Vind ik ook H.!quote:
Nee thuis ga ik lekker in mn blote kont rond rennen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ga je thuis de mailserver ook even opnieuw inrichten dan?.
Mijn oogkas is vol gepenentreerd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook H.!
Van onder die tafel werd je het zeker wel ziek ook?
[..]
Nee thuis ga ik lekker in mn blote kont rond rennen!
Also!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:04 schreef Tally het volgende:
Nee thuis ga ik lekker in mn blote kont rond rennen!
Uhm ik heb niets dat uitsteekt hoorquote:
Zo rondjes rondom de tafel met mijn handen in de lucht.quote:
Huh? Waar?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey! J is weer terug van de lunch!
Hi!
Ow bij jouw, ik dacht hierquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm ik heb niets dat uitsteekt hoor
[..]
Zo rondjes rondom de tafel met mijn handen in de lucht.
Mjaquote:
Ik zal er wel overheen kijken JK. Ik ben ook zo lang.quote:
Het werd mij te vochtig daar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja
Je kwam bij mij onder de tafel zitten toch
[..]
Ik zal er wel overheen kijken JK. Ik ben ook zo lang.
Ja de schoonmaakster was bezig met moppen.quote:
Die krijg je van tevoren JK!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja hoor H.
Als ik maar niet achteraf een factuur krijg!!!
JAMMER, IK VIND DINGEN VAN ACHTER KRIJGEN VEEL LEKKERDER!!!!!1111quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:15 schreef Tally het volgende:
Die krijg je van tevoren JK!
Nee joh ik betaal zelfs het bier,quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja hoor H.
Als ik maar niet achteraf een factuur krijg!!!
En dat gecombineerd met die hittequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja de schoonmaakster was bezig met moppen.
Da he je met homo'squote:Op woensdag 22 juli 2009 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
JAMMER, IK VIND DINGEN VAN ACHTER KRIJGEN VEEL LEKKERDER!!!!!1111
*padaboem*
Had het gezegd!quote:
Ik mag niet met volle mond pratenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Had het gezegd!
Die vloerverwarming had ik uit kunnen zetten!
Ik moet inderdaad die netwerkkabels onder mijn bureau opruimenquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad die netwerkkabels onder mijn bureau opruimen
Is je vriendin dan ook thuis?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kan vanaf volgende week woensdag.
Ja he?quote:
Heb je weer mushrooms als lunch op?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, bizar.
Opeens zijn de letters en smilies en PI's heel klein, terwijl de rest normaal is.
Belachelijk! Je blote kont, wat doen ze?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:09 schreef Tally het volgende:
Ik ben thuis
Maar nog niet in mn blote kont (of nou ja een beetje!) want ik kreeg nog een werk telefoontje!
Op het werk zat die onder mijn rok J.!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Belachelijk! Je blote kont, wat doen ze?!
Nee ff mn rok uit doen JK. Momentje.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Tally eigenlijk al blootskonts rondjes aan het rennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |