zwanenstraat?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:55 schreef Yeux het volgende:
Aannemend dat ik mijn puntje van GiGaGrunn nog wel krijg, alvast de volgende opgave:
Dit steegje heeft geen naam. Hoe heet de straat aan het eind van de steeg?
[ afbeelding ]
Ja die bedoel ik!quote:
GOOOEEEED!!! "Rollen" had ik ook goed gerekend, maar Woldweg is prima!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:14 schreef GiGaGrunn het volgende:
oooooooooow, dan is het de Woldweg. Veel oostelijker moet je idd niet gaan, dan val je van de aarde af....![]()
Eens! Kan 'm niet vinden..quote:Op maandag 27 juli 2009 17:45 schreef JuzzMuzz het volgende:
van mij mag je er wel een hintje tegenaan smijten
Oudeweg it is!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:23 schreef GiGaGrunn het volgende:
Ik zag em in eerste instantie niet en heb de laatste tijd niet veel tijd om te zoeken, maar zo is het een makkie:
Oudeweg
Ik stelde al voor in een PM aan Yeux, foto van achteren genomen op de Grote Markt terwijl hij naar de Martinitoren kijktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:09 schreef JufMariska het volgende:
Je mag vast ook onherkenbaar in beeldVerstopt achter het Peerd
Sjonge jonge! Dat duurde lang....quote:
nee, want ik wacht ook tot 17.11quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:03 schreef JufMariska het volgende:
Mag ik dan om het goed te maken nu al te vroeg antwoorden?
Dan wil ik voor alle zekerheid ook wel 5 minuten eerder antwoordenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik antwoorde precies 5 minuten te vroeg, wat mij betreft mag jij ook 5 minuten te vroeg antwoorden
JuzzMuzz kan namelijk al een poging wagen om 17:11 en jij dan om 17:15
hmmm... meer kon ik niet voor je doen, Juf...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:00 schreef GiGaGrunn het volgende:
Gdanskweg dan maar??!![]()
sorry juf, je had de kans..
ik ook (kom terug van lunchquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk dat het de Noorderbinnensingel is
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:59 schreef Yeux het volgende:
*denkt aan 2 honden en 1 been*
en aan JuzzMuzz
Ik was de hele dag weer aan het werk en was dus niet in de gelegenheid... Jammer, want ik had de laatste 3 wel geweten. Op de boekweitstraat sta ik de laatste tijd zelfs geregeld op de baanquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het uur U is verstreken en geen JuzzMuzz
Anyway, ik heb geen inspiratie voor een nieuwe, dus ik onthou mij van een raadpoging
Zou ik dan toch gelijk krijgen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:47 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Ik tip Yeux als favoriet om de derde editie van RdS te winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gefeliciteerd met je plek in de:
Hall of Fame
TARAraboemdijee
JufMariska
Yeux
![]()
Heb net een puntje gehad: mijn collega is jarig vandaagquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:55 schreef JufMariska het volgende:
[ afbeelding ]
Taart!
Gefeliciteerd Yeux!!
Dank jequote:Op donderdag 30 juli 2009 16:04 schreef GiGaGrunn het volgende:
Gefeliciteerd Yeux!![]()
![]()
Zal ik de eerste dan maar binnenkoppen?
Martinikerkhof
haha, begin iig goed!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:30 schreef Yeux het volgende:
[..]
Dank je
Ik zet mijn geld in op jou als volgende Hall-of-Fame'er!
Huidige Tussenstand:
GiGaGrunn 1
Die is het!quote:
het is idd de Mondriaanstraat!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef JufMariska het volgende:
Mondriaanstraat? Maar da's weer niet jaren '80 geloof ik.
Campinglaan?quote:
dat is em inderdaad!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
Ah, gevonden denk ik...
Groenendaal
GiGaGrunn 5quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef GiGaGrunn het volgende:
dat kan er maar eentje zijn: Billitonplein!
Bornholmstraatquote:
GiGaGrunn 7quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:22 schreef GiGaGrunn het volgende:
Donderslaan
Jaartal 1898? Waar had ik dat vandaan kunnen halen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:25 schreef GiGaGrunn het volgende:
is de "hint-straat" ook niet te vinden??? de hintstraat icm het jaartal 1898 moet een belletje doen rinkelen.....
nog maar een hintje erbij. De straat die ik zoek is voor een deel nieuwbouw, en voor een deel jaren '60-'70, net als de rest van de wijk....
1898 noemde hij niet eerder maar was de nieuwe hint. Maar inmiddels had ik Madame Curie al gevonden en was ik al bezig met die andere straatquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:37 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Jaartal 1898? Waar had ik dat vandaan kunnen halen?
JAAAquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Radiumstraat, de andere straat was de Madame Curiestraat
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:46 schreef TARAraboemdijee het volgende: Veldstraat
Netjes hoor! ben je bekend in Grunn, Dagobert?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:07 schreef Dagobert het volgende:
Jan Lutmastraat
Nu moet ik alleen wel heel hard op zoek naar een plaatje ;-)
Die is hetquote:
ja, ok.. Hornstraatquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:54 schreef GiGaGrunn het volgende:
vooruit, ik reken em goed, maar voor de volledigheid......wat staat er op het bordje??
klopt hoorquote:Op zondag 6 september 2009 16:47 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
yep, met daarachter het winterpad
quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:59 schreef GiGaGrunn het volgende:
ja, ik dacht al dat die hints me in de war brachten. Dit is de Gijzelaarslaan! maar dit is toch echt tikkie west Juf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |