Inderdaad, ik heb er al zin inquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:26 schreef LudoSanders het volgende:
Donderdag eindelijk weer voor het 'eggie'.
Dat dachten veel mensen over veel wedstrijden vorig seizoenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Denk dat het wel makkelijk zal gaan donderdag.
quote:
Wat nou crisis!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]kijk daar kun je een helikopter ook voor gebruiken
Geen Kromkamp dus in Bulgarijequote:PSV in Bulgarije op kunstgras
EINDHOVEN - Als PSV er donderdagavond in het Philips Stadion niet in slaagt om het Bulgaarse Cherno More Varna te verslaan, dan wacht tijdens de return op 6 augustus in Bulgarije een zwaar karwei met een extra hindernis.
Dat duel wordt niet in Varna, maar in Burgas afgewerkt, omdat het stadion van Cherno More geen licentie heeft voor Europese wedstrijden. De accommodatie in Burgas, een badplaats aan de Zwarte Zee, heeft een kunstgrasveld.
Hoofdcoach Fred Rutten kan in het thuisduel in elk geval niet beschikken over Maza Rodriguez (lies), Mike Zonneveld (enkel) en de Chinees Haibin Zhou (rug). Rechtsback Jan Kromkamp is een twijfelgeval door een knieblessure.
Mijn wereld stort in.quote:
31 goals in 35 wedstrijden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:40 schreef ganzenherder het volgende:
Tardelli in de selectie van Brazilie?
wtf, de wereld vergaat
Toch blijft het een van de slechtere spelers die ik ooit in het Philips stadion heb mogen aanschouwen....quote:
5-1 voor PSVquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:49 schreef Flaccid het volgende:
Hoeveel was het cocu potje geworden?
Tardelli was inderdaad een waardeloze speler in het PSV-shirt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Toch blijft het een van de slechtere spelers die ik ooit in het Philips stadion heb mogen aanschouwen....
Ik zie Lazovic over 2 jaar al bij Barca spelen
quote:Herstel PSV'er Manco vergt twee tot drie maanden
Reimond Manco is woensdag met succes geopereerd Geldrop. Bij de Peruviaanse aanvaller van PSV zijn twee losse stukjes bot uit zijn rechterknie verwijderd. Als de wond is genezen, kan Manco beginnen met zijn revalidatie. De verwachting is dat hij dan na twee tot drie maanden weer aansluiting vindt bij de groep van Fred Rutten.
Manco raakte geblesseerd in de voorbereiding in de oefenwedstrijd tegen RKSV Mierlo-Hout, waarna duidelijk werd dat er een ingreep nodig was. In Geldrop vond deze woensdagmorgen met succes plaats. Als de wond is genezen, over ongeveer twee weken, kan hij met zijn revalidatie van twee tot drie maanden van start gaan.
De achttienjarige Manco wordt het laatste half jaar geteisterd door blessureled. Ook in zijn verhuurperiode bij Willem II kampte de jeugdige Zuid-Amerikaan met fysiek euvel. In Tilburg kwam de oud-speler van Alianza Lima niet verder dan twee duels. Manco speelde welgeteld 21 minuten, verdeeld over drie wedstrijden, in het shirt van PSV.
Zelfs Beasley was een klassespeler vergeleken met Tardrollie jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tardelli was inderdaad een waardeloze speler in het PSV-shirt.
Laten we hopen dat dit niet weer zo'n typische Rekerquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al is Rutten wat voorzichtiger dan Reker.
Hoop is oovlopig het enige wat we hebben, nu de resultaten nogquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit niet weer zo'n typische Rekeraankoop is.
Sorryquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:56 schreef Ritmo het volgende:
Door de TT denk ik steeds dat dit het Ajax-topic is.
we zijn bijna volquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:56 schreef Ritmo het volgende:
Door de TT denk ik steeds dat dit het Ajax-topic is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |