Vind ik ook H.!quote:
Nee thuis ga ik lekker in mn blote kont rond rennen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ga je thuis de mailserver ook even opnieuw inrichten dan?.
Mijn oogkas is vol gepenentreerd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook H.!
Van onder die tafel werd je het zeker wel ziek ook?
[..]
Nee thuis ga ik lekker in mn blote kont rond rennen!
Also!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:04 schreef Tally het volgende:
Nee thuis ga ik lekker in mn blote kont rond rennen!
Uhm ik heb niets dat uitsteekt hoorquote:
Zo rondjes rondom de tafel met mijn handen in de lucht.quote:
Huh? Waar?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey! J is weer terug van de lunch!
Hi!
Ow bij jouw, ik dacht hierquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm ik heb niets dat uitsteekt hoor
[..]
Zo rondjes rondom de tafel met mijn handen in de lucht.
Mjaquote:
Ik zal er wel overheen kijken JK. Ik ben ook zo lang.quote:
Het werd mij te vochtig daar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja
Je kwam bij mij onder de tafel zitten toch
[..]
Ik zal er wel overheen kijken JK. Ik ben ook zo lang.
Ja de schoonmaakster was bezig met moppen.quote:
Die krijg je van tevoren JK!quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja hoor H.
Als ik maar niet achteraf een factuur krijg!!!
JAMMER, IK VIND DINGEN VAN ACHTER KRIJGEN VEEL LEKKERDER!!!!!1111quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:15 schreef Tally het volgende:
Die krijg je van tevoren JK!
Nee joh ik betaal zelfs het bier,quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja hoor H.
Als ik maar niet achteraf een factuur krijg!!!
En dat gecombineerd met die hittequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja de schoonmaakster was bezig met moppen.
Da he je met homo'squote:Op woensdag 22 juli 2009 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
JAMMER, IK VIND DINGEN VAN ACHTER KRIJGEN VEEL LEKKERDER!!!!!1111
*padaboem*
Had het gezegd!quote:
Ik mag niet met volle mond pratenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Had het gezegd!
Die vloerverwarming had ik uit kunnen zetten!
Ik moet inderdaad die netwerkkabels onder mijn bureau opruimenquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad die netwerkkabels onder mijn bureau opruimen
Is je vriendin dan ook thuis?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kan vanaf volgende week woensdag.
Ja he?quote:
Heb je weer mushrooms als lunch op?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, bizar.
Opeens zijn de letters en smilies en PI's heel klein, terwijl de rest normaal is.
Belachelijk! Je blote kont, wat doen ze?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:09 schreef Tally het volgende:
Ik ben thuis
Maar nog niet in mn blote kont (of nou ja een beetje!) want ik kreeg nog een werk telefoontje!
Op het werk zat die onder mijn rok J.!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Belachelijk! Je blote kont, wat doen ze?!
Nee ff mn rok uit doen JK. Momentje.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Tally eigenlijk al blootskonts rondjes aan het rennen?
tvp.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:18 schreef Tally het volgende:
Nee ff mn rok uit doen JK. Momentje.
Wat een toffe zin.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:18 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga zo een zwembad halen bij de blokker.
quote:
Doe alleen dat laatste maar. Dat eerste geeft zo'n zooi.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, rellen.
Met dingen smijten en verongelijkt doen en zulks.
En blootkontse vrouwen voor hun billen petsen.
Dat is er normaal gesproken nooit he H.quote:
Nee al die braafheid hier.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is er normaal gesproken nooit he H.
Ja daar krijg ik vaak de schijt van. Het gristenforum hier.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee al die braafheid hier.
Lijkt hier wel het christenforum.nl
Tof plan Jk, ik ga dr gelijk pm'enquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moeten we hier aychelle (oid) een keer uitnodigen!
Ja! Gezellig. Hoe meer vrouwen hoe beter!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moeten we hier aychelle (oid) een keer uitnodigen!
Weet ik niet JK. Waarom?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, waarom zie ik nou een nakende Tally voor me die rondjes rond de eetkamertafel rent met haar rechterarm gestrekt omhoog?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, waarom zie ik nou een nakende Tally voor me die rondjes rond de eetkamertafel rent met haar rechterarm gestrekt omhoog?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daarom denk ik.
Ik ben een geyle oude bock die niet meer gered kan worden.
Ach ende wee.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dag Houzert, wel thuis.
Ik speel wel verder met Tally.
Oquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, stiekem heb ik het dus toch nog druk.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gemeen!
Dan ga ik mooi naar huis..
Kom ut?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:26 schreef Tally het volgende:
Nou ik verveel me niet echt. Ik voel me gewoon een beetje kut das al
Ik ook!quote:
Dat zeg ik. OPLETUH J!!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:30 schreef Joene het volgende:
En vanochtend had je nog een hekel aan vrouw zijn met dat gezeik
Als jij dat dan ff doet J. Ik heb altijd al is een stel lesbo's in mn bed willen vinden ! ken je dat dan ff met T doen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |