Niet dus. Heb tot 18uur moeten wachten en duimen of de diskcheck van de server ook goed door zou gaan. Maar gelukkig geen foutmeldingen meer, en nu maar hopen dat het de enige lange storing is van het systeem..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:44 schreef phluphy het volgende:
* potje geduld en geluk aan Sjowhan geeft *
Hopelijk is het snel opgelost!
Ooo, valt wel mee dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet dus. Heb tot 18uur moeten wachten en duimen of de diskcheck van de server ook goed door zou gaan. Maar gelukkig geen foutmeldingen meer, en nu maar hopen dat het de enige lange storing is van het systeem..
Het hele bedrijf is namelijk afhankelijk van dat ERP systeem. En als de server eruit ligt (en er is niet gedacht aan een failover/backup zodat iedereen verder kan werken als er onderhoud gepleegd is) is het hele bedrijf bijna dood zeg maar.
m.a.w..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet dus. Heb tot 18uur moeten wachten en duimen of de diskcheck van de server ook goed door zou gaan. Maar gelukkig geen foutmeldingen meer, en nu maar hopen dat het de enige lange storing is van het systeem..
Het hele bedrijf is namelijk afhankelijk van dat ERP systeem. En als de server eruit ligt (en er is niet gedacht aan een failover/backup zodat iedereen verder kan werken als er onderhoud gepleegd is) is het hele bedrijf bijna dood zeg maar.
Zuipen beperken tot vrijdag- en zaterdagavond Wyri!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:03 schreef WyriHaximus het volgende:
middag, werd wakker met knallende koppijn van morgen maar niet naar me werk gegaan
Taalneuker? Gast, heb je de tekst van die post gelezenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:38 schreef Geqxon het volgende:
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #8
TAALNEUKER.
Nee, eigenlijk is het ook mijn vrouw die onder mijn account daar post. Zij heeft tenslotte Nederlands gestudeerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:53 schreef Geqxon het volgende:
Je post in enorm veel taalfout topics. Loser.
Zo ben je helemaal niet.
Je bent gewoon jaloers!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:53 schreef Geqxon het volgende:
Je post in enorm veel taalfout topics. Loser.
Zo ben je helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |