dan is het wel verstandig jahquote:Op woensdag 22 juli 2009 05:34 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil eigenlijk ook doorhalen maar ik heb vanmiddag om 16:00 rijles dus lijkt me niet zo'n goed plan
Zometeen maar ff wat slaap proberen te pakken.
Zou in ieder geval alle slaapverleidingen uit de weg gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 05:39 schreef Remake het volgende:
[..]
dan is het wel verstandig jah
heb zelf de hele dag niets en komende dagen ook niet dus tsja
en die mooie wallen boeien ook niet want heb toch geen vriendin nu die erover zeurt
Weet alleen niet hoe ik me dag ga vullen...
Denk ontbijtje, beetje gamen en dan axhter fruityloops kruipen
Kijk naar de tijd!quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 04:56 schreef Biancavia het volgende:
*UPDATE*
Ik word net wakker gemaakt door vriendlief, dat Poes in de bosjes aan de overkant zit.
Maar hij moest weg naar z'n werk. Dus ik mee naar buiten, en toen zagen we hem naar andere bosjes rennen.
We dachten zeker te weten dat hij het was, alleen nu doe ik net de achterdeur open en nu zit de zwartwitte kat van de buurvrouw mij vanaf het dak van de schuur aan te kijken van 'waar ben jij nou weer allemaal mee bezig?'
als je nu gaat pitten heb je wel de kans dat je je verslaaptquote:Op woensdag 22 juli 2009 05:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zou in ieder geval alle slaapverleidingen uit de weg gaan.
Op een stoel gaan zitten dus, en niet lekker op de bank of op je bed
Mja ik verslaap me áltijd behalve voor dingen die ik écht écht belangrijk vind, daarvoor verslaap ik me nóóit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 05:43 schreef Remake het volgende:
[..]
als je nu gaat pitten heb je wel de kans dat je je verslaapt
veel succes me je rijden, neem nog een redbull
Je moeder?quote:Op woensdag 22 juli 2009 05:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja ik verslaap me áltijd behalve voor dingen die ik écht écht belangrijk vind, daarvoor verslaap ik me nóóit.
En ik vind rijles erg belangrijk
Bovendien heb ik een menselijke wekker.
Neequote:Op woensdag 22 juli 2009 05:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je moeder?![]()
Nou ik ga ook maar weer naar bed. Al een paar keer buiten nog een rondje gelopen op zoek naar Poes, maar kansloos.
je zus?!quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:07 schreef iamredleader het volgende:mogguh
En een speciale goeiemorgen aan alle mede-groenen hier
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:15 schreef minkuukel het volgende:
Groene Draak![]()
![]()
![]()
In een groen groen groen groen ZWOLLE ZWOLLE land![]()
![]()
GetlOst in a green field![]()
![]()
Goedemorgennnquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:07 schreef iamredleader het volgende:mogguh
En een speciale goeiemorgen aan alle mede-groenen hier
getl0stquote:
Kuukel!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:15 schreef minkuukel het volgende:
Groene Draak![]()
![]()
![]()
In een groen groen groen groen ZWOLLE ZWOLLE land![]()
![]()
GetlOst in a green field![]()
![]()
Lieve schat, hoe kan je deze fantastische actie nou missenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat voor asielactie is er? Net als vorig jaar voor handdoeken e.d.? Zoja, zou iemand een linkje willen posten? Ik heb namelijk ook nog wel wat liggen
Ik weet het nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:34 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Lieve schat, hoe kan je deze fantastische actie nou missen
Staat in F&F asielactie 2009 dierentehuis.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Wil jij een linkje geven?![]()
zie mijn sigquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Wil jij een linkje geven?![]()
Geeft niet lief, van sommige mensen kan ik het hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:54 schreef draculettetje het volgende:
sorry kuukel dat ik echt blond deed
(had je spoiler dan ook niet gelezen)
Dankjewel! Heb meteen aangegeven dat ik wel wil donerenquote:
pfff gelukkigquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:59 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Geeft niet lief, van sommige mensen kan ik het hebben.![]()
goed bezig jijquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankjewel! Heb meteen aangegeven dat ik wel wil doneren
Dracuquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen DW![]()
hoe gaat ie met jou?
Kuukquote:
zoals ik daar in het topic tegen marijke zei, alle beetjes helpen, al is het bijwijze maar 1 euro!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dracu![]()
Ja wel ok, ben nog niet zo lang wakker, en ik baal dat ik nu niet zoveel geld heb want nu kan ik niet doneren voor de asielactie.![]()
Met jou dan?
Maar het is ook bijna Sneekweek.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zoals ik daar in het topic tegen marijke zei, alle beetjes helpen, al is het bijwijze maar 1 euro!
hier gaat het op zich wel, kan geen zin maken om te werken
en moet zo mn anti biotica shot halen, ook geen zin in
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kuuk
Jij bent ook al zo mooi groen!
Ik wil ook groenquote:
Pappaquote:
Nog niets.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
En hopen dat jullie kat snel terugkomt Biancavia!
Ik word ook groen maar nog ff wachten.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word ook groen maar nog ff wachten.
quote:
Laniquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |