gewoon de 32 bit draaien als die werken..quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:20 schreef Pheno het volgende:
Ik zoek voor een kennis van me twee vista 64 compatible programma's. Het gaat om een DVD applicatie, zoiets als powerdvd en een brandapplicatie (zoals Nero). Iemand suggesties? Beide genoemde zijn niet 64 bits, maar lijken te werken. Nou ben ik een kniesoor en vind dat iets dan ook 64 bits moet zijn en niet in een emulatiemodus moet draaien. Als er dus betere applicaties zijn die wel 64bits zijn: roept u maar!
windows Media Player of Windows Media Center gebruiken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:20 schreef Pheno het volgende:
Ik zoek voor een kennis van me twee vista 64 compatible programma's. Het gaat om een DVD applicatie, zoiets als powerdvd en een brandapplicatie (zoals Nero). Iemand suggesties? Beide genoemde zijn niet 64 bits, maar lijken te werken. Nou ben ik een kniesoor en vind dat iets dan ook 64 bits moet zijn en niet in een emulatiemodus moet draaien. Als er dus betere applicaties zijn die wel 64bits zijn: roept u maar!
Oh, heb je ontslag genomen?quote:
te vroeg gejuicht....quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:16 schreef mschol het volgende:
[..]
te vroeg gejuicht....
net een kwartiertje thuis
Omdat ik een kniesoor ben qua emulatiequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
windows Media Player of Windows Media Center gebruiken?
Maar vraag me af waarom zoveel moeite. Je films worden er echt niet mooier van.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:16 schreef mschol het volgende:
te vroeg gejuicht....
Nette tijden!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:16 schreef mschol het volgende:
[..]
te vroeg gejuicht....
Denk dat dát nou een van de weinige dingen die MS nu wel goed heeft. Alleen het OS er omheen is soms niet al te best.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:53 schreef Pheno het volgende:
Omdat ik een kniesoor ben qua emulatieHet is maar een vraag of er al paketten zijn die 64bits compatible zijn, zodat ie niet in emulatie hoeft. Laten we zeggen dat na het windows 16<->32 bits verhaal van vroegah ik niet zo heel veel vertrouwen heb in emulatie van MS.
Tja, ik hoef er niet mee te werken, dat scheeltquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:03 schreef Cothen het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Denk dat dát nou een van de weinige dingen die MS nu wel goed heeft. Alleen het OS er omheen is soms niet al te best.
quote:
quote:
Gelukkig bleek de impact op de clients achteraf nog mee te vallen en zit er geen weekend werk aan vastquote:
Werk je op een van de gebouwen daar bij justitie? 't Bleek een conficker worm te zijn geweest, wat ik op security.nl gelezen had. Weer met een USB-stick.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig bleek de impact op de clients achteraf nog mee te vallen en zit er geen weekend werk aan vast
er is berichtje @ NU.nl over geweest.... maarja.. wat wil je.... landelijk rechtspraak met virus
toen ik wegging van werk was er iig nog geen internet... vermoedelijk duurt dat tot(en met?) maandag![]()
Dat doet dan natuurlijk ook helemaal niemandquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Werk je op een van de gebouwen daar bij justitie? 't Bleek een conficker worm te zijn geweest, wat ik op security.nl gelezen had. Weer met een USB-stick.
Daarom hebben wij een policy (nouja, zo streng ook weer niet) dat als je een USB-stick wilt, dit via ICT geregeld kan worden (na goedkeuring manager). Dit om zulke problemen tegen te gaan (deze mag dan ook niet in eigen pc's thuis gestoken worden bijvoorbeeld)
Je kan het niet controleren, maar degene die vaak een usbstick nodig hebben, hebben in alle gevallen een laptop van de zaak gekregen zodat ze ook thuis kunnen werkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doet dan natuurlijk ook helemaal niemand
yups...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Werk je op een van de gebouwen daar bij justitie? 't Bleek een conficker worm te zijn geweest, wat ik op security.nl gelezen had. Weer met een USB-stick.
die policy hebben we hier ook... alleen tja.. 100% controle is helaas onmogelijk..quote:Daarom hebben wij een policy (nouja, zo streng ook weer niet) dat als je een USB-stick wilt, dit via ICT geregeld kan worden (na goedkeuring manager). Dit om zulke problemen tegen te gaan (deze mag dan ook niet in eigen pc's thuis gestoken worden bijvoorbeeld)
Dit weekend? Of aankomend weekend?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
yups...
hoe hij binnen is gekomen is (iig bij onze groep) niet bekend... iets wat we echt wel weten als het bekend zou zijn....
[..]
die policy hebben we hier ook... alleen tja.. 100% controle is helaas onmogelijk..
en om de soap voor mij nog leuker te maken: mag van het weekend gaan werken...
En daarnaast zou ik voor een laptop kiezen als je ook wat meer mobieler wilt zijn dan op 1 plaats wil zitten. je kan natuurlijk ook de Imac steeds verhuizen, maar dat is ook vermoeiendquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:34 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zeer tevreden over mac, maar een laptop is goedkoper over het algemeen, als je niet al te veel eisen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |