abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71209824
We waren maar een paar maanden bij elkaar toen hij een halfjaar wegging en we elkaar maar heel kort hebben gezien in die tijd. En vlak erna wou hij ook nog persé die mensen opzoeken. Nou goed, nog daaraantoe maar als hij me nog voor ze negeert weet ik genoeg. Ik denk in 'wij', hij denkt in ;'ik en jij'. En dat is het verschil. daarom werkt het niet.

Mijn vorige vriendjes deden dat niet, als ik ze nodig had namen ze metteen op. Ook als ze met vrienden ergens waren. Die vrienden snapten dat ook gewoon. En dan waren die vriendjes ook geen droommannen hoor.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:04:59 #82
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_71209831
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:02 schreef Joene het volgende:

[..]

Kraak je nou mn leven af ?
En elke avond als hij met zijn lease Ford Focus aan komt rijden heeft zij al een Knorr Wereldgerecht op tafel getoverd
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_71209848
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:04 schreef PatatFriet het volgende:

[..]

En elke avond als hij met zijn lease Ford Focus aan komt rijden heeft zij al een Knorr Wereldgerecht op tafel getoverd
Gelukkig ik heb geen Ford Focus! en ik kook zelf
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71209873
Ik vind ook niet dat het een stom probleem was á la 'mijn vriendin en ik hebben ruzieeee'.
pi_71209874
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:04 schreef Titania het volgende:
We waren maar een paar maanden bij elkaar toen hij een halfjaar wegging en we elkaar maar heel kort hebben gezien in die tijd. En vlak erna wou hij ook nog persé die mensen opzoeken. Nou goed, nog daaraantoe maar als hij me nog voor ze negeert weet ik genoeg. Ik denk in 'wij', hij denkt in ;'ik en jij'. En dat is het verschil. daarom werkt het niet.

Mijn vorige vriendjes deden dat niet, als ik ze nodig had namen ze metteen op. Ook als ze met vrienden ergens waren. Die vrienden snapten dat ook gewoon. En dan waren die vriendjes ook geen droommannen hoor.
Je moet gewoon niet zo claimen , daar lopen mannen voor weg ! en gaan dreigen met dan maak ik het uit is alleen maar lachwekkend , want elke man weet dat je toch op je knietjes terug wil.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71209882
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:06 schreef Titania het volgende:
Ik vind ook niet dat het een stom probleem was á la 'mijn vriendin en ik hebben ruzieeee'.
Wat dan wel wordt je in elkaar geslagen ? gaat er iemand dood ?
pi_71209893
quote:
Wat klink je obsessief.................. vreselijk!!
pi_71209912
quote:
Eigenlijk hebben jullie nog maar drie, vier maanden iets. .
quote:
Ja, leuk dat je gewend bent als een prinsesje behandeld te worden. Dat als jij roept, de hele wereld voor je klaarstaat. "Die vrienden snapten dat ook gewoon" ! Hoe dichtgetikt kun je zijn.
Als ik dat zo lees geef ik je huidige vriend groot gelijk. Die neemt het er nu nog even van voordat-ie terug "moet" naar jou om altijd, overal en stante pede klaar te staan voor je.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:08:41 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71209942
Brrrr, ik krijg plaatsvervangende bindingsangst van dit topic.
Je vriend heeft het gezellig met zijn vrienden, wees daar blij om. In plaats van klagen dat hij geen tijd voor jou heeft .
KuikenGuppy
pi_71209943
quote:

Volgens mij heb je zelf geen zin meer in die relatie en probeer je daarom mooie redenen te bedenken om boos op hem te zijn
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')