abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 07:21:11 #226
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_71356507
quote:
'PSV onderhandelt over vertrek Mendez'

27 juli 2009 RvN

Volgens De Telegraaf is PSV met LDU Quite uit Ecuador in onderhandeling over een transfer van Edison Mendez. "Ze hebben ons een voorstel gedaan en deze week praten we verder", reageert trainer Fred Rutten. De middenvelder wil vanwege prive omstandigheden graag terug. "En omdat hij volgend jaar transfervrij is en Edison zich altijd goed heeft opgesteld, zijn we bereid met hem mee te denken." Indien de club uit Qatar waar Mendez mee schermt alsnog komt, zal PSV wel de hoofdprijs vragen voor de middenvelder.
quote:
'Elm of El Ahmadi moet vervanger worden van Mendez'

27 juli 2009 RvN

Volgens De Telegraaf wil PSV ondanks de komst van Engelaar nog een vervanger aantrekken wanneer Edison Mendez vertrekt. Daarvoor zouden Rasmus Elm en Karim El Ahmadi in beeld zijn. Elm zou twee miljoen euro moeten kosten, El Ahmadi drie miljoen.
Goed nieuws!
  maandag 27 juli 2009 @ 08:26:19 #227
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71356824
quote:
Op maandag 27 juli 2009 07:21 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

[..]

Goed nieuws!
Het is maar wat je goed nieuws noemt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 27 juli 2009 @ 08:57:27 #228
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_71357093
El Ahmadi?

Bakkal loopt er toch ook nog rond?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_71357950
quote:
Rutten staat voor groot dilemma
door Frans van den Nieuwenhof. maandag 27 juli 2009 | 02:37 | Laatst bijgewerkt op: maandag 27 juli 2009 | 09:14

EINDHOVEN - Drie dagen voor de belangrijke Europese wedstrijd tegen Cherno More Varna verkeert Fred Rutten in een haast onmogelijke spagaat. De trainer van PSV wil donderdag uiteraard zijn beste spelers het veld insturen, maar de clubleiding verwacht dat hij 'meedenkt' over de transferwaarde die sommige spelers vertegenwoordigen.

De spelers die Rutten in de Europa League opstelt, zijn tijdens deze transferperiode (tot en met 31 augustus) praktisch niet meer te verkopen, aangezien ze dan in Europa niet speelgerechtigd zijn voor hun eventuele nieuwe werkgever.

PSV hoopt toch nog wat geld te verdienen op de transfermarkt. President-commissaris Frits Schuitema is tevreden over de financiële positie van de club, maar zaterdag werd tijdens de Fandag ook bekendgemaakt dat de begroting voor dit seizoen flink is gedaald. PSV heeft 59 miljoen euro aan uitgaven en inkomsten geraamd, zo'n 8 miljoen minder dan vorig seizoen. "Het is duidelijk dat het mislopen van de Champions League ons veel geld kost. Dit seizoen kunnen we dat opvangen, omdat we de laatste jaren een aardige buffer hebben opgebouwd. Maar een tweede jaar zonder Champions League kan gevolgen hebben voor de kracht van je organisatie ", waarschuwt hij.

Volgens de RvC zou het goed zijn als PSV nog één of meer dure spelers verkoopt. De club denkt hierbij aan voetballers die de beste salarissen verdienen, een hoog transferbedrag kostten en wier positie door anderen kan worden ingevuld. In dat verband circuleren de namen van Danko Lazovic en Carlos Salcido. Schuitema wil dat niet bevestigen. Hij zegt wel: "Er bestaat geen absolute noodzaak om spelers te verkopen, maar het zou welkom zijn als er een paar vertrekken."

Door de komst van Stanislav Manolev beschikt Rutten nu over een A-selectie van 29 spelers. Teneinde dat aantal terug te brengen (tot 24 bij voorkeur) moet Rutten dus genegen zijn om eventueel andere dan sportieve belangen te laten prevaleren. Schuitema: "De trainer moet meedenken met de club, maar dat moet hij altijd. Fred is daartoe ook bereid."

Rutten bevestigt dat hij niet alleen naar de ultrakorte termijn wil kijken. " Als trainer streef je er natuurlijk naar om je beste spelers op te stellen. Als clubman weeg je andere belangen af."

Schuitema benadrukte zaterdag dat PSV dit seizoen tot het einde moet strijden om de landstitel. " Vanaf ons eerste gesprek met Fred zijn we daarin duidelijk geweest. PSV wil die eerste plek. Hij heeft dat zelf trouwens ook als eis gesteld. Het is ons beider vertrekpunt geweest."

In economisch opzicht zet PSV zijn 'voorzichtige beleid' (zoals Schuitema het noemde) voort. De club maakte zaterdag bekend dat het voor het derde jaar op rij een goed financieel jaar had. De winst wordt becijferd op zo'n 15 miljoen euro, een bedrag dat voornamelijk wordt gebruikt om schulden en leningen uit het verleden af te lossen en de financiële positie te versterken. Geld om het team te versterken is schaars.

Schuitema: "We hebben met Ooijer en Engelaar heel bewust twee zeer ervaren spelers aangetrokken. Met hen hebben we de broodnodige 'personality' binnengehaald. Verder zullen we per definitie zuinig blijven. Het is al bijna een luxe voor een voetbalclub dat je tegenwoordig een minder jaar vrij gemakkelijk kunt opvangen. Daar moeten wij nu dus voor zorgen."

Omdat PSV al zijn commerciële ruimtes heeft verhuurd en 29.300 seizoenkaarten verkocht, is er nauwelijks nog ruimte voor groei. "In heel Nederland is de rek er wel uit", stelt Schuitema. "Als wij onze inkomsten niet kunnen vergroten, zullen we extra creatief en inventief moeten zijn. Daarom hebben we ook besloten om extra te investeren in onze professionele jeugdopleiding - waar vijf part-time trainers nu full-timers zijn geworden - én in de scouting. Daaruit moet op termijn de winst komen voor PSV."
http://www.ed.nl/sport/article5305319.ece

en:
quote:
PSV wil na Manolev nog een verdediger
door Frans van den Nieuwenhof. maandag 27 juli 2009 | 02:37 | Laatst bijgewerkt op: maandag 27 juli 2009 | 09:10

EINDHOVEN - Als het aan Fred Rutten ligt, is PSV nog niet uitgewinkeld.

Op de dag dat Stanislav Manolev een driejarig contract tekende bij de club, liet de coach weten dat hij op zoek blijft naar mogelijke versterkingen. Daarbij circuleert nog altijd de naam van de Zweedse verdediger Rasmus Bengtsson. "Indien er wat mogelijk is, zullen wij niet nalaten om in actie te komen", zo zei Rutten zaterdag.

De komst van Manolev geeft PSV meer mogelijkheden aan de rechterflank. De voormalige aanvaller is bij zijn vorige club Litex Lovetsj omgeschoold tot rechtsback. In die hoedanigheid haalde hij ook het Bulgaarse elftal, waarvoor Manolev vijf keer uitkwam. Rutten ziet in de 23-jarige speler een veelzijdige kracht. "Hij kan namelijk ook centraal achterin spelen, rechts op het middenveld en eventueel - als we wat meer vanuit de tegenaanval moeten opereren - zelfs rechts voorin", legde de coach uit.

Rutten kwam Manolev half mei via een tipgever op het spoor. Daarna zag hij 'heel veel momenten op band' en liet hij zijn scouts en assistent Eric ten Hag wedstrijden van Litex Lovetsj bezoeken. Ten Hag was vorige week dinsdag aanwezig bij de wedstrijd die Litex in Nederland tegen De Graafschap speelde. Daarna had Rutten nog een gesprek met Manolev. "Want ik wilde hem toch even in de ogen kijken."

Rutten is ervan overtuigd dat Manolev op termijn een versterking voor PSV zal zijn. "Hij heeft een enorme, agressieve drang in zich." De club hoopt dat Manolev komende donderdag al in actie kan komen als PSV in de Europa League tegen diens landgenoten van Cherno More Varna speelt. "Als alle formaliteiten geregeld zijn, kunnen we hem gebruiken', aldus Rutten. De speler keerde gisteren terug naar zijn land om zijn verhuizing te regelen en zal morgen in het Philips Stadion officieel worden gepresenteerd.

http://www.ed.nl/sport/article5305242.ece
  maandag 27 juli 2009 @ 10:24:31 #230
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_71358362
Jefferson
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 27 juli 2009 @ 10:47:44 #231
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_71358858
De 11 tegen Cherno More:

Cassio Ramos
Marcellis - Ooijer - Pieters - Salcido
Simons - Engelaar
Amrabat - Afellay - Dszudszak
Toivonen

Mocht Rutten zich toch laten leiden door die 'stel ze niet op want anders kunnenw e ze niet meer verkopen'-adviezen, zie ik Salcido op de bank zitten, Maolev RB spelen en Pieters een plekje doorschuiven naar links.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 27 juli 2009 @ 11:41:58 #232
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71360301
quote:
Op maandag 27 juli 2009 02:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh die na 4 jaar nog steeds niet kan kiezen tussen Marokko of Nederland?
Ja die.
En dat we nu geld problemen krijgen, is allemaal te danken aan onze zo fantastische leiding.
Reker en RVC hartelijk dank!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_71360585
quote:
Op maandag 27 juli 2009 08:57 schreef jpg97 het volgende:
El Ahmadi?

Bakkal loopt er toch ook nog rond?
Die is blijkbaar afgeschreven, maar dat had ik al bedacht met het aantrekken van Engelaar. Jammer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71360586
Ik heb het de laatste tijd niet zo gevolgd, maar staat die Zweedse grabbelaar nog veel op doel of heeft Ramos met name de voorkeur gekregen?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71360697
quote:
Op maandag 27 juli 2009 07:21 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

[..]

Goed nieuws!
Dat Mendez eventueel vertrekt daar lig ik niet wakker van. Maar haal aub geen El Ahmadi. Ik ben sowieso wel fan van Bakkal, die kan dat prima opvullen...
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:50 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb het de laatste tijd niet zo gevolgd, maar staat die Zweedse grabbelaar nog veel op doel of heeft Ramos met name de voorkeur gekregen?
Isaksson is nog steeds eerste keus...
pi_71360830
Jammer, had Ramos wel eens een tijd willen zien keepen bij PSV
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 27 juli 2009 @ 12:02:35 #237
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_71360915
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die is blijkbaar afgeschreven, maar dat had ik al bedacht met het aantrekken van Engelaar. Jammer.
Bakkal afgeschreven? Hij is één van de beste spelers die we hebben.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 27 juli 2009 @ 12:18:58 #238
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_71361271
Inderdaad, Bakkal is 1 van de intelligentste voetballers die er bij PSV rondlopen ( zoniet DE intelligentste ).

Heeft veel overzicht, scorend vermogen en staat verdedigend ook zijn mannetje. Ik lach me ziek als een andere club ( bijvoorbeeld AZ als vervanger voor De Zeeuw ) deze jongen haalt, en hij vervolgens de sterren van de hemel speelt...
PieAir
pi_71361359
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:02 schreef ErikT het volgende:

[..]

Bakkal afgeschreven? Hij is één van de beste spelers die we hebben.
Vertel het maar tegen Fred!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 27 juli 2009 @ 13:16:21 #240
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_71362871
Ik hoop wel dat Marcellis dit seizoen centraal gaat spelen met Ooijer bijvoorbeeld, goed voor zijn ontwikkeling.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_71368099
Ja hoor, Gudde is een mongool maar we gaan El Ahmadi die net in vorm raakt nu niet met 2 miljoen verlies verkopen.

Landzaat mogen jullie gratis afhalen trouwens.
-
  maandag 27 juli 2009 @ 16:12:47 #242
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_71368444
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:01 schreef Ritmo het volgende:
Ja hoor, Gudde is een mongool maar we gaan El Ahmadi die net in vorm raakt nu niet met 2 miljoen verlies verkopen.

Landzaat mogen jullie gratis afhalen trouwens.
Hoezo? Is die nog te jong voor Feyenoord?
PieAir
pi_71371768
Wordt de wedstrijd van donderdag nog ergens live uitgezonden?
pi_71371806
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:16 schreef Joenes het volgende:
Wordt de wedstrijd van donderdag nog ergens live uitgezonden?
RTL 7.
  maandag 27 juli 2009 @ 18:56:03 #245
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_71372773
quote:
Op maandag 27 juli 2009 08:26 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Het is maar wat je goed nieuws noemt.
Ik vind het goed nieuws dat Mendez vertrekt ja, 2 wedstrijden per jaar goed spelen is niet goed genoeg om van hem dit seizoen een belangrijke basisspeler te maken.
Daarnaast zie ik ook liever Bakkal spelen, vind het ook een speler die kan uitgroeien tot een bepalende speler binnen PSV en snap ook niet dat hij door 3 trainers gepasseerd wordt (wat doet hij verkeerd wat wij niet zien?). Maar ik vind El Ahmadi ook een prima speler. Was een groot talent bij Twente en toen zag ik hem al graag naar PSV komen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 juli 2009 @ 23:23:25 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71381214
omg die tt

Maargoed, zaterdag was een erg leuke wedstrijd!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_71388627
quote:
PSV nu al de beste ploeg van dit decennium

Vier dagen vóór de start van het seizoen 2009/10 heeft PSV zich al de officieuze titel Beste Eredivisieploeg van het Decennium toegeëigend. Vanaf het begin van 2000 verzamelden de Eindhovenaren, omgerekend naar drie punten per zege, 735 punten in 322 wedstrijden. Dat zijn er 64 méér dan nummer twee Ajax.

Met nog achttien speelronden voor de boeg tot aan het einde van dit decennium is PSV met die voorsprong niet meer te achterhalen door de Amsterdammers. De Brabanders wonnen 224 van hun 322 duels, tegen 63 gelijke spelen en slechts 35 nederlagen. Ajax boekte twintig zeges minder, speelde 59 keer gelijk en verloor zestig keer.

PSV kroonde zich sinds 2000 zeven keer tot landskampioen en finishte alleen tijdens het afgelopen seizoen (toen het vierde werd) niet op een van de bovenste drie plaatsen.

Feyenoord staat met zeshonderd punten uit 323 wedstrijden derde op de ranglijst, terwijl AZ en SC Heerenveen kans maken op de vierde plaats. Het verschil tussen beide clubs bedraagt momenteel zeven punten (535 voor de Alkmaarders om 528 van de Friezen).

In de Eredivisie mocht PSV zich eerder in de jaren tachtig (1980-1989) al de best presterende ploeg noemen. Feyenoord kroonde zich tussen 1960 en 1969 tot de beste Eredivisionist, terwijl Ajax de jaren zeventig (1970-1979) en negentig (1990-1999) in het Nederlands voetbal domineerde.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:24:26 #248
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_71389317
Coole stats!

We rock!
Wat een vrouw!
spits!
pi_71389378
Donderdag eindelijk weer voor het 'eggie'.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:29:18 #250
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71389477
Jaren 80 ook al gedomineerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')