Ja, dat weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een kaart maar brak ik m'n arm 1 dag voor het festival dus ben niet geweest, en nu is het helemaal niet. Jammer.
Ja, ik heb 'm al in voorbestelling staanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:46 schreef schaap001 het volgende:
off-topic @ ranja:
eindelijk: Matthew Sweet + Susanna Hoffs - Under The Covers Vol.2![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm al in voorbestelling staanIets minder bekende nummers dit keer geloof ik, hoeft niet erg te zijn.
ontopic: Pete Doherty
Over welke band gaat het bovenstaande?quote:De energie en warmte die de live-shows kenmerken keren terug in de songs. Gooi Tom Waits, Jack White, Muse, Velvet Underground, Bob Dylan, Tapes’n’Tapes in de blender, voeg daar Jeff Buckley-achtige zang aan toe; en je hebt een idee wat je te wachten staat.
quote:was a syndicated radio show presented by the D.I.R. (Designs in Radio) Radio Network that featured concert performances by various rock ‘n’ roll artists.
The program was broadcast weekly on Sunday nights from 1973 until 2007, although new programming ceased in 1993 and previous shows were repeated from that point. The first show was broadcast on February 18, 1973 and featured Blood, Sweat & Tears, the Mahavishnu Orchestra, and Bruce Springsteen. The long-time host of the show until the mid ‘90s was Bill Minkin, whose velvet-smooth voice was the perfect blend of hipster enthusiasm and stoner casualness.
Some of the biggest names in rock music were featured over the years—Aerosmith, Boston, Chicago, Eric Clapton, Fleetwood Mac, Foreigner, Genesis, Elton John, Journey, John Lennon, the Rolling Stones, Rod Stewart, James Taylor, U2 and the Who all appeared on the show.
Kijk, daar issie weer.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:39 schreef schaap001 het volgende:
Los Vast
ik was ff een rebus in mekaar aan het fabriekenquote:
ik geloof dat ik daar de laatste tijd patent op heb: dingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft....quote:Op maandag 27 juli 2009 11:03 schreef belsen het volgende:
Nog nooit van gehoord, ik lepel gewoon de plaatjes op...
die is laatst in een iets andere vorm ook langsgekomen: maar ik moet het antwoord schuldig blijven, ik weet het niet meer...quote:Onder welke naam ging Tee Set door na het vertrek van Peter Tetteroo?
Dat dan weer niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:17 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ik geloof dat ik daar de laatste tijd patent op heb: dingen waar nog nooit iemand van gehoord heeft....![]()
[..]
die is laatst in een iets andere vorm ook langsgekomen: maar ik moet het antwoord schuldig blijven, ik weet het niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |