abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:21:37 #276
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71290066
Vind t nogal typisch eerlijk gezegd om (via sms dus blijkbaar) af te spreken om later een keer te bellen..

SMS: Komt t uit dat je binnen nu en n uur even belt? heb iets belangrijks waar ik over wil praten..

Prima...

Dat kan k nog wel begrijpen, maar zo'n lange periode ertussen, ik weet op vakantie niet eens wat ik over n uur aan t doen ben, laat staan de volgende dag (ja dus zou je dat telefoontje kunnen inplannen, maar dat gaat ook niet helemaal op --> Activiteiten die uitlopen)

Je reageert wel een beetje overtrokken denk ik.. En dat hij die vrienden bijna niet ziet, en jij dus belangrijker bent is ook beetje onzinnig om te zeggen: doordat hij ze zo weinig zit is de spaarzame tijd met hun dus waardevoller dan wanneer hij ze elke week zag..

Niet zo zwaar aan tillen dat hij nu niet echt gebeld heeft, maar als hij terug is, wel over hebben als je van mening bent dat dit een terugkerend probleem is..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_76390127
weetje zoiets voelt echt kut gewoon!,, om het maar zo te zeggen hea, ik heb nu pas half jaar ofzo een relatie,,,,ik zeur eigenlijk alleen maar tegen hem vanwegen zn vrienden,,, hij zegt dat hij zn vrienden niet genoeg aandacht geeft,,, maar op school enzo ziet hij ze elke dag,, 's avonds komen er vriendenof hij gaat weg,, ook egt elke dag,, en int weekend ben ik er altijd,en zelfs dan zijn er altijd mensen bij of gaat hij weg,,,
nu ben ik afgelopen weekend zwaar boos geworden,,,omdat hij nog zegt dat hij er niet genoeg tijd voor heeft,,hij gaat bijna 24/7 met vrienden om, en heeft niet egt veel aandacht voor me,zelfs als ik er ben, volgend weekend mag k nie komen, omdat ie ook al nr vrienden moet terwijl we dan half jaar samen zijn,ik voel me er zo kut over,, ik begrijp best dat zn vrienden belangrijk zijn enzo,, maar ik ben er toch ook nog, we doen nooit eens wat samen ofzo,,

wat is nou het beste om te doen???,,, hij zegt dat ie me begrijpt mr uiteindelijk denkt hij alleen nog maar aan zichzelf, en wat het beste voor hem is,, en telkens zegt hij toch weer, ik maakt het goed, ik ga je welwat meer aandacht geven. ook liegt hij volgens mij vet veel,laatst was zo stom,, vrienden gingen om 2 uur 's nachts nog ergens wat eten enzo,, mr ik zeg zo,, ja ik ga terug,, op fiets zegt ie van ik had er eigenlijk ook niet zo veelzin in, volgens mij hoorde ik 'm de volgende ochtend tegen zn ma zeggen dat hij van mij niet mee mocht,:S,,word je er ook weer raar op aan gekeken.

ik weet dat dit als gezeik overkomt mr ik was gwn boosofzo... k ga deze maand nog x langs voor zn verjaardag,,, en dan zie ik wel wat ik doe.

(nu hopen dat hij 't niet leest

(H) en dit is de 1e reactie in 163 dagen(H)
  maandag 4 januari 2010 @ 10:26:46 #278
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76390589
Mag dit een schopje PUB? .
KuikenGuppy
  maandag 4 januari 2010 @ 10:36:25 #279
8369 speknek
Another day another slay
pi_76390828
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:05 schreef -Ikk- het volgende:
weetje zoiets voelt echt kut gewoon!,, om het maar zo te zeggen hea, ik heb nu pas half jaar ofzo een relatie,,,,ik zeur eigenlijk alleen maar tegen hem vanwegen zn vrienden,,, hij zegt dat hij zn vrienden niet genoeg aandacht geeft,,, maar op school enzo ziet hij ze elke dag,, 's avonds komen er vriendenof hij gaat weg,, ook egt elke dag,, en int weekend ben ik er altijd,en zelfs dan zijn er altijd mensen bij of gaat hij weg,,,
nu ben ik afgelopen weekend zwaar boos geworden,,,omdat hij nog zegt dat hij er niet genoeg tijd voor heeft,,hij gaat bijna 24/7 met vrienden om, en heeft niet egt veel aandacht voor me,zelfs als ik er ben, volgend weekend mag k nie komen, omdat ie ook al nr vrienden moet terwijl we dan half jaar samen zijn,ik voel me er zo kut over,, ik begrijp best dat zn vrienden belangrijk zijn enzo,, maar ik ben er toch ook nog, we doen nooit eens wat samen ofzo,,

wat is nou het beste om te doen???,,, hij zegt dat ie me begrijpt mr uiteindelijk denkt hij alleen nog maar aan zichzelf, en wat het beste voor hem is,, en telkens zegt hij toch weer, ik maakt het goed, ik ga je welwat meer aandacht geven. ook liegt hij volgens mij vet veel,laatst was zo stom,, vrienden gingen om 2 uur 's nachts nog ergens wat eten enzo,, mr ik zeg zo,, ja ik ga terug,, op fiets zegt ie van ik had er eigenlijk ook niet zo veelzin in, volgens mij hoorde ik 'm de volgende ochtend tegen zn ma zeggen dat hij van mij niet mee mocht,:S,,word je er ook weer raar op aan gekeken.

ik weet dat dit als gezeik overkomt mr ik was gwn boosofzo... k ga deze maand nog x langs voor zn verjaardag,,, en dan zie ik wel wat ik doe.

Kun je niet gewoon mee naar z'n vrienden?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_76390839
quote:

Het zal wel aan mij liggen, maar dit is onleesbaar voor mij.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_76392744
Props voor die gast ouwe!
Bro's before ho's.
pi_76393268
quote:

Shiiiiit Natas ik vind deze shit NIET chill weet je!!
Beetje op forum gaan lulle over ons weet je shit is niet chill bakfiets.
Wij ga tantoe fel met jouw over die torie praatn chick
Ik bel je.
  maandag 4 januari 2010 @ 13:17:44 #283
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_76395932
Ik vind het een beetje overdramatisch gezeur.

Soms zijn mensen gewoon niet a la minuut beschikbaar voor van alles en nog wat. Als mijn vriendin belt en ik ben met anderen bezig ben houden we het ook zeer kort om op een ander moment uitgebreider te spreken. Tenzij het echt niet kan wachten (en dat is tot dusver nog niet voorgekomen). Dat heeft niets te maken met wie ik belangrijker vind maar meer met wat voor prioriteiten je aan zaken stelt. Je verhaal aan hem likt me niet echt zo dringend dat dat niet even een paar uur kan wachten.

Als hij stelselmatig afspraken niet nakomt qua bellen zou ik hem er wel op aanspreken. Maar verwacht gewoon niet dat hij overal en altijd per direct beschikbaar is tenzij het echt heel dringend is (en dat is vooral als hij er invloed op kan uitoefenen).

Overigens is er geen rangorde in belangrijkheid tussen personen. Er zijn voor mij tal van situaties denkbaar waarbij mijn vriendin wel of niet op de eerste plek komt. Zelfs al zou dat in extreme gevallen mijn relatie kosten.
  maandag 4 januari 2010 @ 13:28:52 #284
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_76396302
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:52 schreef Bioman_1 het volgende:

[..]

Je partner zou het allerbelangrijkste voor je moeten zijn (eventueel gecombineerd met mogelijk aanwezige kinderen). Als dat niet zo is, dan moet je stoppen met de relatie. Je partner verdient dan iemand beters.

Maar dat is mijn mening. Wat mij betreft zijn juist vrienden veel 'vervangbaarder'. Bij mij komt eerst mijn vriendin, dan mijn directe familie (ouders en zusje) en daarna pas mijn vrienden. En mijn vrienden begrijpen dat. Anders zouden het ook geen vrienden van mij kunnen zijn...
Mwa gaat die rangorde voor jou altijd per definitie op? In iedere (onvergelijkbare) situatie?
  maandag 4 januari 2010 @ 13:44:37 #285
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_76396831
wat zijn jullie aandachtshoeren zeg
het is toch maar normaal dat je uw vrienden boven je vriend(in) plaatst..

degende die dat niet doen zijn
-aandachtshoeren
-no lifers
-egoisten
-sociaal en emotioneel retarded mensen
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  maandag 4 januari 2010 @ 14:25:40 #286
139770 Miasan
Roemer has it
pi_76398161
De reacties in dit (oude) topic zijn nogal overtrokken. Ik had dit 'probleem' in het begin ook met mijn vriend. Ik vond ook dat hij 24/7 voor mij paraat moest staan etc. en dit veroorzaakte wel eens discussies. Na verloop van tijd verdween dit probleem. De oorzaak? Ik was te jaloers (en dus bezitterig) en maakte er een probleem van.

Dus relax en hou op met jaloers zijn.
quote:
wat is nou het beste om te doen???,,,
Cursus interpunctie.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_76400709
Hoe gaat het nu met de relatie van TS? Overigens hoop ik dat TS (na 165 dagen) inmiddels tot nieuw inzicht is gekomen betreft haar relatie. Door zulk obessief gedrag te vertonen richting je vriend maak je hem én jezelf alleen maar ongelukkig. Probeer te accepteren dat hij naast het gelukkige leven dat hij met jou heeft ook een stukje ruimte voor zichzelf nodig heeft. Het is onmogelijk om je leven 100% aan je partnet te wijden. Zelfs al zou de vriend van TS dat willen, hij kan het nou eenmaal niet omdat geen enkel mens ertoe in staat is om zich volledig vast te ketenen aan zijn/haar partner en daar gelukkig mee te zijn.

Ik weet zeker dat je vriend ontzettend zijn best doet om aan jou verwachtingen te voldoen, en dat hij daardoor wellicht al het contact met een aantal vrienden heeft verloren. Maar wordt hij er echt gelukkig van? Hij wil jou gelukkig maken maar jij geeft hem alleen maar het gevoel dat het nooit genoeg is omdat je onzeker bent, wat hem wanhopig en ook onzeker maakt. Je zou ervan uit moeten gaan dat hij zich al zoveel mogellijk aan je geeft en zal blijven geven. Die wetenschap zou net zo aannemelijk voor je moeten zijn als dat morgen de zon weer op komt. Ik geloof dat jullie dan allebei een stuk gelukkiger zijn.

P.S..dit hele verhaal komt heel toevallig bijna exact overeen met wat ik zelf heb meegemaakt, in precies dezelfde periode als dat TS dit topic heeft geplaats. Toen was ik "de vriend in het buitenland" die voor problemen zorgde in de relatie van mijn nichtje door vakantie te vieren met haar partner op dezelfde dag als dat TS dit topic heeft geplaatst. Echt heel toevallig..Wat een gezeik heeft me dat toen opgeleverd
pi_76507461
Ben je trouwens zo'n meisje die haar eigen vriendinnen in de steek heeft gelaten toen ze een vriendje kreeg?
pi_76510204
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:58 schreef Rafelbaard het volgende:

[..]

Shiiiiit Natas ik vind deze shit NIET chill weet je!!
Beetje op forum gaan lulle over ons weet je shit is niet chill bakfiets.
Wij ga tantoe fel met jouw over die torie praatn chick
Ik bel je.

Overigens denk ik dat TS met dit verhaal beter naar het VIVA-forum had kunnen gaan.
pi_76513161
Ik vind het heel normaal dat je vriend of vriendin op de eerste plek komt. Niet iedereen hecht even veel waarde aan zijn of haar relatie, blijkbaar, maar voor mij is iemand vinden waarvan ik überhaupt zou willen dat ze mijn vriendin is iets heel zeldzaams. Als ik dan zo iemand vind dan gaat ze voor mij zeker boven al het andere. Maar juist omdat ik zowel mijn vrienden als vriendin kritisch kies en afstem op wie ik ben, vormt het nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')