quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:10 schreef jslavenburg het volgende:
http://www.wbr.nl/smartsite.dws?id=24549
quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:19 schreef NoFidea het volgende:
Ga de chat op ergens en daag een paar mensen uit. Als ze klappen willen hebben moeten ze naar dat adres komen![]()
Kan slecht uitpakken![]()
niet doen dus
En hoe is dat vervelend voor hemquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als het een lelijke jongen/man is, er een lekker wijf op afsturen (wel een bekende van de bewoner).
quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:24 schreef NoFidea het volgende:
Bestel een groot aantal maaltijdenof verschillende kleine hoeveelheden van verschillende bedrijven
Hoeft juist niet vervelend te zijn, maar dan voelt ie zich goed. Moet 't wijf een beetje inspelen op z'n gevoelens en als het te ver gaat weglopen.quote:
ja ja idd en dan moet ie neuken met haar hahaha dat zal hem leren!quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als het een lelijke jongen/man is, er een lekker wijf op afsturen (wel een bekende van de bewoner).
Hoe groot zijn jouw tieten?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:32 schreef kyraaa het volgende:
Opgeven voor letterlijk al het informatie-reclame-materiaal wat er maar te vinden is, waaronder offertes voor levensverzekeringen en hypotheken. Als je ook een telefoonnummer heb, gewoon flink invullen bij enquetes.
Lees m'n andere post mongool.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:33 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
ja ja idd en dan moet ie neuken met haar hahaha dat zal hem leren!
wat noem je mij mongool ibnequote:
Pakken zure melk werken beters.quote:Op woensdag 22 juli 2009 03:20 schreef Teezie het volgende:
Je moet elke dag kijken of er een raam open is en tot je hem open ziet, en als je de raam een keer openziet gooi je je onderbroek erin(dezelfde die je vandaag aan hebt, en die doe ie niet meer uit tot de dag komt dat je een open raam vindt) naar binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij noemt jouw er een,newfag.quote:
En dat doe je allemaal met iemands adresgegevens?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:56 schreef Master_Online het volgende:
Groot gat in de voortuin graven en die vullen met water. Laat dan een alarm afgaan, of wachten tot de ochtend wanneer ze de voordeur opendoen...
Dit dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:09 schreef Lamon het volgende:
Niets, in het telefoonboek staan alle adresgegevens van half Nederland, en er wordt verdraaide weinig mee gedaan...
Ik had een beter OP moeten neerzetten. Ik bedoel meer in de richting van wraak.quote:
Ja dat had je moeten doen ja, verder kan ik je niet helpen, ik doe niet aan wraak.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:49 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik had een beter OP moeten neerzetten. Ik bedoel meer in de richting van wraak.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:07 schreef Lakai het volgende:
Van alle taxi-bedrijven in de buurt opbellen en een afspraak maken om opgehaald te worden op precies dezelfde tijd.
Dan staat de hele straat vol met taxi's die allemaal bij hetzelfde huis moeten zijn!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:48 schreef Mozy het volgende:
http://insurgen.info/wiki/Ruin_Life_Tactics
quote:Ruin a Marriage
Collect information about a married man that you know. Get a girl to call his house. If the wife answers, hang up. Do this another time. On the third time, ask for the guy. This will cause lots of suspicion. Keep this up for a month and see his marriage ruined. Also, send sexy gifts to his house, like used panties and love notes. Put in details about the guy so that the wife will think it's legit.
Boratquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:07 schreef Lakai het volgende:
Van alle taxi-bedrijven in de buurt opbellen en een afspraak maken om opgehaald te worden op precies dezelfde tijd.
Dan staat de hele straat vol met taxi's die allemaal bij hetzelfde huis moeten zijn!
quote:
Dan heb je ineens op maandag ochtend 20 bussen van UPS voor je deur.quote:Box Floods happen to be one of the most time-honored traditions of the /i/nsurgency. All you need is an address and an online postal account. Within a week or two, your victim will receive thousands upon thousands of boxes. They will litter his front yard and piss off neighbors. He won't be able to get rid of them easily without dealing with the post office, and they will probably call the cops on the victim for mail fraud. This is one of the greatest tactics of /i/ and it's been proven time and time again.
* Step 1: Create an account on USPS.com using a valid email. www.mailinator.com or guerrillamail.com can be used for this. It provides e-mail addresses without the need to sign up.
* Step 2: Go to USPS's store and order all the FREE boxes and mailing envelopes.
* Step 3: Confirm the address and purchase.
You can order up to 20 free packs on a single account. So if you're not fucking retarded, you can see that one account can be used to send 600 boxes. Multiple accounts are no trouble at all, so make sure to send a few thousand.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:24 schreef NoFidea het volgende:
Bestel een groot aantal maaltijdenof verschillende kleine hoeveelheden van verschillende bedrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |