Overduidelijk een schreeuw om onverdeelde aandacht van TS. Kinderachtig en mislukt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:45 schreef Soempie het volgende:
Ja, precies. En daaruit blijkt ook dat het wel even kan wachten.
Biancaviaquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gezeur dus.
* Biancavia rent snel weg en duikt onder.
Je kunt het ook anders zien. Het zijn vrienden die hij blijkbaar weinig ziet. Als hij ze dan eens ziet wil hij zijn aandacht aan die mensen geven. Dat heeft helemaal niks te maken met of hij jou belangrijker vindt of niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Titania het volgende:
Als hij die mensen zo weinig ziet zijn ze toch minder belangrijk dan ik?!
Nee hij gaat ook nog eens na een half jaar nog wat mensen opzoeken in een ander land. Ik mocht wel mee maarja hij wist best dat ik daar het geld niet voor heb.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:39 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Gaat hij met dezelfde studie genoten op vakantie?
Wat een kutstreek om meteen weg te gaan en jou niet mee te nemen. En dan een lullig smsje. Het lijkt wel alsof je iemand beter verdient. Wat een eikel.
Het is gewoon een kloon van een vaste R&P doos i guess.quote:
De ellendeling en hij gaat toch , nou moe !quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:54 schreef Titania het volgende:
[..]
Nee hij gaat ook nog eens na een half jaar nog wat mensen opzoeken in een ander land. Ik mocht wel mee maarja hij wist best dat ik daar het geld niet voor heb.
Begin 20. En ik heb wel vrienden, maar ik wil dit ook met hem bespreken. Bovendien zijn er dingen die alleen hij weet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef Joene het volgende:
Zal ik DE vraag dan maar stellen ?
Hoe oud ben je Titania ?
Ik denk dat hij nu een mooi blond meisje volledig ligt uit wonen op een of ander strand,quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:55 schreef Titania het volgende:
[..]
Begin 20. En ik heb wel vrienden, maar ik wil dit ook met hem bespreken. Bovendien zijn er dingen die alleen hij weet.
HIj vind zichzelf dus belangrijker dan het ons gevoel. Ik zou geen andere mensen opzoeken in een ander land maar ervoor kiezen op vakantie te gaan met vriendin.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:54 schreef Titania het volgende:
[..]
Nee hij gaat ook nog eens na een half jaar nog wat mensen opzoeken in een ander land. Ik mocht wel mee maarja hij wist best dat ik daar het geld niet voor heb.
En hoeveel belminuten zou het hem kosten om je verhaal aan te horen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:58 schreef Titania het volgende:
Ik smste hem gisteravond. We konden niet bellen en het zou me enorm veel smsjes kosten om het goed uit te leggen.
Zit je jezelf aan te bieden ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:58 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik wist het wel. Zou een leuke vriend opzoeken dichtbij huis die helemaal voor je gaat.
Precies! En dan kopen ze samen een fijn doorzonwoninkje in Waddinxveen, eet zij er ff 20 kilo bij en neemt een vlot kapsel en gaan ze elke avond samen Wie is de chef kijkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:58 schreef devl1nsect het volgende:
Ik wist het wel. Zou een leuke vriend opzoeken dichtbij huis die helemaal voor je gaat.
Klinkt inderdaad allemaal zo enorm belangrijk dat je het beter uit kunt maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:55 schreef Titania het volgende:
Begin 20. En ik heb wel vrienden, maar ik wil dit ook met hem bespreken. Bovendien zijn er dingen die alleen hij weet.
Kraak je nou mn leven af ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Precies! En dan kopen ze samen een fijn doorzonwoninkje in Waddinxveen, neemt zij een vlot kapsel en gaan ze elke avond samen Wie is de chef kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |