zwanenstraat?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:55 schreef Yeux het volgende:
Aannemend dat ik mijn puntje van GiGaGrunn nog wel krijg, alvast de volgende opgave:
Dit steegje heeft geen naam. Hoe heet de straat aan het eind van de steeg?
[ afbeelding ]
Ja die bedoel ik!quote:
GOOOEEEED!!! "Rollen" had ik ook goed gerekend, maar Woldweg is prima!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:14 schreef GiGaGrunn het volgende:
oooooooooow, dan is het de Woldweg. Veel oostelijker moet je idd niet gaan, dan val je van de aarde af....![]()
Eens! Kan 'm niet vinden..quote:Op maandag 27 juli 2009 17:45 schreef JuzzMuzz het volgende:
van mij mag je er wel een hintje tegenaan smijten
Oudeweg it is!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:23 schreef GiGaGrunn het volgende:
Ik zag em in eerste instantie niet en heb de laatste tijd niet veel tijd om te zoeken, maar zo is het een makkie:
Oudeweg
Ik stelde al voor in een PM aan Yeux, foto van achteren genomen op de Grote Markt terwijl hij naar de Martinitoren kijktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:09 schreef JufMariska het volgende:
Je mag vast ook onherkenbaar in beeldVerstopt achter het Peerd
Sjonge jonge! Dat duurde lang....quote:
nee, want ik wacht ook tot 17.11quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:03 schreef JufMariska het volgende:
Mag ik dan om het goed te maken nu al te vroeg antwoorden?
Dan wil ik voor alle zekerheid ook wel 5 minuten eerder antwoordenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik antwoorde precies 5 minuten te vroeg, wat mij betreft mag jij ook 5 minuten te vroeg antwoorden
JuzzMuzz kan namelijk al een poging wagen om 17:11 en jij dan om 17:15
hmmm... meer kon ik niet voor je doen, Juf...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:00 schreef GiGaGrunn het volgende:
Gdanskweg dan maar??!![]()
sorry juf, je had de kans..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |