890 intotaal.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:20 schreef lkb9000 het volgende:
Netjes dat ie belt. Hoe duur was ie eigenlijk?
Ik weet niet of die "ruil" met een vriend van me doorgaat, ik zal dat even navragen. Zo niet mag je mijn oude toestel wel voor 250 overnemen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:22 schreef lkb9000 het volgende:
Damn dat is goedkoop
Ik wil ook een nieuwe tv verdomme
En is ook wat verder wegquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef Tain het volgende:
Ik heb nog steeds een 28" CRTweegt wel meer dan het scherm van Ed
Traag zappen is wel irritant, maar aan de andere kant kijk ik alleen nog maar videos via de xboxquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef Edwinuss het volgende:
Hij zapt fucking traag
Het is de Samsung LE37S8
Hmm, lijkt mij niet zo handig kijken zo'n verticaal scherm. Doe mij maar een gewone tv...quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/52921
Mijn vriendin zoekt nog zoiets voor rond die prijsquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik weet niet of die "ruil" met een vriend van me doorgaat, ik zal dat even navragen. Zo niet mag je mijn oude toestel wel voor 250 overnemen.
JEZUS hier heeft ie wel echt het slechtste spel ooit gevondenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef lkb9000 het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn vriendin zoekt nog zoiets voor rond die prijs
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
JEZUS hier heeft ie wel echt het slechtste spel ooit gevonden
Mijn tv past 10keer in die van jou, wat we ook spelen, het is oneerlijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:30 schreef Edwinuss het volgende:
Lennart, zullen wij een xbox spelletje spelen![]()
niet mijn stijlquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef Lyzio het volgende:
http://www.voetbalshop.nl/shop/default.asp?act=category&showcat=1300
Mooie shirts.
Na, niet mijn ding. Ik ga wel een Real Madrid shirt bestellen met Benzema z'n naam erop.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:24 schreef Lyzio het volgende:
http://www.voetbalshop.nl/shop/default.asp?act=category&showcat=1300
Mooie shirts.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben niet meer bezig geweest met het maken van filmpjes, straks wel weer even.
Graagquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zal zo weer even wat skate1 footage voor je opnemen! Niet zo'n zin in multiplayeren nu
En dan op je sicke nieuwe tv kijkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Graag![]()
Upload maar![]()
Ik ga het filmpje vandaag afmaken denk ik
quote:
Die laatste scenequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef lkb9000 het volgende:
Ik wil dat einde wetenquote:
Dat is wel heel erg overdrevenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat ik mijn oude TV ga gebruiken om naast mijn iMac te zetten, niks is zo fijn om een groot scherm naast je PC te hebben waar je filmpjes op kan zien etc.
www.threadless.comquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:52 schreef Lyzio het volgende:
Weet nog iemand een goeie sites waar mooie shirts opstaan? Niet die meuk 'funshirts' waar ze je mee doodgooien in de Large. Mag best wat leuks opstaan, maar niet zo afgezaagd.
thinkgeek.comquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:52 schreef Lyzio het volgende:
Weet nog iemand een goeie sites waar mooie shirts opstaan? Niet die meuk 'funshirts' waar ze je mee doodgooien in de Large. Mag best wat leuks opstaan, maar niet zo afgezaagd.
Ja daar moeten we even mee bezig eigenlijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:55 schreef koei het volgende:
ja, hoe staat het eigenlijk met jouw NES-shirt Lennie?
Neee joh lukt ons wel !quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:16 schreef Edwinuss het volgende:
Every You Every Me.
Ik hou je filmpje even in de gaten
Ik krijg dat filmpje nooit alleen vol man, zullen we vragen of ze in het Skate2 topic wat shit willen uploaden?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja daar moeten we even mee bezig eigenlijk
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:11 schreef Edwinuss het volgende:
Straks mijn kamer even omgooien, ik zit te dicht bij dat scherm
Anders moet je maar weer je oude scherm gaan gebruiken en dan weet ik nog wel een plekje voor je nieuwe schermquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:11 schreef Edwinuss het volgende:
Straks mijn kamer even omgooien, ik zit te dicht bij dat scherm
Maar ik weet niet hoe ik het wil hebben![]()
kwam ik tegen op sonisphere. Echt geluk mee gehad dusquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Anders moet je maar weer je oude scherm gaan gebruiken en dan weet ik nog wel een plekje voor je nieuwe scherm
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:28 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:20 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil best wel komen poseren voor je nieuwe tv
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:37 schreef Edwinuss het volgende:
Lenny, wat een toffe match! Ik heb in lange tijd niet een toffe match zoals dat gespeeld. Jij bent trouwens skilled gek!
Ik vind whiskey ook wel lekker. Alleen word ik er zo verschrikkelijk katje lam vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:37 schreef lkb9000 het volgende:Vorig jaar een whisky proeverij gehad, geweldig
Ik vroeger ook, maar tegenwoordig ook niet meerquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vind whiskey ook wel lekker. Alleen word ik er zo verschrikkelijk katje lam van
En Reintji moet ook meedoen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:40 schreef Edwinuss het volgende:
LZ moet ook even gold halen, dan is het feest compleet.
Ja, binnenkort ga ik weer een jaartje erop gooien. En dan met z'n allen keihard aan de MW2quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:40 schreef Edwinuss het volgende:
LZ moet ook even gold halen, dan is het feest compleet.
Je kan met een controller gewoon veel precieser lopen, wat lopen en targeten tegelijk veel makkelijker maakt. FPS' zijn superieur op de console vind ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:42 schreef Lyzio het volgende:
Vrienden van mij die fanatiek CS spelen op de PC snappen nog altijd niet hoe ik zo snel kan targetten en schieten met een controller. Ze lachen me altijd uit als ik een potje CS mee doe op de PC. Toch frappant dat ik hetzelfde met hun heb als ik ze een controller in de handen duw.
Shooters op consolesX-Live
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, binnenkort ga ik weer een jaartje erop gooien. En dan met z'n allen keihard aan de MW2
En zelfs zo'n jaar gaat snel voorbijquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]Ik moet ook maar een jaartje halen eigenlijk. Toch wel lekker om eventjes iets te kunnen spelen online
Neequote:
WAT DANquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:50 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ga hem niet kijken want ik kan al exact gokken wat het is
Tobo + muisquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan met een controller gewoon veel precieser lopen, wat lopen en targeten tegelijk veel makkelijker maakt. FPS' zijn superieus op de console vind ik
Een vriend van me heeft ook 5000 meisjes kunnen laten gillen met 1 stap naar voren op het podiumquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:57 schreef Lyzio het volgende:
Je moet als MJ zijnde op zo'n moment toch diep van binnen weten dat je gewoon geschiedenis aan het schrijven bent? Lijkt me zo'n geweldig gevoel om dat als artiest mee te maken. Als je Dirty Diana naar het publiek schreeuwt en ze gaan helemaal los.
Hitmachinequote:Op woensdag 22 juli 2009 19:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft ook 5000 meisjes kunnen laten gillen met 1 stap naar voren op het podium
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:07 schreef Lyzio het volgende:
Alizeé - Moi Lolita. Tering wat is dat meiske toch ontzettend geil..
Vandaag waren de matches echt tof.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:10 schreef lkb9000 het volgende:
free for all valt op de meeste maps nu heel erg mee qua campers. De ene dag word ik gek, de andere keer is alles chill, raar hoor
Neem je je oude tvtje mee?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien ben ik morgen ook in Groningen
Weet ik niet, hij komt morgen iig naar Leeuwarden en dan gaan we bedenken hoe we die TV kunnen meenemen.quote:
Aight jammer, ik had m ook wel gewildquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij komt morgen iig naar Leeuwarden en dan gaan we bedenken hoe we die TV kunnen meenemen.
Hij neemt em dus wel
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Aight jammer, ik had m ook wel gewildDie bank ook wel trouwens
Ik heb em ook op m'n laptopquote:
Je weet wel dat ik lennart ben he?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb em ook op m'n laptop![]()
Ik had em op m'n koelkast geplakt en toen kwam ik erachter dat ik em op m'n laptop wou![]()
En toen stuurde Lennart mij de sticker van GTA4 en stickers van Guitar Hero![]()
Sindsdien wint hij altijd met Skate.
Oh ok ik dacht dat er iets was geknapt in je hoofd ofzo, had gekundquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Wou er een verhaaltje van maken.
Jeweeeeetttoooooch. Ik had die 2e sticker gekocht voor de PS3 van een vriend, maar die vond het toch maar zondequote:[..]
Dat is big pimpin
Ik heb de Guitar Hero 3 door nog staan, daar zitten ze in volgens mij. Ik zal eens kijken binnenkort.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:46 schreef lkb9000 het volgende:
Nog wat met die Guitar Hero stickers gedaan?
Succesquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:52 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ga weer even knallen, kijken of ik net zo hard own als zonet
Vond the Hangover ook wel leuk ja. Niet erg bijzonder, wel leuk..quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:06 schreef koei het volgende:
Ik ben uit eten geweest bij een strandtent en daarna door naar de bios om daar the Hangover te kijken. Erg leuke film, kan hem iedereen aanraden!
Welke hype? Die heb ik dan gemist denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:33 schreef Poit het volgende:
Nee, hoor, ik vond hem niet slecht. Hij was zeker vermakelijk maar het was absoluut niet de topfilm die de hype waardig maakt.. Ik heb me niet kapot gelachen.
En daarbij, wie ben jij om mijn smaak te beoordelen?
Je lag onder je steen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:36 schreef koei het volgende:
[..]
Welke hype? Die heb ik dan gemist denk ik
En ik ben koei!
Ja, ik vond het zo zielig dat Rossdale daar alleen lag...quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:40 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik vond het zo zielig dat Rossdale daar alleen lag...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:28 schreef lkb9000 het volgende:
Er waren steeds 2 lui in een team aan het werken in free for all matches
Ik versta nooit een woord van die shitquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ik ga morgen ook maar even met een mic. Vaak gaan andere mensen dan ook babbelen.
Nee, als Poit hier was zou hij opscheppen over wat voor heerlijke burgers de_kok voor hem maakt...quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als Poit hier was zou hij zeggen:
burgers bakken om 12 uur 's avonds![]()
![]()
Ze smaken om 12 uur 's avonds net zo lekker als om 12 uur 's middags dus ik zie het probleem nietquote:
Jij speelt echt alleen maar Skate of niet?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij speelt echt alleen maar Burnout of niet?
Mogguhquote:
Heel niet!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:13 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, als Poit hier was zou hij opscheppen over wat voor heerlijke burgers de_kok voor hem maakt...
quote:
Ik had trek in ijskoffie, had ik gister koud gezet, is de koelkast uitgevallen vannachtquote:
Fuck die ijskoffie.. Hoe'st met je bier!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik had trek in ijskoffie, had ik gister koud gezet, is de koelkast uitgevallen vannacht
Die is vanmiddag weer koudquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Fuck die ijskoffie.. Hoe'st met je bier!!!
Gelukkig...quote:
Edje!! Tsjek dat nummer ffies!!quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Gelukkig...
[..]
Edje!! Tsjek dat nummer ffies!!
Da's hun vader!!quote:
Zal niet veel meer van heel zijn denk?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vond laatst een flesje bier in de diepvries die ik een maand geleden erin had gestopt om even snel koud te maken
Das neit bestquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vond laatst een flesje bier in de diepvries die ik een maand geleden erin had gestopt om even snel koud te maken
Hij is nog helemaal heel eigenlijk! Er was wel wat bier uitgekropen onder de dop doorquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's hun vader!!
[..]
Zal niet veel meer van heel zijn denk?
Ik ga hem nu kijkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:49 schreef Poit het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/like-big-hawp/52988
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Like big BOWS!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Das neit best
Ik heb dat ook ooit eens gedaan, straal vergeten, zit ik op de bank te chillen, hoor ik ineens "PANG" uit m'n keuken komen...
Instictief op de grond gedoken en de metalen pijp onder m'n bank vandaan getrokken die daar nog lag vanwege de verhuizing. Naar de keuken getijgerd, verwachtend een insluiper te vinden, maar niets van dat alles. Maakte m'n vriezer open om dan maar pizza te gana eten (ik was er toch, kan net zo goed m'n tijd daar nuttig besteden), vind ik allemaal glasscherven...
Moraal van het verhaal: vaker diepvriespizza eten, dan vergeet je je bier niet.
NIIIIIICE!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hij is nog helemaal heel eigenlijk! Er was wel wat bier uitgekropen onder de dop door![]()
Maar ik durf hem niet op te drinken
[..]
Ik ga hem nu kijken
Ik heb daarom altijd een mes naast m'n bed liggen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Das neit best
Ik heb dat ook ooit eens gedaan, straal vergeten, zit ik op de bank te chillen, hoor ik ineens "PANG" uit m'n keuken komen...
Instictief op de grond gedoken en de metalen pijp onder m'n bank vandaan getrokken die daar nog lag vanwege de verhuizing. Naar de keuken getijgerd, verwachtend een insluiper te vinden, maar niets van dat alles. Maakte m'n vriezer open om dan maar pizza te gana eten (ik was er toch, kan net zo goed m'n tijd daar nuttig besteden), vind ik allemaal glasscherven...
Ik had toch wel een stoerdere reactie verwacht van jouquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Das neit best
Hij is FUCKING AWESOME!!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
GODVERDOMME Wat een briljante![]()
![]()
Like what? Name 18!
Long-ass cutscene, like big boss!
Als je in Gouda een biertje komt drinken heb je dan bescherming nodig voor mij of voor de rest van Gouda city?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik had toch wel een stoerdere reactie verwacht van jou![]()
Ik dacht altijd van; mocht ik ooit een biertje drinken met Poit in Gouda heb ik wel goede bescherming nodig, gelukkig heb ik ed nog
Altijd handig als je je pizza wilt snijden inderdaadquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb daarom altijd een mes naast m'n bed liggen.
Je moet eens weten wat voor pussy ik ben op het moment dat er een pipa op me gericht is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik had toch wel een stoerdere reactie verwacht van jou![]()
Ik dacht altijd van; mocht ik ooit een biertje drinken met Poit in Gouda heb ik wel goede bescherming nodig, gelukkig heb ik ed nog
Alle struikrovers enzo daarquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij is FUCKING AWESOME!!!!
[..]
Als je in Gouda een biertje komt drinken heb je dan bescherming nodig voor mij of voor de rest van Gouda city?
Pipa? Is dat niet een merk zonnebloempitten?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat voor pussy ik ben op het moment dat er een pipa op me gericht is.
Ik heb Beautiful katamari uitgeleendquote:
Dan heb je geluk.. We hebben geen struiken in Goudaquote:
Ik kan me echt uuuuuren vermaken met Katamari.. Kan niet wachten tot Katamari Forever uitkomt op de PS3quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb Beautiful katamari uitgeleendMaar die viel toch tegen
Ik heb wel 2 dikke soundtracks op m'n laptop staan
http://www.digischool.nl/mu/leerlingen/mt/instrumenten/pipa.htmquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Pipa? Is dat niet een merk zonnebloempitten?
yuh. Ik ben allergisch voor zonnebloempitten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Pipa? Is dat niet een merk zonnebloempitten?
Katamari Forever ziet er ook geweldig tof uitquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kan me echt uuuuuren vermaken met Katamari.. Kan niet wachten tot Katamari Forever uitkomt op de PS3
Zonnebloemolie dan ook?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yuh. Ik ben allergisch voor zonnebloempitten.
Ja, dat ook. Ik krijg spontane groeispurten als ik dat spul eet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Katamari Forever ziet er ook geweldig tof uitVeel beter dan Beautiful Katamari die was een beetje saai.
[..]
Zonnebloemolie dan ook?
Damn you!quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:57 schreef Poit het volgende:
Vroeger als klein kind ben je zeker in een pot vol zonnebloemolie gevallen of niet, Obelix?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef lkb9000 het volgende:
Hahaha ed dat duel tussen ons aan het einde, AL mn kogels waren op, ook die van de handgun
quote:
Yupquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:36 schreef Edwinuss het volgende:
Er zijn niet veel voetballiefhebbers hier of wel?
Tenminste, ik kijk er soms wel naar maar het houd echt op bij de CL + E/W K'squote:
quote:
Liefhebber dus, je kijkt niet naar die wedstrijden omdat het niks aan is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Tenminste, ik kijk er soms wel naar maar het houd echt op bij de CL + E/W K's
Binnenkort maar even verder met afl. 9quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:37 schreef Poit het volgende:
Tijd om te gaan werken..Is toch geen tijd man..
Trouwens, Lennart! Nog One Piece aan het kijken?? Ik zit nu op aflevering 368 en het blijft gewoon fucking geniaal
Ik kijk soms van die wedstrijden. Ik volg verder niets hoor, je moet me echt niet vragen welke teams en meedoen en al helemaal niet wie er in zitten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
[..]
Liefhebber dus, je kijkt niet naar die wedstrijden omdat het niks aan is.
Ik ben bijna jaloers!! Je gaat nog zulke leuke dingen zienquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Binnenkort maar even verder met afl. 9Maar nu eerst croissantjes en daarna hoofden knallen
Ik schreeuw altijd "KUTSCHEIDS GODVERDOMME, NIET NORMAAL MEER DIT!" als de tegenstander een overtreding maakt, en als het goede team dat doet zeg ik "ja blijft toch een contactsport he".quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kijk soms van die wedstrijden. Ik volg verder niets hoor, je moet me echt niet vragen welke teams en meedoen en al helemaal niet wie er in zitten.
Verder is voetbal kijken, bier drinken en kut roepen met een paar maten een van de leukste dingen die er is natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |