaan, Zuidamerikaans dus.
neej maar gewoon hoe zij pronkt met dr plastic vind ik irritant bij pamela is het algemeen bekend dat ze voor geprogameerde borsten heeft.megan fox word overschat vind ik bijna niemand weet wat ze heeft verbouwd...en dan nog op nr 1 komen ook beetje vaag toch..met geld kan je dus ook schoonheid kopen en dat vind ik absoluut niet eerlijk waar ben je dan met je natuurlijke looks?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:08 schreef MissBliss het volgende:
Nou, die laatste foto's van Pam en Megan vind ik niet veel mis mee hoor...
dat zeg jij...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is daar niet of nauwelijks gebotoxt.
Dus zoveel schoonheid heeft ze niet gekocht met haar geld.
Waarschijnlijk thuis op de bank in Roelofsarendsveen??quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:36 schreef celebsweeper het volgende:
[..]
neej maar gewoon hoe zij pronkt met dr plastic vind ik irritant bij pamela is het algemeen bekend dat ze voor geprogameerde borsten heeft.megan fox word overschat vind ik bijna niemand weet wat ze heeft verbouwd...en dan nog op nr 1 komen ook beetje vaag toch..met geld kan je dus ook schoonheid kopen en dat vind ik absoluut niet eerlijk waar ben je dan met je natuurlijke looks?
En ik zeg alleen maar dat ik denk dat je het bij het verkeerde eind hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:53 schreef celebsweeper het volgende:
pff ben niet hier om jullie te overtuigen hoor ik zeg het alleen maar kijk transformers 1 en 2 maar
Die foto van Pam postte ik dan ook omdat ik vond dat ze er goed uitzag met volgens mij weinig makeup op op dat moment.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:08 schreef MissBliss het volgende:
Nou, die laatste foto's van Pam en Megan vind ik niet veel mis mee hoor...
http://www.idontlikeyouin(...)0choice/big_mf3.htmlquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarschijnlijk thuis op de bank in Roelofsarendsveen??
Kind, die Megan is begin 20 of zo, die heeft nog geen botox nodig, heur!
Waar is ze op nummer 1 beland?? De top 40?? Ze kan dus ook nog zingen?? Het is niet eerlijk verdeeld in de wereld. Huil.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
Die neus waren we het al lang over eens, die lippen twijfel ik over. Zie er namelijk niet veel meer volume in.
Maar je bent wel op een missie om te overtuigen, zeg.
Wittere tanden en volgens mij een ooglift.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:52 schreef Copycat het volgende:
Ik zie het niet. Een ander neusje, thats all.
Maar hey, dat zeg ik ...
Ik vind haar voor de ´operatie´ veel mooier/leuker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef celebsweeper het volgende:
tja wel veel verschil maar lelijk is ze nooit geweest
[ afbeelding ]
Nee. Kssst. Weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |