abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:02:14 #76
30252 Soempie
Procreating
pi_71209747
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:54 schreef Titania het volgende:

[..]

Nee hij gaat ook nog eens na een half jaar nog wat mensen opzoeken in een ander land. Ik mocht wel mee maarja hij wist best dat ik daar het geld niet voor heb.
Nu lijkt het net of je denkt dat hij je helemaal niet mee wil. Dat hij die uitnodiging wel veilig kan doen, omdat hij toch weet dat je niet mee kan.

Probeer iets aan je eigen houding te doen. Niet zo zwart-wit denken bijvoorbeeld of zoveel proberen te eisen van iemand. Ik kan niet precies zeggen wat het is, maar door je woordkeuze heb ik al echt zoiets van: 'hij wist best, hij kan best, als dit zo doorgaat dan, etc'
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_71209748
@TS
Zijn vrienden zijn niet belangrijker dan jij, net zo min als jij belangrijker bent dan zijn vrienden. Het zijn twee verschillende dingen... Jij voelt je onzeker en om die onzekerheid weg te nemen stel je onrealistische eisen aan je vriend zodat jij bewijs vindt dat jij belangrijker bent. Hiermee graaf je je eigen graf want één ding is zeker, hij gaat je dan teleurstellen. Self fullfilling prophecy noemt men dat.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:02:33 #78
154952 spoor4
Spoort niet
pi_71209760
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef Joene het volgende:

[..]

Zit je jezelf aan te bieden ?
Gewillige slaaf biedt zich aan inderdaad.
pi_71209768
TS, weet je wel zeker dat je van hem zwanger bent?
Ik bedoel, jullie hebben nog maar een jaar en hij was daar de helft van in het buitenland als ik het goed begrijp.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_71209787
Shit JK die had ik kunnen bedenken
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71209824
We waren maar een paar maanden bij elkaar toen hij een halfjaar wegging en we elkaar maar heel kort hebben gezien in die tijd. En vlak erna wou hij ook nog persé die mensen opzoeken. Nou goed, nog daaraantoe maar als hij me nog voor ze negeert weet ik genoeg. Ik denk in 'wij', hij denkt in ;'ik en jij'. En dat is het verschil. daarom werkt het niet.

Mijn vorige vriendjes deden dat niet, als ik ze nodig had namen ze metteen op. Ook als ze met vrienden ergens waren. Die vrienden snapten dat ook gewoon. En dan waren die vriendjes ook geen droommannen hoor.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:04:59 #82
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_71209831
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:02 schreef Joene het volgende:

[..]

Kraak je nou mn leven af ?
En elke avond als hij met zijn lease Ford Focus aan komt rijden heeft zij al een Knorr Wereldgerecht op tafel getoverd
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_71209848
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:04 schreef PatatFriet het volgende:

[..]

En elke avond als hij met zijn lease Ford Focus aan komt rijden heeft zij al een Knorr Wereldgerecht op tafel getoverd
Gelukkig ik heb geen Ford Focus! en ik kook zelf
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71209873
Ik vind ook niet dat het een stom probleem was á la 'mijn vriendin en ik hebben ruzieeee'.
pi_71209874
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:04 schreef Titania het volgende:
We waren maar een paar maanden bij elkaar toen hij een halfjaar wegging en we elkaar maar heel kort hebben gezien in die tijd. En vlak erna wou hij ook nog persé die mensen opzoeken. Nou goed, nog daaraantoe maar als hij me nog voor ze negeert weet ik genoeg. Ik denk in 'wij', hij denkt in ;'ik en jij'. En dat is het verschil. daarom werkt het niet.

Mijn vorige vriendjes deden dat niet, als ik ze nodig had namen ze metteen op. Ook als ze met vrienden ergens waren. Die vrienden snapten dat ook gewoon. En dan waren die vriendjes ook geen droommannen hoor.
Je moet gewoon niet zo claimen , daar lopen mannen voor weg ! en gaan dreigen met dan maak ik het uit is alleen maar lachwekkend , want elke man weet dat je toch op je knietjes terug wil.
pi_71209882
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:06 schreef Titania het volgende:
Ik vind ook niet dat het een stom probleem was á la 'mijn vriendin en ik hebben ruzieeee'.
Wat dan wel wordt je in elkaar geslagen ? gaat er iemand dood ?
pi_71209893
quote:
Wat klink je obsessief.................. vreselijk!!
pi_71209912
quote:
Eigenlijk hebben jullie nog maar drie, vier maanden iets. .
quote:
Ja, leuk dat je gewend bent als een prinsesje behandeld te worden. Dat als jij roept, de hele wereld voor je klaarstaat. "Die vrienden snapten dat ook gewoon" ! Hoe dichtgetikt kun je zijn.
Als ik dat zo lees geef ik je huidige vriend groot gelijk. Die neemt het er nu nog even van voordat-ie terug "moet" naar jou om altijd, overal en stante pede klaar te staan voor je.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:08:41 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_71209942
Brrrr, ik krijg plaatsvervangende bindingsangst van dit topic.
Je vriend heeft het gezellig met zijn vrienden, wees daar blij om. In plaats van klagen dat hij geen tijd voor jou heeft .
KuikenGuppy
pi_71209943
quote:

Volgens mij heb je zelf geen zin meer in die relatie en probeer je daarom mooie redenen te bedenken om boos op hem te zijn
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_71209955
quote:
Mijn vorige vriendjes deden dat niet, als ik ze nodig had namen ze metteen op. Ook als ze met vrienden ergens waren. Die vrienden snapten dat ook gewoon.
Ik krijg het hier benauwd van.
pi_71209965
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:06 schreef Joene het volgende:

[..]

Wat dan wel wordt je in elkaar geslagen ? gaat er iemand dood ?

Die vraag moet inderdaad beantwoord worden.
Waarom moest je zo nodig contact met hem hebben?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_71209968
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Eigenlijk hebben jullie nog maar drie, vier maanden iets. .
[..]

Ja, leuk dat je gewend bent als een prinsesje behandeld te worden. Dat als jij roept, de hele wereld voor je klaarstaat. "Die vrienden snapten dat ook gewoon" ! Hoe dichtgetikt kun je zijn.
Als ik dat zo lees geef ik je huidige vriend groot gelijk. Die neemt het er nu nog even van voordat-ie terug "moet" naar jou om altijd, overal en stante pede klaar te staan voor je.
spot on, JK... spot on ^^
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:10:59 #94
30252 Soempie
Procreating
pi_71210024
quote:

Mijn vorige vriendjes deden dat niet, als ik ze nodig had namen ze metteen op. Ook als ze met vrienden ergens waren.
En sommige mensen vinden dat heel irritant. Ik heb ook zo'n vriend met een vriendin die hem vaak probeert te bereiken als hij een leuke avond met vrienden heeft. En altijd gaat het om een zeurverhaal of om iets onbenulligs. Dan valt alles stil en zit iedereen op hem te wachten. Heel ongemakkelijk.

Hij denkt misschien in 'ik en jij', maar jij denkt vooral in ik ik ik.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_71210048
Blij dat ik een vriendin heb die mij snapt zeg...en ik haar overigens!

Als zij ergens met collega's, vrienden of wie dan ook is ga ik haar niet lastig vallen, andersom dus ook niet

Wat een Vrauwekul zeg...
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:12:20 #96
154952 spoor4
Spoort niet
pi_71210058
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:09 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Die vraag moet inderdaad beantwoord worden.
Waarom moest je zo nodig contact met hem hebben?
"schatje, ik heb wéér lopen krassen, ik voel me zó kut! waarom ging je nou weg!"

Iets in die trant vermoed ik.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:12:46 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71210071
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
Oh en welkom op FOK!.

trekt toch altijd weer apart publiek aan zulke topics he, waarbij het hypocrisie niveau toch wel hoog is
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_71210078
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:12 schreef spoor4 het volgende:

[..]

"schatje, ik heb wéér lopen krassen, ik voel me zó kut! waarom ging je nou weg!"

Iets in die trant vermoed ik.
Ik schat de nood ook niet echt veel hoger dan dat in.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:13:35 #99
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71210101
De arme kerel op z'n vakantie lastig vallen met werkverhalen...

Doe hem een plezier en maak het nu uit.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:14:35 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71210130
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:12 schreef Re het volgende:

trekt toch altijd weer apart publiek aan zulke topics he, waarbij het hypocrisie niveau toch wel hoog is

Moet ik hier iets tussen de regels doorlezen?

TS: Dat je andere vriendjes direct in het gelid sprongen als jij ze nodig had, betekent niet dat dat een normale manier van doen is. Hij is een individu, jij bent een individu. Respecteer dat ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')